اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

اجاره سوئیت, اجاره ویلا, اقامتگاه بومگردی

اجاره هتل سوئیت و آپارتمان در یزد

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

بسیاری از شهرهای ایران جزو بهترین مقاصد گردشگری هستند و به همین دلیل مراکز اقامتی زیادی در آنها وجود دارد. اما انتخاب بهترین و پرداخت قیمت مناسب بسیار مهم است. اگر اهل بوم گردی هستید می توانید به فکر اقامتگاه بوم گردی در یزد یا اجاره خانه روستایی باشید.

البته امکان اجاره سوئیت در یزد نیز وجود دارد. برای سفر به یزد فقط به این فکر کنید که بهترین سفر را تجربه کنید.

سفر به یزد سفری به دنیای آسیاب های بادی بلند و خشتی است. سفری به سرزمین خانه های باستانی و بومی که هر کدام از دل تاریخ بیرون آمده و گردشگران ایرانی و خارجی را مجذوب خود می کند. با رزرو هتل سنتی یزد در طول سفر خود در مکانی شبیه خانه ها و موزه های قدیمی اقامت کنید تا سفری تاریخی داشته باشید.

در سفر به یزد از بناهایی چون باغ دولت آباد، میدان امیرخچماق، برج خاموشان، کاروانسرای زین الدین، مسجد جامع و خانه لاریان دیدن کنید.

سفر به قلب تاریخ: به دنبال سفری به قلب تاریخ هستید؟ آیا سوغاتی های خوشمزه می خواهید؟ یا می خواهید ساعت ها به آسمان صاف کویر خیره شوید و عظمت و زیبایی آن را ببینید؟ همه این آرزوها و بسیاری از اتفاقات هیجان انگیز دیگر در سفر به یزد برآورده می شود.

تاریخ یزد
یزد، شهر آسیاب های بادی عظیم، پس از ونیز ایتالیا، دومین شهر قدیمی و تاریخی جهان است و باید آن را ذخیره اسرار تاریخ نامید. وقتی از یزد صحبت می کنیم به این معناست که از خود تاریخ صحبت می کنیم. شهری که قدمت باستانی آن به بیش از هزاره سوم قبل از میلاد می رسد و در زمان باستان یزدان نامیده می شد.

جالب است بدانید که بسیاری از مهاجران به ویژه ساکنان این منطقه در نقاطی مانند مهرپادین (مهریز)، فهرشان، پهره (فهرج)، خرمیش، آدار (اردکان)، شواز، قلعه موبدان (میبد)، ترنج، عقدا زندگی می کردند. و اشکذر .

اگر با تاریخ سر و کار دارید یا دلتان پر از سفر به اعماق تاریخ است، بی شک یزد یکی از بهترین مقاصد گردشگری خواهد بود. اما این همه ماجرا نیست و شهر دارالعباده جاذبه های فوق العاده دیگری نیز دارد.

جاهای دیدنی یزد
همانطور که گفتیم بسیاری از مناظر زیبای شهر یزد در دل کویر ایران به جاذبه های تاریخی و سپس طبیعی خلاصه می شود. البته این بدان معنا نیست که سفری تکراری و خسته کننده خواهید داشت. بدون شک اگر یک بار به این شهر سفر کنید، دوست دارید سالی یک بار به این شهر سفر کنید.

در اینجا بهترین و جذاب ترین مناظر یزد را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید سفر خود را با خیال راحت برنامه ریزی کنید:

مسجد مرکزی
مجموعه امیرچخماق
زندان اسکندر (مدرسه ضیائیه)
بادگیر مخزن 6
آتشکده بهرام
باغ دولت آباد
خانه هنر
بازار خان
پارک کوهستانی
شیرکوه
میدان تایم
موزه آب
حمام ابوالمعالی
قارات زارچ
موزه کاخ آینه
باث خان
دخمه زرتشتیان
خانه رسولان
شروع کار کامیون ها
کاروانسرای زین الدین
یخچال از آجر ساخته شده است.
مخزن گیو
انبار گیو
و...
هوای یزد
همانطور که می دانید یزد در دل کویر است و در نتیجه باید منتظر هوای گرم و خشک باشیم. در جایی که تابستان ها و زمستان های گرم را تجربه می کنید، معمولاً سرد و گرم خود را دارند. اختلاف دما در این شهر گاهی به 50 درجه می رسد و در گرم ترین فصل 43 درجه و در سردترین روزها 7- درجه است.

غذاهای محلی یزد
هر سفری ماجراهای جدید زیادی را در دل خود دارد یکی از بهترین جاهایی که نقطه عطف سفر شما به حساب می آید زمانی است که صحبت از غذاهای خوشمزه هر منطقه می شود. حالا که به یزد رسیدیم بد نیست بدانید که از خوشمزه ترین غذاهای این شهر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آش شولی
سوپ گندم
خاکستر آلو
آش آبغوره
سوپ ماش
سوپ کدو تنبل
سوپ انار
فیلینگ نخود
خورش آلو
قلیه کدو تنبل
کوفته قلقلی
کوفته نخود
آب بادمجان
بهترین رستوران های یزد
هنگام سفر، بهتر است آشپزی را کنار بگذارید و فقط به این فکر کنید که از زمان خود بهترین استفاده را ببرید. وقتی در یزد هستید و زمان صرف غذا فرا می رسد، می توانید بهترین و خوشمزه ترین غذاها را در رستوران های زیر میل کنید. البته یزدی فالوده را فراموش نکنید.

ترمه و ترنج
فوکو
دو حد را بخوانید
مارکو پولو
دست کشیدن
حاجی بپز
دوست از خانه
مشیرالممالک
جاده ابریشم
بام یزد
ادامه هید
و...
خاطرات یزد
یزد یکی دیگر از سوغاتی های ایران است که اگر دست خالی برگردی یک عمر حسرتش را می خوری. از مهم ترین خاطرات یزد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Qtab
باقلوا
پشمک
حلوا ارده
یکدی کیک
نقل شده
نان برنجی
حاجی بادام
سوهان آردی
لوز
ترمه
سرامیک
سرامیک
دارایی های بافندگی
شمد
زیلو
شعر

مراکز خرید یزد

حالا که می دانیم یزد این همه سوغاتی جذاب دارد و از طرفی نمی توان در سفر خرید کرد، بهترین مراکز خرید این شهر کجا هستند؟ اگر به یزد سفر می کنید و می خواهید این لذت زیبا را تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم مراکز خرید زیر را در نظر بگیرید:

آریا
ستاره یزد
گل خشخاش
الماس
علاءالدین
کویتی‌ها
ستاره دنباله دار
بازار قدیم یزد
بهترین زمان برای سفر به یزد
همانطور که اشاره کردیم شهر یزد به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی مناطق کویری ایران دارای آب و هوای گرم و نیمه خشک است. تابستان‌های این شهر بسیار گرم است و در بعضی روزها دمای هوا به بیش از ۴۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. زمستان ها نیز بسیار سرد است.

اما بهترین زمان برای سفر به یزد بهار و پاییز در فروردین، اردیبهشت و مهر است. درست زمانی که دمای هوا در بهترین حالت خود قرار دارد. البته در سال های اخیر با توجه به آلودگی هوا که در اکثر شهرهای بزرگ ایران شاهد آن بودیم، یزد نیز آسمانی آلوده را تجربه کرده که برای سالمندان و کودکان مناسب نیست.

مسیر سفر به یزد
مسیرهای مختلفی برای سفر به یزد وجود دارد و می توانید از ماشین شخصی، قطار، اتوبوس و هواپیما استفاده کنید. برای رفتن به یزد از تهران باید قم، کاشان، نایین، اردکان و شهرهای دیگر را پشت سر بگذارید تا به یزد برسید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

اجاره سوئیت، اجاره ویلا، اقامتگاه بومگردی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات