اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

اجاره سوئیت, اجاره ویلا, اقامتگاه بومگردی

محبوب ترین جاذبه های استان کردستان

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که عاشق طبیعت گردی هستید و به دنبال مقصدی برای سفر می گردید، باید بگوییم این مقاله برای شما نوشته شده است.

کردستان، بهشتی است برای عاشقان طبیعت! کردستان سفری است که هرگز از خاطرتان نخواهد رفت. کردستان با جاذبه های فراوانی که دارد، هر ساله مقصد تعداد بسیار زیادی از گردشگران است.

معمولا افراد برای بازدید از این بهشت طبیعت گردی، فصل بهار را انتخاب می کنند.مرکز استان کردستان، سنندج است که محال است کسی تا به حال نام سنندج به گوشش نخورده باشد.

اگر به دنبال یکی از بهترین مقصد های گردشگری هستید، ادامه مقاله را از دست ندهید. با سپنجا همراه باشید تا سفر به کردستان را در این مطلب با هم تجربه کنیم و هر آن چه پیش روی شما در این سفر قرار می گیرد را از قبل بدانیم.

کردستان در واقع منطقه ای جغرافیایی با قومیت کرد زبان است که در چند کشور ایران، عراق، سوریه و بخشی از ترکیه پراکندگی دارد.هدف من اما، معرفی استان زیبای کردستان، واقع در ایران عزیزمان است، که به جراٌت میتونم بگم از زیباترین نقاط گردشگری کشور است.

مریوان، بیجار، دهگلان، دیواندره، سروآباد، سقز، سنندج، قروه، کامیاران و بانه از شهرستان های این استان کرد نشین هستند.با من همراه شید توی این سفر رویایی.

نقشه استان کردستان
از مهم ترین مشائلی که در ابتدای سفر پیش رویتان قرار می گیرد، داشتن اطلاعاتی درست درباره موقعیت جغرافیایی کردستان است.

برای برخی از شهر ها کردستان ممکن است کمی دور باشد و برای برخی دیگر بسیار نزدیک! آن چه که حائز اهمیت است آن است که جاذبه های و زیبایی های کردستان خستگی راه را از تنتان بیرون خواهد کرد.

استان کردستان در غرب ایران و در گستره ی زاگرس زیبا واقع شده است. به طور دقیق تر کردستان، از شمال غربی زاگرس تا شرق توروس امتداد دارد و مساحت آن چیزی در حدود ۵۰۰۰ هزار کیلومتر مربع است.

جالب است بدانید، کرد ها تنها در کشور ما سکونت ندارند و در شهر های دیگری مانند تهران، استانبول، آنکارا، کرج، ارومیه و … منطقه های کرد نشین وجود دارند. در تصویر زیر نقشه استان کردستان را می توانید به طور دقیق تر مشاهده کنید:

دسترسی به کردستان
مسئله دیگری که در سفرنامه کردستان باید مد نظر داشته باشید، آن است که چگونه به استان کردستان سفر کنید و راه دسترسی به آن چیست.

برای سفر به کردستان، دو راه پیش رویتان قرار دارد. هم می توانید از سفر هوایی و هم می توانید از سفر زمینی استفاده کنید. اگر انتخاب شما سفر زمینی باشد، باید بدانید که از تهران تا سنندج چیزی در حدود ۵۰۰ کیلومتر مسیر در پیش رویتان قرار دارد.

این مسیر را هم می توانید با اتوبوس و هم می توانید با ماشین شخصی تان طی کنید. اگر هم بودجه سفرتان برایتان اهمیتی ندارد و می توانید هزینه بیشتری بکنید، با تهیه بلیط هواپیما اقدام به سفر به کردستان بکنید.

بهترین فصل سفر به کردستان
شاید برایتان جالب باشد که بدانید کردستان یکی از مرتفع ترین استان های کشور به حساب می آید. به دلیل همین ارتفاع زیاد و قرار گرفتن در منطقه کوهستان دارای آب و هوای سرد و خشک است.

مرکز استان کردستان، سنندج، از شهر های سردسیر کشور به شمار می آید و در دامنه کوه های آبیدر قرار گرفته است. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به سفر های پر هیجان و پرشگفتی در فصل زمستان علاقه دارید، باید بگوییم بهترین فصل سفر به کردستان برای شما فصل زمستان می باشد. اگر هم اهل و اسکی و تفریحات سرد نیستید، بهترین انتخاب برای سفر به کردستان از اواسط اردیبهشت ماه تا اواسط مهر است.

2 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

اجاره سوئیت، اجاره ویلا، اقامتگاه بومگردی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات