اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

اجاره سوئیت, اجاره ویلا, اقامتگاه بومگردی

سفر به بندر نوشهر ، بهشت دیدنی مازندران

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در امتداد دریای خزر و در استان مازندران، شهر بندری زیبا و منحصر به فرد نوشهر قرار دارد. سفر به بندر نوشهر به دلیل جنگل‌های بکر و سواحل زیبا طرفداران بسیار زیادی دارد. ما در این مقاله از سپنجا قصد داریم تا شما را در رابطه با سفر به این شهر شمالی راهنمایی کنیم و به معرفی مکان‌های دیدنی، هتل‌ها، رستوران‌ها و غیره بپردازیم تا خاطره‌ای خوب از سفر به این بهشت دیدنی مازندران برای شما رقم بخورد.

سفر به بندر نوشهر
شمال ایران با جاذبه‌های دیدنی و طبیعی خودش همیشه جذابیت خاصی برای گردشگران دارد. در این بین مازندران از جمله شهرهایی است که با طبیعت زیبا و دوست‌داشتنی و سواحل دریای خزر یک مقصد مناسب برای سفر است و باعث می‌شود تا همیشه یک خاطره خوشی در ذهن شما رقم بخورد. یکی از شهرهای دیدنی مازندران، بندر نوشهر است.

جنگل‌های فوق‌العاده زیبا از یک طرف و ساحل زیبای بندر نوشهر از طرف دیگر باعث شده است تا این شهر به عنوان یکی از بی‌ نظیرترین بندرهای شمالی کشور محسوب شود. به طوری که هر ساله گردشگران بسیار زیادی این بندر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. اگر شما هم به جنگل، کوهستان و دریا علاقه دارید و می‌خواهید هر سه را با یکدیگر ببینید، سفر به بندر نوشهر یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

از آنجایی که بندر نوشهر فاصله کمی با چالوس و تهران دارد؛ بنابراین مسافرانی که چالوس را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند، بعد از اقامت در این شهر، به نوشهر می‌آیند تا از طبیعت بکر و منحصر به فرد این منطقه دیدن کنند. علاوه بر این وجود روستاهای ییلاقی و مناطق سرسبز و بکر در اطراف نوشهر باعث می‌شود تا این شهر طرفداران بسیار زیادی داشته باشد.

در کنار این ویژگی‌ها، بندر نوشهر به دلیل نزدیکی به ساحل دریای خزر باعث شده است تا این شهر برای گردشگران دیدنی باشد و ارزش چندین بار رفتن را داشته باشد. قدم زدن در جنگل‌های انبوه و دوست داشتنی بندر نوشهر، گوش دادن به صدای آرام‌بخش موج دریا، دیدن روستاهای ییلاقی در وقت مه آلود سحر، صدای پرهیاهوی بازارهای سنتی و غیره از جمله عواملی است که باعث شده است تا این شهر، زیبا و دوست‌داشتنی به نظر برسد.

بهترین زمان برای سفر به نوشهر
بهترین زمان برای سفر به بندر نوشهر فصل پاییز است. چرا که در این فصل برگ درختان جنگلی سرخ، زرد و نارنجی شده است و یک چشم‌انداز بی‌نظیری را برای شما به ارمغان می‌آورد؛ بنابراین اگر به دنبال یک مقصد گردشگری مناسب برای فصل پاییز می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم که فصل رنگارنگ پاییز را برای سفر خود انتخاب کنید تا لذت دیدن طبیعت بکر و دیدنی این شهر برای شما دوچندان شود.

نزدیکی بندر نوشهر به جنگل و کوه و دریا باعث شده است تا در این منطقه هیچ‌گونه آلودگی وجود نداشته باشد. از طرفی دیگر نزدیکی این شهر به مناطق کوهستانی باعث شده است تا آب و هوای آن کاملا معتدل باشد. تابستان این منطقه بسیار شرجی است و برای کسانی که از شهرهای خشک به این شهر سفر می‌کنند، شرایط بسیار آزاردهنده است.

اما اگر فصل تابستان را برای سفر به این شهر انتخاب کردید، پیشنهاد می‌کنیم که از آب و هوای خنک روستاهای ییلاقی آن بهره ببرید. جذابیت‌های طبیعی این شهر به قدری زیاد است که هر بار سفر به بندر نوشهر برای شما تازگی خواهد داشت.

جاهای دیدنی و گردشگری نوشهر
جاهای دیدنی بندر نوشهر فقط به خود شهر نوشهر خلاصه نمی‌شود. روستاهای دیدنی و زیبای بسیاری در اطراف نوشهر وجود دارد که به عنوان جاذبه ‌های گردشگری نوشهر به حساب می‌آید. شما می‌توانید در این اماکن تفریحی و روستاهای دیدنی این شهر لحظات هیجان‌انگیزی را سپری کنید. از جمله جاهای دیدنی و جذاب نوشهر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دریاچه فراخین نوشهر
یکی از مناطق بکر و زیبای نوشهر، دریاچه فراخین است. این دریاچه زیبا و منحصر به فرد در دل جنگل‌های مازندران قرار گرفته است. درختان سر به فلک کشیده و پرپشت در اطراف این دریاچه باعث شده است تا شما نتوانید به خوبی این دریاچه را ببینید. در نتیجه برای رسیدن به این منطقه زیبا باید چند دقیقه‌ای را در میان جنگل‌های انبوه پیاده‌روی کنید.

اگر چه شمال ایران در تمامی فصل‌های سال، زیبایی منحصر به فردی دارد، اما بهترین زمان برای سفر به بندر نوشهر برای دیدن دریاچه فراخین فصل بهار و تابستان است. چرا که جنگل در این زمان زیبایی خاصی دارد و لذت دیدن طبیعت را برای شما دوچندان می‌کند.

طبیعت زیبا و چشم‌انداز رویایی درختان اطراف دریاچه باعث شده است تا زیبایی دریاچه فراخین غیرقابل وصف باشد. اگرچه مسیر دسترسی به دریاچه فراخین کمی سخت است، اما زیبایی‌های مسیر رسیدن به آن، سختی راه را برای شما کم خواهد کرد. برای رسیدن به این منطقه ابتدا باید به روستای ویسر بروید. سپس با ۴۰ کیلومتر رانندگی در یک جاده خاکی به جنگل برسید. سپس با کمی پیاده‌روی دریاچه را خواهید یافت.

2 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

اجاره سوئیت، اجاره ویلا، اقامتگاه بومگردی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات