اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

اجاره سوئیت, اجاره ویلا, اقامتگاه بومگردی

دلیل اجاره ساعتی سوئیت در تهران؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

پدیده اجاره سوئیت ساعتی از 7 سال پیش در تهران آغاز شد و علاوه بر رونق صورت حساب در کشور ، دلیل دیگر این امر هزینه نسبتاً بالای هتل ها است.
کسانی که درخواست کرایه سوئیت برای ساعات محدودی دارند ، بیشتر مسافران سایر شهرها ، اکثر شهرهای همجوار ، برای تجارت به تهران می آیند. برخی از آنها از کشورهای دیگر هستند و مشاهدات نشان می دهد که کارت های شناسایی نسبتاً کمی از متقاضیان دریافت می شود و بیشتر مشکلات مالی بوجود می آید.
اکثر سوئیت ها و آپارتمان هایی که با ساعات محدود یا روز اجاره می شوند عمدتا در شمال و مرکز تهران واقع شده اند و قیمت و نرخ اجاره آن واحدهای اقامتی بسته به موقعیت ، تعداد افراد و امکانات آپارتمان در نوسان است. به
در سال 2014 ، هنگامی که این موضوع در رسانه ها مطرح و اعلام شد ، چندین روز در مجلس واکنش هایی وجود داشت و نمایندگان مجلس ضمن انتقاد از این موضوع و احتمال مشکلات امنیتی ، اخلاقی و اقتصادی ، گفتند که در صورت رعایت شرع و رعایت قانون استانداردها ، این مبحث عاری از موانع است. البته اتحادیه مشاوران املاک از قرارداد روزانه و ساعتی منع شده است. البته افراد زیادی هستند که ساعت ها یا روزها ملک خود را در فضای مجازی اجاره کرده اند و رقابت شدیدی بین آنها وجود دارد.
طبق قانون ، اجاره هر نوع سوئیت یا خانه بدون شناسنامه جرم محسوب می شود و در صورت مشاهده پلیس ، مکان می تواند برخورد سختی با شما داشته باشد. FATA) فعالیت این موسسات را مسدود می کند.
دیگر متقاضیان اجاره سوئیت ساعتی در تهران ، رهبران و آژانس های مسافرتی و مسافرتی هستند که آپارتمان و سوئیت را به مدت محدود اجاره می کنند.

قیمت این نوع واحدها نیز برای متقاضیان داخلی و خارجی متفاوت است. با وضعیت اقتصادی این روزها که همه قیمت ها سر به فلک کشیده و همه زندگی به چالش کشیده شده است ، قیمت خاصی وجود ندارد ، اما مقیاس قیمت در سال 1398 برای متقاضیان داخلی حدود 3 میلیون و 800 هزار تومان و برای مسافران خارج از کشور است که به تهران بیایند. و هزینه آن بین 1300 تا 1400 دلار است. البته همانطور که گفته شد به منطقه تهران و نوع آپارتمانی که اختصاص داده اند برمی گردد.
به عنوان مثال ، با نرخ سال 1398 ، یک آپارتمان لوکس با تمام امکانات رفاهی در خیابان پاسداران به قیمت حدود 4200 دلار و یک آپارتمان در الهیه به قیمت 3500 دلار اجاره می شود. این نوع آپارتمان ها به مدت 6 ماه تا دو سال اجاره می شوند. لطفاً توجه داشته باشید که مبلغ کل اجاره در ابتدای دوره قرارداد پرداخت می شود.
برخی از فعالان بازار مسکن گزارش داده اند کسانی که برای مدت کوتاهی به بیمارستان های خارجی می روند ، چه برای کار و چه برای درمان ، صاحبان این نوع آپارتمان ها بیشترین بی عدالتی و بی عدالتی را نسبت به این مسافران و قیمت های نجومی آنها مرتکب شده اند. ب

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

اجاره سوئیت، اجاره ویلا، اقامتگاه بومگردی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات