تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

سینی کابل برق, نردبان کابل لدری, لوله گالوانیزه گرم برق

اطلاعیه

گوگل نیروگاه بادی فراساحل شمال را خریداری می کند

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

انجی توافق نامه ای را برای فروش 92 مگاوات انرژی تولید شده توسط نیروگاه بادی دریایی شمال در بلژیک با گوگل امضا کرده است. گوگل از انرژی حاصل از پروژه 370 مگاواتی برای تأمین انرژی مرکز داده خود در SaintGhislain استفاده خواهد کرد در حالی که این اولین باری است که این غول فناوری از یک نیروگاه بادی دریایی استفاده خواهد کرد .در این معامله بخشی از خرید 1.6GW انرژی تجدیدپذیر برای گوگل است که گفته می شود بزرگترین خرید این شرکتی در طول تاریخ است. همچنین 18 معامله جدید انرژی ، سبد توافقات بادی و خورشیدی شرکت را در سراسر جهان بیش از 40 درصدبه 5.5GW افزایش می دهد.

مدیر گوگل بلژیک :

پایداری یکی از ارزشهای اصلی Google از همان روزهای ابتدایی ما بوده است. ما از سال 2007 یک شرکت خنثی از کربن بوده ایم. در سال 2017 ، ما اولین شرکتی در اندازه خود بودیم که کل مصرف سالانه برق خود را با انرژی تجدید پذیر مطابقت داد (و سپس دوباره در سال 2018 این کار را انجام دادیم). 

اندازه توربین های نیروگاه بادی :

اندازه توربین های بادی دریایی مدرن می توانند بیش از دو برابر توربین های خشکی باشند و این امکان را برای ما فراهم می کند که مقدار زیادی برق پاک و ارزان قیمت را به شبکه ای که مرکز داده بلژیکی ما در آن قرار دارد برسانیم. Norther شامل 44 توربین MHI Vestas 8.4MW واقع در 23 کیلومتری Zeebrugge دریایی است ، نیروگاه بادی فراساحل 370 مگاواتی اولین نیروگاه را در اواخر فوریه به شبکه بلژیک تحویل داد.

4 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سینی کابل برق، نردبان کابل لدری، لوله گالوانیزه گرم برق، گلند کابل ، لوله خرطومی فلکسی، جعبه تقسیم، پریز کف خواب دفنی، ترانکینگ، هدبوشینگ لوله برق، بست اسپیت، بست چنگالی، سی چنل، قوطی کلید پریز فلزی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 6 ساعت پیش