اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

اجاره سوئیت, اجاره ویلا, اقامتگاه بومگردی

بهترین زمان رفتن به فیلبند و چگونگی اقامت در آن

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

روستای فیلبند در دهستان خوشرود استان بابل در استان مازندران قرار دارد. شهرک فیلبند 2300 متر از سطح دریا ارتفاع دارد و در قدیم رفتن به این شهر بسیار سخت بود به همین دلیل مردم محلی به آن فالبند می گویند (اله به معنی خسته و بند به معنای ناتوان) نام دیگر این شهر بام شرقی است.

از مازندران به دلیل ارتفاع زیاد آن شهر فیلبند است. در روستای فیلبند به دلیل سردی آب و هوا بسیاری از گونه های گیاهی نمی توانند رشد کنند، به عنوان مثال در این منطقه درختان فندق، گیلاس، گردو و سیب کاشته شده است که رشد نکرده اند، فقط درختان وانت و درختانی با ریشه سیاه مانند مانند انگور کوهی، آلو ترش و زرشک. کوه هایی که در این منطقه می رویند در آنجا کشت می شوند. جمعیت روستای فیلبند طبق سرشماری سال 1374 148 نفر و گویش محلی آن تبری است.
مسیر روستای فیلبند
برای رفتن به شهر فیلبند می توانید از شهر بابل و همچنین از شهر آمل و جاده هراز به این شهر بروید، مسیر آمل به دلیل اینکه آسفالت است و پیچ های زیادی ندارد بهتر و راحت تر است.

برای رسیدن به روستا از آمل در جاده هراز و بعد از اولین تونل در سمت چپ جاده تابلوی روستای چلاو را می بینید. انتهای این جاده که کاملا آسفالت است به شهر فیلبند می رسد.
بهترین زمان برای بازدید از روستای فیلبند و نحوه اقامت در آن
شهر فیلبند به دلیل سردی هوا در زمستان خالی از سکنه است و به ندرت می توان فردی را در پاییز پیدا کرد، بنابراین بهترین زمان برای بازدید از این شهر زیبا از اوایل بهار تا اواخر تابستان است.

در فصل بهار علاوه بر هوای خوب، می توان از آفتاب، برف، باران، تگرگ، رنگین کمان و باد لذت برد، اما در تابستان هوا کمی گرمتر از بهار است و ابرها را ببین، هوای تازه روستا را استشمام کرده و ببین دریای خزر خیلی خوبه اگر کسی قصد اقامت در روستای فیلبند را دارد باید بداند که در روستا هتل و مهمانسرا وجود ندارد اما کسانی که به آنجا سفر می کنند می توانند یکی از خانه های اجاره ای محلی روستا را برای شب تا صبح اجاره کنند.

همچنین در روستای فیلبند مکانی به نام تکیه غرب وجود دارد که می توانید اتاقی را اجاره کنید یا برای خدمات اولیه از آن استفاده کنید.

قیمت اجاره کلبه چوبی در فیلبند
در فیلبند باید بدانید که بسته به بودجه خود می توانید از بین کلبه های چوبی موجود یکی را انتخاب کنید، زیرا برای اکثر افراد هزینه های سفر می تواند یک دغدغه بزرگ باشد. اگر می خواهید سفری بی دردسر را تجربه کنید، می توانید با کمک سپنجا و با طبقه بندی ویلاها و باغ های فیلبند بر اساس قیمت، مناسب ترین ویلا را متناسب با شرایط خود بیابید و رزرو کنید.

قیمت اجاره ویلا و سوئیت در فیلبند از 295 هزار تومان تا 353 هزار تومان است. از این نظر می توانید برای انتخاب خوب با کارشناسان و همکاران ما مشورت کنید. همچنین باید بدانید که با مراجعه به صفحه داخلی هر اقامتگاه می توانید اطلاعات کاملی در مورد امکانات و خدماتی که در آن اقامتگاه در نظر گرفته شده است، بیابید.

قیمت ویلاها و باغ های فیلبند به طور کلی بر اساس متراژ، نوع محل اقامت و تعداد اتاق ها است. البته نمای ابری یا جنگلی نیز در این زمینه بی تاثیر نیست. در واقع هر چه ویژگی های یک اقامتگاه بهتر باشد، قیمت اجاره نیز بالاتر است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

اجاره سوئیت، اجاره ویلا، اقامتگاه بومگردی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات