تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

سینی کابل برق, نردبان کابل لدری, لوله گالوانیزه گرم برق

اطلاعیه

افزایش مستمر قیمت ورق گالوانیزه

افزایش مستمر قیمت ورق گالوانیزه :


به گزارش پترو سازه ساحل، روال افزایشی قیمت ورق های گالوانیزه داخلی به غیر از مولفه‌های جهانی تاثیرگذار روی این کالا در شرایطی رخ داده است که تحرکی در تقاضا ایجاد نشده و عدم تحرک تا حدودی افزایش قیمت را غیر منطقی جلوه می دهد. به نوعی می توان گفت افزایش قیمت در بازار ورق گالوانیزه ناشی از تغییرات مواد اولیه است و نه رشد تقاضا و از سویی دیگر نیز مهم ترین علت این افزایش، جذابیت بازارهای صادراتی است.

پیش بینی هایی در بازار وجود دارد که بعضا از تحریک تقاضای مسکن حکایت دارد، بنابراین بخشی از بازار داخل به سمت نگهداشت بخشی از این تولیدات ورق گالوانیزه برای عرضه در آن ایام حرکت کرده است. این موضوع را هم باید اضافه کرد که یک افزایش قیمتی را هم در بحث مواد اولیه مانند سنگ آهن و هم آهن اسفنجی شاهد هستیم، علت آن هم این است که در بحث صادرات گندله، بازار نسبت به سال های گذشته به شدت رونق دارد، به ویژه در نیمه دوم سال ۹۵ و شش ماهه اول سال ۹۶.

7 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سینی کابل برق، نردبان کابل لدری، لوله گالوانیزه گرم برق، گلند کابل ، لوله خرطومی فلکسی، جعبه تقسیم، پریز کف خواب دفنی، ترانکینگ، هدبوشینگ لوله برق، بست اسپیت، بست چنگالی، سی چنل، قوطی کلید پریز فلزی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 17 ساعت پیش