اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

اجاره سوئیت, اجاره ویلا, اقامتگاه بومگردی

قبل از اجاره ویلا در چالوس بخوانید

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

نکات و ترفندهایی برای اجاره ویلا وجود دارد که شاید نیازی به دانستن آنها نباشد، اما اجاره ویلا کمی شبیه انتخاب هندوانه است، مخصوصاً اکنون با قوانین و مقررات متفاوت.
مراقب هزینه رزرو باشید
هنگام رزرو آنلاین ویلا، سعی کنید در صورت امکان مستقیماً با مالک رزرو کنید. از وب سایت های اجاره ای به هر طریقی مانند جستجو و جمع آوری اطلاعات استفاده کنید، اما توجه داشته باشید که در صورت رزرو خود از این طریق هزینه رزرو گزافی از شما دریافت می شود که اغلب در قیمت ذکر شده پنهان است. اگر به دنبال شماره مستقیم صاحب کلبه هستید، دسترسی به آن بسیار دشوار است و مانند یافتن سوزن در انبار کاه است.
وب سایت هایی که ادعای ارائه شماره مستقیم مالک را دارند توسط دلالان و واسطه هایی پر می شوند که هیچ تعهدی در قبال شما ندارند و تنها راه دسترسی به آنها شماره تلفن همراه شماست و شما فرصتی برای تایید انجام شده ندارید.

کارگزار به دنبال حفظ برند و ارائه خدمات مناسب به شما نیست و شما در حال حاضر ویلارا را با قیمت بسیار بالایی اجاره می کنید و در طول اقامت شما به مشکلی رسیدگی نمی کند که خوش بینانه است زیرا اغلب اتفاق می افتد که ویلا تحویل داده نمی شود یا اینکه ویلا آن چیزی نبود که در عکس دیدید.
مقداری تحقیق کن
این روزها به راحتی می توانید نام ملک یا نام مالک را جستجو کنید و افرادی که خود را به عنوان مالک معرفی کرده اند در تماس بوده اند، اما هیچ راهی برای تعیین اینکه دلالی که خود را به جای مالک گذاشته است وجود ندارد. بهترین راه برای اجاره از وب سایت Spanja است. مجموعه بی نظیری از ویلاهای اجاره ای دارد و صفر تا صد سفر با توریست دارد.
مستقیماً با مالک صحبت کنید
مطمئن شوید که با مالک صحبت می کنید - تنها چیزی که لازم است یک تماس تلفنی سریع است. در مورد سهام Quid بپرسید زیرا اکثر صاحبان خانه در حال حاضر از خدمات حرفه ای "غرق مه" برای تمیز کردن ملک بین مهمانان برای راحتی بیشتر استفاده می کنند. تعجب خواهید کرد که چه تعداد از افراد با یک ایمیل اقامتگاه رزرو می کنند و سپس بدون هیچ حرفی 4000 دلار به میلیون دلار منتقل می کنند. بیشتر اوقات شما با صاحبان صادق سروکار دارید، اما ارزش ریسک کردن را ندارد.
از یک رابط بپرسید
همچنین ارزش تماس با مالک را دارد. به این ترتیب، ممکن است بتوانید درباره زمان ورود زودتر یا زمان خروج دیرتر مذاکره کنید. همچنین می توانید سوالات دقیق تری بپرسید و از مزایای مکان و امکانات آن مطلع شوید. همچنین می توانید از مالک در مورد رستوران های مورد علاقه اش و توصیه های اقامتی برای شما بپرسید!

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

اجاره سوئیت، اجاره ویلا، اقامتگاه بومگردی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات