اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

اجاره سوئیت, اجاره ویلا, اقامتگاه بومگردی

اجاره آپارتمان با سوئیت یا خانه مبله در کیش به صورت آنلاین

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

کیش یکی از جزایر جنوبی ایران است که در بین گردشگران ایرانی بسیار معروف و محبوب است. جزیره کیش در اکثر مواقع سال گردشگر دارد و به دلیل حجم زیاد گردشگران، یافتن اقامتگاه در آن کار آسانی نیست. قبل از سفر به جزیره کیش می توانید آپارتمان یا خانه مبله را در سایت اجاره کنید.
اجاره آپارتمان و خانه مبله در کیش شاید بهترین گزینه برای شما باشد. بسته به بودجه و سلیقه خود بهترین سوئیت های کیش را با بهترین قیمت در سایت اودکک رزرو کنید. البته اگر به دنبال ویلا هستید، پیشنهادات جذابی برای شما وجود دارد.
مزایای اجاره ویلا و سوئیت در کیش
اجاره آپارتمان و سوئیت در کیش مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
در زمان و هزینه صرفه جویی کنید
سرعت، راحتی و آسایش
امکان بررسی انواع خانه ها با تصویر.
امکان مقایسه قیمت ها
اجاره آنلاین را پرداخت کنید
دسترسی به تعداد زیادی خانه، سوئیت و آپارتمان در مناطق مختلف تهران.
امکان آشپزی و مهمانی.
در مورد جزیره کیش:
تنها خلیج فارس و آب های نیلگون جنوب ایران یک جاذبه گردشگری زیبا و شگفت انگیز است. حالا جزیره ای جذاب و دیدنی مثل کیش را تصور کنید.
ایران آنقدر دیدنی دارد که حتی اگر سال ها به هر یک از نقاط آن سفر کنید، باز هم ممکن است جاهایی باشند که ندیده اید. اما اگر می خواهید مقصدی هیجان انگیز و زیبا را برای استراحت و دوری از زندگی شهری انتخاب کنید، بی شک جزیره زیبای کیش یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود.
کیش جزیره ای در استان هرمزگان است که مانند مروارید در جنوب ایران می درخشد.
این جزیره در طول سال پذیرای گردشگران زیادی است. اگر با این جزیره بیشتر آشنا هستید، این بار می توانید سفری خاطره انگیز داشته باشید.
جاذبه های کیش:
کیش فقط یک جزیره تفریحی و تجاری نیست. نکته جالب این است که این جزیره شگفت انگیز و خارق العاده جاذبه های گردشگری و تاریخی زیادی دارد. بنابراین مطمئن شوید که مهمترین آنها را در برنامه سفر خود در زیر قرار دهید.
کشتی یو نانی

نزدیک غروب ، هنگام قدم زدن در سواحل خلیج فارس و کیش ، منظره ای رویایی و جذاب را خواهید دید. اما ناگهان چشم شما به قایق عظیم اما گل آلود می افتد که صحنه ای شگفت انگیز در نزدیکی ساحل ایجاد کرده است. این کشتی معروف یونانی است.
این کشتی در سال 1345 غرق شد. با وجود تمام تلاش یونانیان برای بازگرداندن آن به کشورشان ، بیش از 50 سال است که مجذوب زیبایی های کیش شده و در نزدیکی ساحل خشک شده است. در واقع کشتی یونانی به نماد اصلی جزیره کیش تبدیل شده است.
* شهر زیرزمینی کاریز
شهرهایی که این روزها زیر زمین هستند شهرهایی هستند که حرف های زیادی برای گفتن دارند و روزی تلاش مردم و صدای خنده بچه ها را دیدند. شهر زیرزمینی کاریز کیش یکی دیگر از مکان های دیدنی این جزیره است که حتما در برنامه سفر خود از آن دیدن کنید. کاریز در واقع قناتی است در عمق 16 متری که وسعت زیاد آن باعث شهرت آن شده است.

* آب انبار دوقلو

از دور وقتی به سمت این آب انبار حرکت می کنی با دیدن چهار آسیاب بادی زیبا و سر به فلک کشیده آن بلافاصله یاد شهر زیبای یزد می افتی. اما وقتی نزدیک تر می شوی، نمای آجری و گلی برگرفته از سادگی مردمان گذشته ایران توجهت را جلب می کند. این مخزن دوقلوی کیش است که دو گنبد دوقلو آن در کنار هم خودنمایی می کنند.

** باغ پرنده کیش و آکواریوم

با فاصله گرفتن از فضاهای تاریخی و خاطره انگیز کیش، اکنون زمان بازدید از بیش از 50 گونه پرنده زیبا در باغ پرندگان و انواع آبزیان زیبا در آکواریوم آب شور کیش است. پیشنهاد می کنیم در سفر به این جزیره هرگز چنین فرصت هیجان انگیزی را از دست ندهید.

* پارک دلفین ها

کوچک یا بزرگ فرقی نمی کند در گوشه باغ پرندگان کنار آکواریوم زیبایش پارک دلفین ها وجود دارد. جایی که حرکات زیبای این موجودات زیبا و سرگرم کننده می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. تجربه های بی نظیری که در کمتر جایی از ایران می توانیم ببینیم.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

اجاره سوئیت، اجاره ویلا، اقامتگاه بومگردی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات