اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

اجاره سوئیت, اجاره ویلا, اقامتگاه بومگردی

در سفر به رامسر کجا ها بریم؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شهر رامسر که نام آن برای همه مسافران آشنا است بر روی نقشه رامسر در غرب استان مازندران و در دامنه جنگلی رشته کوه های البرز واقع شده است. آب و هوای رامسر عالی است ، بنابراین جاذبه ها و جاذبه های گردشگری رامسر می تواند در هر زمان از سال بازدیدکنندگان را به خود جذب کند. در این مقاله می خواهیم جاهای دیدنی رامسر و اطراف آن را به شما معرفی کنیم ، پس با ما همراه باشید.
روستای گرمسار
روستای گرمسار یکی از زیباترین مناطق ییلاقی و جاذبه های رامسر است که در مسیر رامسر به کتالم واقع شده است ، طبیعت بسیار زیبایی دارد و بسیار باستانی است. این روستا در مسیر کوهنوردانی است که به سمت کوه های البرز حرکت می کنند. فاصله رامسر تا گرمسار 40 کیلومتر است.
جواهرات ده
یکی از زیباترین و دیدنی ترین مناطق رامسر جواهرده است که در گذشته به آن جورده می گفتند که به معنی ده منطقه برتر است. روستای ییلاقی جواهرده منطقه ای تاریخی با جنگل های انبوه است که از سه طرف با کوه های البرز ، با زمستان های سرد و برفی و تابستان های خنک و دلپذیر احاطه شده است. گوهر رامسر یکی از شاهکارهای رویایی است که به ندرت در سایر نقاط ایران دیده می شود. فاصله این منطقه از دریا کوچک است ، ارتفاع آن به 2000 متر می رسد.
جنگل دالانی
رامسر یکی از بهترین مکان ها در جنگل های دالانی است و مناظر بسیار زیبا و مناظر بسیار تمیز جنگل دالحانی آن را به کریدوری بهشتی در مازندران تبدیل کرده است. این جنگل در ارتفاع حدود 800 متری از سطح دریا واقع شده است و فاصله ذخیره گاه رامسر تا جنگل دالحانی حدود 30 کیلومتر است. ارتفاع زیاد این منطقه آن را به گزینه ای مناسب برای کوهنوردی و طبیعت گردی تبدیل کرده است. مه غلیظ در این جنگل یکی از ویژگی های منحصر به فرد و چشمگیر آن است که به مهمترین دلیل جذب مسافران و گردشگران به این منطقه تبدیل شده است و اجاره ویلا در جنگل دالانی به گزینه مورد علاقه دوستداران طبیعت تبدیل شده است.
طناب رامسر
سوار شدن بر این همه زیبایی طبیعی رامسر بسیار زیبا و منحصر به فرد است و تله کابین رامسر به شما این امکان را می دهد تا از سواحل دریای خزر به تپه های جنگلی این منطقه صعود کرده و مناظر رامسر را در آسمان ببینید. تله کابین در 5 کیلومتری غرب رامسر واقع شده است ، دارای 40 کابین است و می تواند 450 نفر را در ساعت حمل کند. ارتفاع تله کابین رامسر از سطح زمین به 700 متر می رسد. هنگامی که به بالای شهربازی ، حصار پله یا پارک جنگلی ایل میلی رسیدید ، می توانید تله کابین را به سایر امکانات تفریحی مانند زیپ لاینر و پل معلق ببرید. پیاده روی روی پل معلق چوبی یا سواری هیجان انگیز با زیپ لاین شما را متقاعد می کند که به این مجموعه تفریحی بروید.
پارک جنگلی صفارود
پارک جنگلی صفارود در مرکز دره واقع شده است و دارای جاذبه های طبیعی دست نخورده مانند جنگل ها ، رودخانه ها و آب های معدنی است که توجه گردشگران را به این منطقه جلب کرده است. این پارک زیبا با آب و هوای دلپذیر در انتهای جاده واقع شده است ، جایی که راه پله ای نیز برای ورود به آن از جاده وجود دارد.

غار شورشی لوکا
در شمال غربی شهر رامسر ، مکان دیدنی دیگری در رامسر وجود دارد که به "غار شورشی لوکا" معروف است و یکی از مناطق بکر و دیدنی رامسر است. شورشی لوکا ، به معنی "سوراخ راهزنان" و در واقع چاهی با نور حدود 3 متر است که در کوه ایلیمی واقع شده است ، که به گفته مردم محلی ، در گذشته به عنوان محل فرار کسانی که در قلعه ایلیمیلی بودند ، بود. به سمت ساحل استفاده می شود البته باید توجه داشت که این غاز به پناهگاه افرادی تبدیل شده است که پس از تخریب قلعه تحت تعقیب دولت بوده اند.
جنت رودبار
یکی از اصلی ترین و پرطرفدارترین مناطق و جاذبه های گردشگری رامسر و اطراف آن جنت رودبار است که در 60 کیلومتری شهر رامسر واقع شده است و زیبایی مناظر طبیعی و چشم اندازهای خارق العاده آن در خاطره هر گردشگر و مسافری که از این مکان دیدن می کند حک شده است. به بهشت رودبار را سرزمین گل گاوزبان نیز می نامند و جشنواره گل های بهشتی رویدادی است که چندین سال است در این منطقه در حال برگزاری است.
آبشار ایج
وجود کوه های پوشیده از برف در رامسر و بارندگی های فصلی مناظر طبیعی زیبایی را با مناظر خارق العاده و مناطق طبیعی دست نخورده در این منطقه به وجود آورده است. آبشارهای لبه ای ، معروف به آبشارهای دهلو ، یکی از جاذبه ها و دیدنی های طبیعی رامسر است که در روستای اج یا اشکور علیا رامسر واقع شده است. این آبشار دارای آب فراوان است ، فضاهایی مانند یک غار بزرگ زیر آبشار ، چشمه های خروشان ، یخچال های دائمی و منظره ای دیدنی از دره اشکور که دارای پوشش گیاهی بسیار معطر است و مطمئناً قلب هر بیننده ای را مجذوب خود می کند.
کاخ مرمر رامسر
عمارت کاخ مرمر رامسر در دوره پهلوی (1316) به مساحت تقریبی 600 متر در باغی به مساحت 60 هزار متر ساخته شد و از نظر تنوع یکی از بی نظیرترین باغ های ایران است. گونه های گیاهی. ، اولین نهال مرکبات و در آن گونه های مختلف و کمیاب گیاهان خارجی کاشته شده است. عمارت کاخ مرمر دارای جلوه های زیبا و سقفی بسیار دیدنی با 4 ستون سنگی بزرگ تراش خورده ، ببرهای سنگی ، مجسمه های برنزی و مرمریت ، نقاشی های باستانی ، فرش های نفیس ، کریستال ها ، منبت های استادانه ، روتختی زیبا و آثار هنرمندان بزرگ ایرانی است. به به کاخ مرمر رامسر که به مدت 22 سال مصادره و رها شده بود ، سرانجام به کاخ موزه سنگ مرمر تبدیل شد و اکنون در بین دیدنی های رامسر به نمایش خزر معروف است.
آبشار سیاست
هنگامی که در 35 کیلومتری جنوب رامسر قرار دارید ، در کنار مسیر خوش آب و هوا جنت رودبار ، یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی مازندران و دیدنی های رامسر به نام آبشار سیاسارت را خواهید یافت. وقتی به دیدن رودبار بهشت ​​می روید و از طبیعت زیبای این منطقه لذت می برید ، می توانید این منطقه دیدنی را مشاهده کنید. رودخانه چالک که در کنار این آبشار قرار دارد زیبایی آن را دو چندان کرده است.
قلعه مارکوه
قلعه مارکوه در 3 کیلومتری ساحل دریای خزر و تنها 6 کیلومتری رامسر واقع شده است. این قله زیبا از سیرا دل البرز است و ارتفاع آن از سطح دریا 500 متر و 600 هزار متر مربع است. قله مارکوه بسیاری از پوشش های گیاهی مانند درختچه ها ، درختان انجیلی ، بلوط ، شمشاد ، مزارع برنج و باغات چای و مرکبات در شمال قله ، حوزه تپه ها و ارتفاعات سرسبز البرز و روستاهای اطراف و رودخانه نسارود در این باعث زیبایی بیشتر این منطقه شده است.
سج میجران

سد میجران در 20 کیلومتری رامسر واقع شده است و یکی دیگر از مناطق بسیار زیبا از جاذبه های مازندران و رامسر است. این سد در وسط اربه کاله و دلخانی ، بر روی رودخانه نسارود ساخته شده و بخشی از بهشت ​​باقی مانده است. طول تاج این سد حدود 190 متر و ارتفاع آن 5 و نیم متر است و از تخته سنگ هایی که دارای ساختار بتنی و آسفالته هستند تشکیل شده است. از آنجا که این منطقه محافظت می شود ، بازدیدکنندگان باید آن را از راه دور مشاهده کنند.

اجاره ویلا در رامسر
اجاره ویلا جلوی جنگل در رامسر یکی از گزینه هایی است که برای اقامت در این شهر دیدنی و زیبا دارید. شما می توانید یک ویلای ساحلی و جنگی در رامسر اجاره کنید تا خود را برای سفر بی نظیر رامسر آماده کنید. در همین راستا ، اسپنجا سعی کرده بهترین ویلاها و خانه های رامسر را به شما ارائه دهد تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن ویلای خود را در این شهر پیدا کنید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

اجاره سوئیت، اجاره ویلا، اقامتگاه بومگردی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات