اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

اجاره سوئیت, اجاره ویلا, اقامتگاه بومگردی

معرفی بهترین هتل های لندن در پایتخت انگلیس

یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در اروپا، لندن است. لندن به عنوان یکی از گران‌ترین شهرهای دنیا، هتل‌های لوکس با بهترین چشم‌‌اندازها را دارد. اقامت در هتل‌ های لندن به دلیل امکانات فوق‌العاده خود، یک سفر خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد. ما در این مقاله از سپنجا قصد داریم تا شما را با برترین هتل های شهر لندن آشنا کنیم تا برای برنامه‌ریزی و رزرو آنلاین هتل بتوانید تصمیم‌گیری بهتری بکنید.

آشنایی با هتل های لندن
اقامت در یک هتل، همیشه جزو یکی از قسمت‌های مهم سفر است. چرا که انتخاب هتل مناسب با امکانات خوب می‌تواند یک سفر به یادماندنی را برای شما بسازد. یکی از بهترین شهرهای توریستی دنیا، اختصاص به لندن دارد. البته توجه به این نکته ضروری است که این شهر جزو یکی از گران‌ترین شهرهای دنیا به حساب می‌آید. در نتیجه قبل از سفر به این شهر باید این نکته را در نظر داشته باشید.

معروف ترین هتل های جهان در پایتخت انگلستان یعنی لندن قرار دارند. بسیاری از این هتل‌ها به دلیل چشم‌انداز بسیار زیبای خود طرفداران بسیار زیادی دارند. به عنوان مثال دید برخی از هتل های لندن به سمت برج لندن و چرخ و فلک بزرگ این شهر است. در نتیجه شما می‌توانید از دیدن این مناظر لذت کافی ببرید. از طرفی دیگر برخی از این هتل‌ها از خدمات و امکانات بسیار عالی برخوردار هستند.

اگر شما هم به دنبال یک اقامت فوق‌العاده عالی و زیبا در لندن هستید، می‌توانید از لیست زیر یکی از برترین هتل های لندن را انتخاب کنید. از جمله این هتل ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هتل رزوود لندن
معماری زیبای هتل رزوود مطمئنا برای شما نیز جذاب خواهد بود. یکی از ویژگی‌های خوب این هتل نزدیکی آن به مکان های دیدنی لندن است؛ بنابراین شما می‌توانید با کمی پیاده‌روی به موزه بریتانیا و کلیسای جامع سنت پاول برسید. معماری قدیمی این ساختمان خود نیز جزو جاذبه‌های تاریخی لندن به حساب می‌آید. سال ساخت این هتل به ۱۹۱۰ میلادی می‌رسد.

این هتل از امکانات و خدمات بسیار ارزشمندی برخوردار است. در تمام اتاق‌ها، یک دستگاه اسپرسو وجود دارد. همچنین امکان برقراری اینترنت رایگان از تمامی اتاق‌ها برای مسافران فراهم شده است.

هتل می فر
یکی از هتل های لندن هتل چهار ستاره و لوکس می فر است که فاصله بسیار کمی با قسمت‌های مهم شهر دارد. به عنوان مثال فاصله این هتل تا فروشگاه‌های خیابان آکسفورد ۵۰۰ متر، فاصله آن از پارک Hyde 1.2 کیلومتر، فاصله آن تا میدان Trafalgar در حدود ۱.۶ کیلومتر، فاصله آن تا کاخ دیدنی Buckingham 1.2 کیلومتر، فاصله آن تا Big Ben 2.2 کیلومتر و از فرودگاه لندن سیتی ۱۳.۹ کیلومتر فاصله دارد.

این هتل لوکس لندن، دارای ۳۳۶ اتاق است و بهترین امکانات و خدمات را به شما ارائه می‌دهد. از جمله آن می‌توان به اینترنت رایگان در اتاق، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، تلویزیون مجهز به ماهواره، وجود چای‌ساز و مینی‌بار در اتاق‌ها، نگهداری چمدان و غیره اشاره کرد.

اگر شما هم علاقمند به خرید از مراکز لوکس لندن هستید و یا می‌خواهید از پارک‌های مهم این شهر دیدن کنید، رزرو هتل می فر یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود.

هتل ساووی
در بین هتل های لندن هتل ساووی شهرت بسیار زیادی دارد. این هتل به عنوان اولین هتل لوکس لندن به شمار می‌رود که در سال ۱۸۸۹ ساخته شده است. زیبایی و آراستگی این هتل در نوع خود بی‌نظیر است. بسیاری از مقامات سلطنتی و هنرمندان معروف برای اقامت در لندن این هتل را انتخاب می‌کنند. همین ویژگی باعث شده است تا این هتل جزو مشهورترین هتل های شهر لندن به حساب بیاید.

یکی از ویژگی‌های جذاب اتاق‌های این هتل، ویو رو به رودخانه تیمز است. در این هتل ۷ رستوران وجود دارد؛ بنابراین شما می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی را در آن امتحان کنید.

هتل ریتز
هتل ۱۰۹ ساله ریتز لندن جزو اولین هتل‌های لوکس این شهر به حساب می‌آید. بسیاری از شخصیت‌های برجسته دنیا از جمله ادوارد سوم و چارلی چاپلین در این هتل اقامت داشته‌اند. همچنین در جنگ جهانی دوم، این هتل محلی برای ملاقات اشخاصی مانند شارل دوگل، آیزنهاور، وینستون چرچیل به شمار می‌رفت. علاوه بر این برخی از صحنه‌های فیلم ناتینگ هیل در این هتل گرفته شده است.

2 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

اجاره سوئیت، اجاره ویلا، اقامتگاه بومگردی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات