اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

اجاره سوئیت, اجاره ویلا, اقامتگاه بومگردی

سوئیت در بابلسر و قیمت آن

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

این شهر زیبا در شمال ایران در استان مازندران واقع شده و یکی از محبوب ترین شهرها در بین ایرانیان است. آب و هوای بسیار خوب و مساعد این شهر، اجاره ویلای مبله را به یکی از مهم ترین مسائل تبدیل کرده است. علاوه بر این وجود مناظر طبیعی و بسیار سرسبز در این شهر توجه همگان را به خود جلب کرده است.
جاذبه های گردشگری شهرستان بابلسر
در ادامه شما را با دیدنی ها و جاذبه های شهر بابلسر آشنا می کنیم. با دانستن این اطلاعات در مورد شهر بابلسر می توانید در اجاره سوئیت مبله در بابلسر تصمیم خوبی بگیرید.
پل معلق
امروزه این بنای باستانی یکی از جاذبه های گردشگری بابلسر محسوب می شود. این پل زیبا بر روی رودخانه بابلرود قرار دارد و زیبایی آن را دو چندان کرده است. با اجاره ویلای مبله در خیابان پاسداران بابلسر می توانید به خوبی از این پل دیدن کنید.
این پل 16 متر ارتفاع، 80 متر طول و 8 متر عرض دارد و توسط مهندسانی از آلمان و سوئد ساخته شده است.
اسکله قایقرانی  و رودخانه بابلسر
رودخانه بابلرود و پل معلق زیبای آن به یکی از نقاط تفریحی این منطقه تبدیل شده و گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. وجود امکانات رفاهی و تفریحی در اطراف این رودخانه فضای کاملی را برای تفریح ​​و گذراندن اوقات فراغت فراهم کرده است.
با اجاره ویلا در اطراف رودخانه می توانید یک بعدازظهر را به قدم زدن در این خیابان بگذرانید و از فضای آن نهایت لذت را ببرید. اسکله قایق، اتاق غذاخوری، رستوران، کافه تریا و فضای سبز از امکانات این مجموعه است.
منطقه ساحلی 
یکی دیگر از جاذبه های بسیار معروف و محبوب بابلسر، منطقه ساحلی میرود است. این منطقه طبیعتی زیبا و بکر دارد، منظره ای فوق العاده ایجاد می کند و مکان مناسبی برای کمپ است. این منطقه تا یکی از شهرک های بابلسر به نام بهنمیر 2 کیلومتر فاصله دارد و با اجاره ویلای مبله در اطراف آن می توانید دسترسی بسیار آسان و ساده ای داشته باشید.
از جمله امکانات و خدمات این منطقه می توان به آلاچیق، سکوهای مناسب برای کمپینگ، سرویس بهداشتی، پارک و محوطه برای کودکان، رستوران و ... اشاره کرد.
پارک حیات وحش بابلسر
پارک حیات وحش از دیرباز یک جاذبه گردشگری بوده و یکی از مناطقی است که می تواند برای همه سنین جذاب باشد. این باغ وحش زیبا در خیابان دریا واقع شده است و با اجاره ویلا در اطراف آن می توانید دسترسی آسان و خوبی داشته باشید.
قیمت اجاره سوئیت بابلسر
نمی توان رقم دقیقی را به عنوان قیمت اجاره سوئیت در منطقه شمال بیان کرد، اما می توان به اختصار به معیارهای موثر بر قیمت آن اشاره کرد. با این فاکتورها علاوه بر اجاره سوئیت ارزان در شمال، می توانید اقامتگاه ارزان در هر شهری را اجاره کنید.
اولین عاملی که بر قیمت اجاره سوئیت در شمال تأثیر می گذارد: زمان سفر
شمال کشور معمولاً به عنوان اولین گزینه سفر در بین مردم بسیار محبوب است. به دلیل رابطه بسیار قدیمی بین عرضه و تقاضا، قیمت مسکن تغییر می کند. اگر در فصل شلوغی از سال سفر می کنید، نباید انتظار قیمت پایین برای اقامت داشته باشید.
یکی از ویژگی های بسیاری از ایرانیان این است که همه با هم به مقصدی خاص در تعطیلات معمولاً به شمال کشور سفر می کنند. این شلوغی باعث افزایش تقاضا برای رزرو اقامتگاه خواهد شد. بنابراین، اگر به دنبال اقامت با قیمت کمتر هستید، توصیه می شود سفر خود را به صورت خصوصی برنامه ریزی کنید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

اجاره سوئیت، اجاره ویلا، اقامتگاه بومگردی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات