تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

سینی کابل برق, نردبان کابل لدری, لوله گالوانیزه گرم برق

اطلاعیه

۴۷۵ هزار تن محصولات گالوانیزه در چهارمحال بختیاری به تولید رسید

۴۷۵ هزار تن محصولات گالوانیزه در چهارمحال بختیاری به تولید رسید :

رئیس سازمان معدن ، صنعت و تجارت استات چهارمحال و بختیاری با اشاره به روال تولید در قسمتهای مختلف صنعت در این استان فرمودند: در سال ۹۹ چهارصدو هفتاد و پنج هزار تن محصولات گالوانیزه در شاخه های فعال این شهرستان تولید و توزیع بازار گردید.
سجاد رستمی این ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت :
علاوه ‌بر اصناف فعال، مقداری واحد دیگر هم در حال احدث و اجرای طرحهای توسعاتی می باشد که بعضی از این تولیدی ها در تولید محصولات با فلز گالوانیزه در کشور نمونه و منحصربه فرد به شمار می‌روند. صنایع فولادی تاراز چهارمحالی با اشتغال ۱۷۰ نفر یکی از بهترین این صنایع به شمار می‌رود که در تولید ورق‌های گالوانیزه رنگی در کشور ایران خاص است. ظرفیت اسمی تولید صنعت فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری را سالانه ۲۶۰ هزار تن است و در سال ۹۹ به موجب کسرب مواد خام این شرکت تاکنون ۱۱۰ هزار تن تولیدی داشته است. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری کارخانه ورق خودرو را از دیگر صنعت های گالوانیزهاین استان است. این کارخانه با مشغول بودن ۲۵۰ پرسنل دارای ظرفیت اسمی تولید ۵۰۰ هزار تن محصول در سال ها است.
دیگر کارخانه اصلی ایران صبا فولاد زاگرس است :
با ظرفیت اسمی ۲۹۶ هزار تن و اشتغال زائی برای ۲۰۰ نفر در سالجاری ۱۷۱ هزار و ۱۴۶ تن تولید به خود اختصاص داده است. تعاونی ذوب و ریخته‌گری فولاد سفید دشت را از دیگر واحدهای فولادی گالوانیزه فعال در استان است این واحد نیز در سال جاری ۹ هزار تن محصول تولید کرده است. از تولید ۴۰ هزار تن ورق فولادی در مجتمع فولاد تن‌آور آسیا در استان خبر داد و افزود ، ظرفیت اسمی تولید این واحد در سال نیز ۱۵۰ هزار تن است و برای ۱۹۸ نفر اشتغالزایی کرده است.

4 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سینی کابل برق، نردبان کابل لدری، لوله گالوانیزه گرم برق، گلند کابل ، لوله خرطومی فلکسی، جعبه تقسیم، پریز کف خواب دفنی، ترانکینگ، هدبوشینگ لوله برق، بست اسپیت، بست چنگالی، سی چنل، قوطی کلید پریز فلزی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 9 ساعت پیش