اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

اجاره سوئیت, اجاره ویلا, اقامتگاه بومگردی

اجاره روزانه ویلا در لواسان

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در گذشته های دور ، لواسان تنها شهری بود که به دلیل آب و هوای مطبوع ، مناظر منحصر به فرد و مسافت کوتاه تا تهران بین ساکنان پایتخت محبوب شد و مردم تصمیم گرفتند چند روز یا حتی ساعتها به آنجا بروند.

لواسان باید بیاید و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزند. این مشکل باعث رشد و توسعه لواسان شد و امروزه ، این منطقه به شهر لواسان معروف است.

لواسان که مرکز شهر لواسانات است کمتر از یک ساعت با تهران فاصله دارد و برای رسیدن به این شهر باید از جاده ای پرپیچ و خم و خطرناک عبور کنید که در تعطیلات آخر هفته شاهد ترافیک بسیار متراکم در این مسیر هستید. ما در راه هستیم. زیرا لواسان یکی از محبوب ترین مناطق تهران برای تفریح ​​و چند روز تعطیلات است.

اجاره روزانه ویلا

برای اجاره ویلا در لواسان ، روزانه یکی از ویلاها یا سوئیت های مورد علاقه خود را از ویلاهایی که میزبان ما در رومیتا ارائه می دهند اجاره کنید. همچنین سوئیت های عالی برای اجاره روزانه در لواسان برای سفرهای کاری وجود دارد. همچنین می توانید عکس ها ، امکانات ، نظرات قبلی مسافران و جزئیات کامل هر ملک را برای اطلاع از هر ملک مشاهده کنید.
سفر به منطقه ویلایی لواسان
اگر می خواهید آخر هفته را در هوای دلپذیر بگذرانید و زمان کافی برای طی مسافت های طولانی را ندارید ، بهترین گزینه لواسان است که در نزدیکی تهران اما به دور از شلوغی و شلوغی این شهر است. زیباترین فصل در لواسان بهار است ، زمانی که درختان شکوفا می شوند و همه چیز سبز است.

دیدنی های لواسان
مهمترین جاذبه های لواسان که گردشگران را به خود جذب می کند آب و هوای مطلوب ، طبیعت زیبا ، مجاورت با تهران و خلوت و سکوت است. اما این بدان معنا نیست که اگر به لواسان بروید ، فقط می توانید در کنار رودخانه پیک نیک داشته باشید.
غذای خوشمزه لواسان
شاید تعجب کنید ، اما لواسان ، مانند دیگر نقاط ایران ، غذاهای محلی خاص خود را دارد ، اما چون تعداد افراد محلی در این منطقه کمتر است ، شاید پیدا کردن این غذاها کار آسانی نباشد.

این منطقه است. اما بسیاری از رستوران های خوب برای امتحان غذاهای سنتی ایرانی مانند کباب و پلو در منطقه لواسان وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید. برخی از آنها عبارتند از: رستوران کمالی ، کافه جاده ، رستوران بید مجنون ، سالاد بارادو ، رستوران سبزیجات مهر میترا ، رستوران و غذاخوری هادیش و ....

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

اجاره سوئیت، اجاره ویلا، اقامتگاه بومگردی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات