luxbuyer

عطر

کمک کردن به دوستان برای انتخاب عطر

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

کمک کردن به دوستان برای انتخاب عطر

 

حداقل ماهی یک بار کسی از من می‌خواهد تا در انتخاب یک بطری عطر به او کمک کنم. از آن‌جا که احتمالاً افراد می‌دانند که عطر دوست دارید، شما هم به احتمال زیاد در چنین شرایطی بوده‌اید و ممکن است دوستان ما فکر کنند ما آن‌ها را به فروشگاه خواهیم برد، پنج یا ده عطر "برتر" را از روی قفسه‌ها برایشان گلچین می‌کنیم تا امتحان کنند، و یک ساعت بعد با رایحه‌ی مخصوص‌شان باز خواهند گشت. کاش به همین سادگی بود.

 

با گذشت زمان، من سیستمی برای کمک به افراد در یافتن عطر توسعه داده‌ام. در اینجا آن‌ را برای استفاده‌ی شما ارائه خواهم نمود، و از پیشنهادات شما برای بهبود آن استقبال می‌کنم.

وقتی کسی از من می‌خواهد تا برای یافتن یک عطر به او کمک کنم، اول از او می‌پرسم چه نوع رایحه‌ای را دوست دارد (فرض می‌کنیم که این دوست خانم باشد). معمولاً این را می‌گوید که از چه چیز خوشش نمی‌آید – مثلاً پچولی یا عطرهای پودری. بعد، از چیزی که گفت چشم‌پوشی می‌کنم. با این حال، مراقب هستم که، در هنگام ارائه‌ی عطر برای امتحان، از این کلمات تند استفاده نکنم.

بعد از آن در سکوت؛ دوستی که از من راهنمایی خواسته را ارزیابی می‌کنم. آیا محتمل است که در عطر غرق شود، یا صرفاً چیزی خوب می‌خواهد تا در مناسبتهای خاص از آن استفاده کند؟ اگر تنها عطری که دارد یک بطری خاک‌گرفته از یک برند دیزاینر است، و به نظر می‌رسد با یکی دو بطری شکیل از چیزی جدید راضی بشود، پس از آن ارزیابیِ دوباره خواهم داشت. آیا یک بطری عطر می‌خواهد که بتواند درباره‌اش صحبت کند و به آن ببالد، یا این که چه کسی آن عطر را ساخته برایش هیچ اهمیتی ندارد؟

 

برای کسی که احتمالاً هیچ وقت نمی‌خواهد تفاوت مدیترانه‌ای سبز را با آلدئیدی گلی بداند، و از اینکه بتواند عطر را از فروشگاه (در این مورد یک فروشگاه سطح بالا) بخرد خشنود است، معمولاً Jo Maloneرا پیشنهاد می‌کنم. به نظر می‌رسد افرادی که خیلی علاقه‌ای به عطر ندارند، تمایل دارند چیزهایی را ببویند که می‌شناسند. ترکیبات ساده ولی جذابی که Jo Maloneسر هم می‌کند از تر و تازه تا رومانتیک تنوع دارند. چیزی که در پیچیدگی گرمایی کم دارند را با صمیمیت جبران می‌کنند. پس از استفاده از Jo Maloneبرای چند وقت، ممکن است این دوست‌مان وارد عرصه‌ی رایحه‌های "عطری‌تر" بشود. در هر حال، بوی شگفت‌انگیزی خواهد داشت. برخی عطرهای ورودی بسیار خوب دیگر GuerlainAquaAllegorias و Stella McCartney Stella هستند.

 

برای کسی که خیلی اهل عطر نیست ولی می‌خواهد فکر کند که عطر "درست" را انتخاب کرده، و پیش دوستان اهل مدش کم نمی‌آورد، FrédéricMalleCarnal Flower، SergeLutensChergui و L'ArtisanParfumeurVanilia انتخاب‌های مناسبی هستند. کسانی که تجربه‌ی زیادی درباره‌ی عطر ندارند به راحتی از این عطرها خوششان می‌آید ولییافتنشان سخت است، که این خود باعث افزایش وجهه‌ی آن‌ها می‌شود. ولی آنقدر ساده نیستند که حوصله‌ی دوستمان از آن‌ها سر برود، و یافتنشان هم آنقدر سخت نیست که نتوانند آن را بخرند. ممکن است او از کند و کاو در خط CommedesGarçons نیز لذت ببرد.

 

مسیر دیگری که می‌توان برای دوست نگران ظاهرمان که عطر دوست دارد ولی غرق آن نمی‌شود در نظر گرفت این است که یک عطر مردانه امتحان کند. GuerlainVetiver نقطه شروع مناسبی است. اگر وتیور را پس می‌زند، KnizeTen، ChanelEgoïsteیا Christian Dior Homme را امتحان کنید. این کار باعث می‌شود دوستتان انقدر عطر خوبی داشته باشد که دلتان بخواهد بیشتر با او وقت بگذرانید.

بدین ترتیب فقط دوستی باقی می‌ماند که ممکن است به یک هواخواه عطر تبدیل شود. این خانمی است که نمی‌تواند با انگشتانش ریحان له نکند، کسی است که درباره‌ی این که کدام چای برای صبح بهتر است تا بعدازظهر نظر می‌دهد و کسی است که دوست دارد به این اشاره داشته باشد که در باد بوی توفان و رعدوبرق را حس می‌کند. یک آزمایش امتحان L'Artisan Parfumeur Dzing! روی وی است. اگز جذب شد، حتی اگر خیلی هم دوستش نداشت، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که نمونه‌هایتان را در بیاورید. او سفری طولانی و لذت بخش در پیش دارد.

سایر مقالات :  http://luxbuyer.ir/luxbuyer-magazine.html

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

luxbuyer

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

عطر

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات