تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

سینی کابل برق, نردبان کابل لدری, لوله گالوانیزه گرم برق

اطلاعیه

نیروگاه خورشیدی ۱۳٫۶ میلیارد دلاری در بیابان های دبی که در شب نیز تولید برق می کند

نیروگاه خورشیدی ۱۳٫۶ میلیارد دلاری در بیابان های دبی که در شب نیز تولید برق می کند

در زیر آفتاب گدازان ، یک سازه خیلی بزرگ و با عظمت در حال ساخته شدن می باشد . پارک خورشیدی محمد بن راشد ال مکتوم که در قلب بیابان دبی قرار گرفته.

وقتی که این سازه به پایان برسد، این سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد درهمی (۱۳٫۶ میلیارد دلاری) میتواند انرژی برق بیش از ۱٫۳ میلیون ساختمان ها  را تامین کرده و حجم کربن تولید شده در این کشور را به طور سالانه ۶٫۵ میلیون تن کاهش دهد.

تنها فازهای ۱ تا ۴ این پروژه باعث می شود که نیروگاه خورشیدی محمد بن راشد آل مکتوم در صدر بزرگ ترین و پرظرفیت ترین پارک خورشیدی در حال توسعه در سراسر جهان قرار بگیرد.

پارک خورشیدی محمد بن راشد آل مکتوم برای آینده طرح‌های بزرگی دارد و تولید ۱۰۰۰ مگاوات نیرو را تا سال ۲۰۲۰ و ۵۰۰۰ مگاوات را تا سال ۲۰۳۰ هدف گذاری کرده است. نه تنها این پارک، بزرگترین پارک خورشیدی جهان خواهد شد بلکه مرتفع‌ترین برج خورشیدی جهان را نیز خواهد داشت. این برح ۲۶۰ متری، بخشی از فاز چهارم توسعه است و در ۷۰۰ مگاوات تولید نیروی این نیروگاه سهیم خواهد بود.

6 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سینی کابل برق، نردبان کابل لدری، لوله گالوانیزه گرم برق، گلند کابل ، لوله خرطومی فلکسی، جعبه تقسیم، پریز کف خواب دفنی، ترانکینگ، هدبوشینگ لوله برق، بست اسپیت، بست چنگالی، سی چنل، قوطی کلید پریز فلزی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 18 ساعت پیش