تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

سینی کابل برق, نردبان کابل لدری, لوله گالوانیزه گرم برق

اطلاعیه

چه عواملی باعث قطع برق ایران شد؟به گفته معاون وزیر ارتباطات از مزرعه بیت کوئین چین

را برق و گاز ایران قطع می شود :

قطعی برق بصورت فراگیر امروز در ایران شوکه برانگیز بود و فضای مجازی را مشغول تر کرد‌. چراغ هاب برق کوچه و خیابان خاموش و نظم چراغهای راهنمائی به هم زده شد.
به گفته تجارتیوز قطعی برق و گاز این ماه گوشه کنایه زیادی به همراه داشت. ماجرا از خاموش کردن چراغ خیابان های اصلی شهر تهران آغاز شد.
اداره برق دلیل اصلی را قطعی گاز نیروگاه های اصلی دانست و بعد از آن خبر از قطعی گازهای دیگر صنعت هایی منجمله کارخانه سیمان و پتروشیمی اطلاع رسانی کرد.
نبود گاز صاحب صنعت ها را اجبار کرد از سوخت غیر حرفه ای و آلایندگی مازوت نمود و آب و هوای استان تهران وضعیتی قرمز شد. در این میان مسئولین برای ملت پیام هایی فرستاند که با ده درصد استفاده کم و پوشش لباس های گرم در منزل ممانعت از قطعی گاز و برق شوند.

مهندسین چینی در ارس و رفسنجان مزرعه های بیت کوئین تاسیس کردند :
این ادعاها باعث چالش رسانه های ملی شد ، خیلی از این مهندسین رمزنگاری ارز دیجیتال به رسانه ها گفتند مصرف زیاد برق در مزرعه های بیت کویین باعث قطی برق است. آقای اردکانیان وزارت نیرو گرچه صراحتاً تولید بیت کوئین را در قطع برق رد نکردند ولی متذکر شدند با هر نوع سوع استفاده برای تولید ارز دیجیتال برخورد قانونی می کنند. این در حالیست ه بعضی کارشناسان گفتند بر پایه گزارشات موسسات بیت کشور ایران رتبه سوم جهان در حیطه استخراج کوین را بدست آورده است.

عضو اتاق بازرگانی خانم نسیم توکل عنوان کردند :
مزارع بزرگ بیت‌کوین چینی‌ها در رفسنجان کرمان تاسیس شده بود . آقای امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات هم با تایید این ادعا به تجارت‌نیوز گفتند چینی‌ها علاوه بر کرمان در منطقه آزاد ارس هم بیت‌کوین ها زا استخراج می‌کنند اما از حجم استخراج بیت‌کوین توسط چینی‌ها آمار و اطلاعی دقیق نیست.

اما جریان کاهشدگتز چیست ؟
مزرعه های بیت‌کوین اما کمبود زمستانه گاز در ایران را رد نمی‌کند و از سال ۱۳۹۵ وزارتخانه نفت وعده داد که مشکل کمبود زمستان ، گاز را مرتفع کند کماکان این وعدها به سرانجامی نمی انجامد.قطع شدن گاز در ایران در شرایطی اتفاق میفتد که کشورمان بزرگترین دارنده ذاخیر گاز در جهان است. ولی ایران به دلیل اینکه قادر به جذب سرمایه‌گذاران خارجی ننی باشد سالیانیست که نتواسته فازهای میدان گازی پارس جنوبی را کاملاً تکمیل کند.
جریان از هم بیشتر است و تولید غیر اقتصادی به صرفه گاز در کشور باعثرشده هر چند وقت یکبار دستمزد شاغلین پارس جنوبی تعویق بیافتد. همچنین ایران تا پیش از سال ۱۳۹۵ کاهش گلز را از طرقی ترکمنستان جبران می کند. همانطور که می دانید ترکمنستان چهارمین تولید کننده گاز دنیا است و ارزان‌ترین گاز های جهان را ارائهدمی کند ولی نبود دیپلماسی اقتصادی شایسه موجب اختلاف ایران و این کشور سر پرونده گاز شد و ترکمنستان صادرات گاز را به ایران قطع کرد سپس پاکستان و چین به عنوان خریداران جدید جایگزین ایران شدند.

4 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سینی کابل برق، نردبان کابل لدری، لوله گالوانیزه گرم برق، گلند کابل ، لوله خرطومی فلکسی، جعبه تقسیم، پریز کف خواب دفنی، ترانکینگ، هدبوشینگ لوله برق، بست اسپیت، بست چنگالی، سی چنل، قوطی کلید پریز فلزی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 15 ساعت پیش