تولید کننده سینی نردبان کابل لوله گالوانیزه برق

سینی کابل برق, نردبان کابل لدری, لوله گالوانیزه گرم برق

اطلاعیه

آیا صنعت فولاد با تحریم آسیب می بیند ؟

آیا صنایع فولاد سازی با تحریم های جدید در ایران صدمه می بیند؟
شرکت های فولاد سازی مبارکه در فخرست تحریم های وزارت خزانه ایلات متحده قرار گرفت. این به ای معنی است که فشهر بین المللی و دور جدید تحریم های چهارم روی این صنعت در حال اضافه شدن است همچنین در کشور عده ای به این شرکت میتازند.
بنا بر اخبار منتشر شده ایراسین کمتر از چهار روز باقیمانده به بیرون رفتن رئیس جمهور معزول ایالات متحده از کاخ سفید ، دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری امریکا اوفک روز جمعه، ۲۶ دیماه در اقدامی شتاب زده در راستای کارزار ناکام شده فشار حداکثری به ایران، آقای حمیدرضا عظیمیان مدیرت عامل فولاد مبارکه، را در لیست تحریم خود قرار داد. شرکت فولاد مبارکه با تولید ناخالص داخلی ۱ درصدی ، مهمترین صنعت ایران به حساب می آید که تا به حال چهار بار مورد تحریم ظالمانه آمریکا قرار گرفته است. گرچه ضمانت اجرائی این تحریم ها جوهر خشک نشده رئیس جمهور معزول آمریکا بوده و ارزش دیگری تخواهد داشت. اما شاید ادعاها و ترور شخصیت مدیرعامل فولاد مبارکه در صحن علنی مجلس برای تصویب لایحه طرح تحقیق و تفحص درباره فولاد مبارکه بر تصمیم گیری دقیقه نود ترامپ و هم پیمانانش بی تاثیر نباشد.


بهرام سبحانی که قبل تر عظیمیان ریاست فولاد مبارکه را در دست داشته در مصاحبه ای با خبرنگاران گفت :

تحریم های لحظهُ آخر خزانه بر علیه ایران نشانه استیصال و درماندگی ترامپ و شکست سیاست های بیهوده تحریم فولاد و مدیران محترم است.

او اضافه کرد :
ترجیح می دهم درباره اظهاراتی که در صحن علنی مجلس شورای اسلامی درباره شرکت فولادمبارکه و مدیران آن شد نظری ندهم چون مجلس شورای اسلامی این اختیار را دارد که در راستای شفاف سازی عمل کند.
ریاست انجمن فولاد ایران با اشاره به اینکه ۴ بار تحریم فولاد مبارکه ثمری نخواهد داشت گفت :
علی رغم همه محدودیتهایی که در فرم سیاست مخدوش و شکست خورده فشار حداکثری به کشورمان ایران و صنایع فولادی وارد شده مت شاهدیم صنعت های فولاد ما با سربلندی و افتخار آفرینی در حال توسعه می باشد. فولاد مردان توانستند با ازدیاد تولید منزل ایران را در میان ۱۰ کشور اول تولید کننده فولاد جهان نگه دارند.
ایشان تاکید کردند :
این گونه اقدامات شکست خورده ثابت کننده این است که ترامپ و مشاورانش در زمین گیر کردن فولاد کشور ایران عاجزند و این اقدامات هیچ تاثیری بر تولیدات این شرکت ها نخواهد داشت.
۱۷۰۰ از شخصیت های حقیقی و حقوقی در لیست سیاه تحریم خای امریکا حاصل چه شد ؟
اگرچه دولت ترامپ در ۳ سال گذشته بیشتر از یک هزار و 700 شخص حقیقی و حقوقی را در لیست تحریم ها ثبت کرد اما طبق آمار جهانی فولاد مبارکه در سالیان گذشته افزایش تولید نسبت به سال ۹۸ از آن همراه بوده است. همین چند روز اخیر به مناسبت سال روز افتتاحیه فولاد مبارکه و با شعار پای کار ایران یم برای اولین بار در کشور با حماسه کارکنان فولاد به دستاورد تولید ضخیم ترین تختال یا اسلب کشور با ضخامت ۳۰۰ میلیمتر برای نخستین بار به روش ریختگری مداوم و طراحی ۱۰۰ درصد بومی و با تکیه بر دانش درونی دست یافت.
بهادر احرامیان ، با تاکید بر اینکه تحریمهای آمریکا تاثیری بر تولید و صادرات فولاد کشور نداشته است. تحریم های شخصیت های حقیقی و حقوقی کم ترین تاثیری بر صنعت فولاد ایران نداشته چون این تحریم خا بیش از ۴ دهه است ادامه داشته و آمریکا هیچ نتیجه ای نگرفته است.
ایشان نیز افزود :
ایران جزو ۱۰ کشور تولید کننده فولاد جهان است و بدون شک هدف گیری دوباره فولادمبارکه در این لحظات واپسین نشانه قدرت و توانمندی صنعت فولاد است و آمریکا اقدام خاصی نخواهد کرد.
نابب رئیس انجمن تولید کنندگان مبارکه افزود :
ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان فولاد در جهان است و صادرات خود را حفظ خواهد کرد و تحریم مدیرعامل فولاد مبارکه سایه ای بر موفقیت و شایستگی های ، بزرگترین و بهترین تولید کننده فولاد کشور و خاورمیانه نخواهد انداخت.
بررسی های عمیق از فولاد مبارکه به کجا رسید ؟
روال تصویب تحقیق و بررسی تا امروز در ادوار مختلف مجلس موثر نبوده و نیست ، اینکه از ادوار گذشته مجلس تاکنون بیشتر از ۳۰۰ طرح تحقیق وتفحص مصوب شده ولی کمتر از ۱۰ درصد ازاین تعداد ، منجر به صدور حکم و اجرا شده است گواه محکمی بر این ادعا می باشد. بحث مهم دیگر که به عنوان یک اشکال بزرگ به این موضوع وارد است، مربوط به روش رسانه ای کردن ، و عنوان و انتشار ادعاهای متفاوت ، برای تفحص در عملکرد یک شرکت یا سازمان و موسسه ای ، بدون گرفتن نتیجه بر پایه تجربیات طرح های تفحص قبلی، خروجی این گونه تحرکات نتیجه ای جز آب به آسیاب دشمن ریختن و تهیه بهانه جهت مانور شبکه های اجتماعی برعلیه نظام و کشور نخواهد بود.
نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس یازدهم در بیانیه ای منتشر کرده عنوان کرد :
پیگیر این حق قانونی مطالبه و شفافیت در موارد مطرح شده این رکز ها در حوزه این مجموعه به عنوان نماینده شهرستان میزبان فولاد مبارکه و دارای بالاترین تعاملات با این صنعت پاک ازطریق دستگاه‌های متولی بوده و خواهم بود ولی ضربه زدن به اصل موجودیت این شرکت بزرگ اقتصادی بدون برنامه حساب شده جهت بازرسی از این شرکت باعث خواهدشد دود آن به چشم مردم منطقه و کل مملکت و سهام دارن این شرکت برود و سودی نخواهد داشت پس لازم است بدانیم فقط دلالان از این آب گل آلود بهره زیادی می برند.
ایشان در بیانیه ای که منتشر و تکمیل کردند :
معتقدم ادعاهای فساد مالی و یا طرح سوال درباره هر نوع تخلف در فولاد مبارکه ، میبایست از طریق مراجع قضایی و سازمان بازرسی پیگیری شود و مسئولان این شرکت نیز پاسخ دهند.در شرایطی که رهبرمعظم انقلاب بیش از یک دهه است که با دوراندیشی شعار سال را بر مبنای اقتصاد قرار داده اند فولاد مبارکه سعی کرده است تا با تکیه بر دانش بومی و توان داخلی به دغدغه های مقام معظم رهبری لبیک دهد، و میدهد با اقدامات سنجیده و در راستای منویات رهبری و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی از ثمره نهالی که با دستان کوچک اما همدل کاشته شده است بهره جست و با رفتارهای نابخردانه بهانه ای دست دشمن نداد که همه پای ایرانیم.

 

4 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

تولید کننده سینی نردبان کابل لوله گالوانیزه برق

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سینی کابل برق، نردبان کابل لدری، لوله گالوانیزه گرم برق، گلند کابل ، لوله خرطومی فلکسی، جعبه تقسیم، پریز کف خواب دفنی، ترانکینگ، هدبوشینگ لوله برق، بست اسپیت، بست چنگالی، سی چنل، قوطی کلید پریز فلزی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 9 روز پیش