اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

اجاره سوئیت, اجاره ویلا, اقامتگاه بومگردی

قوانین اجاره سوئیت در کردان

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

انواع مختلفی از سفر و گردشگری وجود دارد که هرکس با توجه به انتظارات، شرایط فعلی، بودجه و بسیاری عوامل دیگر آن ها را انتخاب می کند. اسکان صحیح در طول سفر یکی از موثرترین شرایط برای هزینه و کیفیت سفر ماست.

در دهه گذشته تقاضا برای اجاره ویلا و سوئیت برای دوره های کوتاه 3 تا 14 روزه رشد چشمگیری داشته است و بسیاری از گردشگران تمایل به اجاره ویلا برای سفر خود به ویژه در شهرهای توریستی شمال دارند، اما آیا به فکر اجاره ویلا و خصوصی هستید. آپارتمان ها؟؟ به چه چیزی باید توجه کرد؟
چرا قوانین اجاره سوئیت و ویلا متفاوت است؟
تقریباً همه ما با سیاست های هتل مانند ورود و خروج، هزینه های کنسلی، حداکثر تعداد افراد در هر اتاق و غیره آشنا هستیم. این قوانین در مورد اجاره آپارتمان و ویلاهای شخصی نیز اعمال می شود اما با کمی تفاوت. همانطور که برخی از هتل ها ممکن است سیاست های متفاوتی داشته باشند (مانند هزینه های کنسلی)، همین امر در مورد ویلاها و سوئیت ها نیز صدق می کند.

تفاوت در این است که نمی توان همه قوانین را در قراردادهای اجاره نوشت، بنابراین مهم است که قبل از اجاره خانه شخصی از هر نوع، تعدادی از سؤالات بین صاحبخانه و شما روشن شود. به عنوان مثال، برخی از قوانین و نکات مهم برای اجاره ویلا که باید از آنها آگاه باشید:

از طرف شما یا از طرف صاحبخانه، به طور کامل در مورد هزینه های فسخ اجاره املاک و مستغلات اطلاعات کسب کنید.
قبل از توافق با صاحبخانه در مورد هزینه اجاره ویلا، استعلام کنید که آیا کاهش هزینه یا بازپرداخت وجود دارد.
اگر ویلا یا سوئیت شما شامل تجهیزات مختلفی مانند استخر، ماشین لباسشویی، کولر و ... می باشد، لطفا از سالم بودن این تجهیزات اطمینان حاصل کنید و در صورت خرابی، قرارداد قابل تغییر است.
با دانستن زمان ورود و تخلیه (به عنوان مثال ورود و خروج)، نیمی از هزینه های ورود و خروج را با هم مذاکره کنید تا در صورت تخلیه دیرتر یا زودتر از موعد مقرر، وضعیت مشخصی داشته باشید.
برخی از ویلاها و سوئیت ها مجاز به داشتن حیوانات خانگی، سیگار کشیدن و مهمانی نیستند. در صورت لزوم با صاحبخانه خود چک کنید.
قوانین و مقررات اجاره آپارتمان و ویلا در کردان
برای گذراندن اوقاتی خوش در ویلای مبله خود باید چند نکته مهم را به خاطر بسپارید و رعایت کنید.

مسکن مشترک فقط به زوج های متاهل اجاره داده می شود.
برای اجاره سوئیت در کردان باید کارت ملی یا شناسنامه به همراه داشته باشید.
ورود حیوانات خانگی به این اقامتگاه ممنوع است.
به طور کلی به حقوق ساکنین دیگری که در نزدیکی شما ویلا اجاره کرده اند احترام بگذارید. مثلاً باید از ایجاد آلودگی صوتی و ... پرهیز کرد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

اجاره سوئیت، اجاره ویلا، اقامتگاه بومگردی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات