اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

اجاره سوئیت, اجاره ویلا, اقامتگاه بومگردی

بازدید از ترسناک ترین مکان های ایران

همانطور که روبرو شدن با شاهکارهای معماری ایران و شگفتی‌های طبیعی این سرزمین می‌تواند برای همه لذت بخش باشد، دیدن ترسناک ترین مکان های ایران نیز ممکن است برای طرفداران وحشت، لذت بخش باشد. برخی مکان‌ها در ایران هستند که شاید زمان ساخت ترسناک نبوده‌اند، اما گذشت زمان، سکوت و وحشت را وارد تک تک آنها کرده است. خانه‌های جن زده یا ساختمان‌های خالی که در فیلم‌ها می‌بینید، در مقایسه با آرامش واقعی که ترسناک‌ترین مکان‌های ایران می‌توانند به شما بدهند، بازی کودکانه است.

اگر قصد دارید ایرانگردی کنید و می‌خواهید این کشور باشکوه را از منظری غیر از یک گردشگر معمولی ببینید، باید بازدید تعدادی از این مکان‌ها را در لیست سفر خود قرار دهید و در طول سفر از آن‌ها دیدن کنید. در سپنجا با ما باشید تا بیشتر شگفت زده شوید!

 

معرفی ترسناک ترین مکان های ایران
برای آشنایی با این مکان‌ها آماده‌اید؟ بله؟ پس به لیست زیر نگاهی بیندازید.

قلعه آدمخوار اردبیل
قلعه آدم خوار یکی از سازه‌های دست ساز بشر است که رها شده و به محلی برای قصه گویی محلی تبدیل شده است. اما چرا این نام به این قلعه داده شده است؟ این قلعه که یکی از ترسناک ترین مکان های ایران است در شهر اردبیل قرار دارد. در گذشته، افسانه‌ها حاکی از آن بود که هرکس به قلعه برود ناپدید می‌شود. دلیل این امر این بود که دیوارهای قلعه به قدری بزرگ بود که هرکس وارد آن می‌شد نمی توانست از آن خارج شود! داستان از این قرار است که قرن‍‌ها پیش افرادی که برای بازدید از قلعه باستانی بوینی یوغون می‌رفتند به شکلی کاملا مرموز ناپدید شدند و چون معلوم نبود چه بلایی سر این افراد آمد، اهالی می‌گویند که حتما قلعه آنها را بلعیده است. به همین دلیل این قلعه کم کم به قلعه آدم خوار معروف شد. البته هنوز راز این قلعه کشف نشده است، پس هرگز سعی نکنید به این قلعه بروید.

باغ سنگی کرمان
باغ سنگی کرمان نه ترسناک است و نه هولناک، اما در لحظه ورود به آن، انرژی سنگین و غم انگیزی را مانند باری سنگین بر قلب خود احساس می‌کنید. کل فضای این باغ آنقدر وحشتناک است که به یکی از ترسناک ترین مکان های ایران تبدیل شده است. اگر دلیل این احساس را از مردم بپرسید، در مورد مالک آن که درویش خان نام داشت به شما خواهند گفت. درویش خان در کرمان زمین‌های زیادی داشت و مردی دولتمند بود ولی کر بود. وی به دلیل اصلاحات ارضی، تقریباً تمام زمین‌های خود را از دست داد، به همین دلیل عقل خود را از دست داد و دیوانه شد، زیرا نمی‌توانست برای حق خود بایستد و از جانب خود صحبت کند. یک روز تصمیم گرفت کاری کند تا مردم باغ گمشده‌اش را نبرند.

مردم محلی گفتند که او آبیاری باغ خود را متوقف کرد و اجازه داد درختان بمیرند. سپس سنگ‌ها را جمع کرد و روی شاخه‌ها گذاشت، مثل میوه. اگرچه درویش خان اکنون مرده است، اما با این کار باغ خود را جاودانه کرد و تا پایان عمر صاحب آن شد.

جنگل جیغ در مشهد
وقتی به یک فیلم ترسناک فکر می‌کنیم، یکی از اولین لوکیشن‌هایی که به ذهنمان خطور می‌کند یک جنگل تاریک و انبوه در شب است. اگر دوست دارید ترسناک ترین مکان های ایران را ببینید، به مشهد سفر بروید و از جنگل جیغ دیدن کنید. مطمئن باشید خود را درون یک فیلم ترسناک، با تمام جلوه‌های صوتی و نورپردازی حرفه‌ای خواهید دید. جنگل جیغ مشهد با جنگل ممنوعه هری پاتر تفاوت چندانی ندارد! چند نفر هستند که واقعاً آنقدر شجاع بودند که شبانه از این جنگل دیدن کنند و همه آنها متفق القول هستند که صدای جیغ بی وقفه‌ای را در آنجا شنیده‌اند.


مرداب ارواح در مازندران
درست در میان جنگل‌های باشکوه مازندران و چشم انداز استثنایی آن، دریاچه‌ای پنهان وجود دارد. اگر مرداب ارواح را پیدا کنید و آن را با چشمان خود ببینید، مطمئن خواهید شد که یکی از ترسناک‌ترین جاهای ایران را پیدا کرده‌اید. برای یافتن این تالاب، باید در جنگل قدم بزنید و از کنار درختان کهنسال زیبا بگذرید. با این حال، وقتی به دریاچه نزدیک می‌شوید، می‌بینید که چگونه ظاهر جنگل تغییر می‌کند. همه درختان مرده به نظر می‌رسند، و شما احساس می‌کنید منبع قدرتمندی شادی شما را می‌مکد. مه شدیدی در اطراف منطقه وجود دارد که باعث می‌شود حس عجیبی را در شکم خود احساس کنید که نشان می‌دهد دریاچه چقدر ترسناک است. این دریاچه که یکی از ترسناک ترین مکان های ایران است در ۵ کیلومتری شمال روستای چلندر نوشهر قرار دارد و بهترین راه برای دریافت سوالات خود رفتن به این دریاچه است. پس همین الان شروع کنید

2 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

اجاره سوئیت، اجاره ویلا، اقامتگاه بومگردی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات