اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

اجاره سوئیت, اجاره ویلا, اقامتگاه بومگردی

اجاره ویلا ارزان ساحلی در نور

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شهر نور ، به عنوان مرکز شهرستان نور ، که یکی از بزرگترین شهرهای استان مازندران است ، منطقه ای بزرگ ساحلی است که به لطف جاذبه های گردشگری ، سواحل بکر و جذاب و همچنین مناطق طبیعت گردی فوق العاده ، از جمله محبوب ترین امروز شهرهای استان مازندران واقع شده اند. با توجه به قرار گرفتن نور در مرکز نوار ساحلی استان مازندران ، این شهر هم از طریق جاده هراز و هم از طریق جاده چالوس قابل دسترسی است.

برای اقامت و اجاره ویلا در نور ، گردشگران با اقامتگاه های مختلفی از جمله آپارتمان مبله در ساحل و چند قدمی دریا ، سوئیت های یک خوابه ، دو خوابه ، ویلاهای معمولی و ویلاهای لوکس با استخر روبرو هستند. ، هر کدام با توجه به امکانات و شرایطی که دارند ، نرخ اجاره روزانه متفاوتی دارند ، اما مهمترین عامل در تعیین نرخ اجاره روزانه ویلا در نور ، موقعیت ویلا است که در جنگل یا ساحلی واقع شده است. منطقه ، و تقاضای عمومی برای اقامت را در نظر داشته باشید. در ویلاهای قسمت ساحلی نوشهر بسیار بیشتر از قسمت جنگلی است و طبیعتاً هزینه اجاره روزانه ویلاهای ساحلی بیشتر از قسمت جنگل خواهد بود.

اجاره ویلا در نور
در بین شهرهای ساحلی مرکزی استان مازندران ، نور یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین مناطق است زیرا دارای جاذبه ها و دیدنی های گردشگری زیادی است و همچنین گردشگران همیشه بهترین خاطرات را از سفر به نور و بازدید از مناطق سرسبز و جنگل ها دارند. خودشان در اطراف شهر پی برده اند.

گردشگرانی که قصد سفر چند روزه به این شهر دیدنی را دارند و به دنبال اجاره ویلا در نور هستند باید همیشه این نکته را در نظر داشته باشند که نور در بین شهرهای ساحلی استان مازندران قرار دارد و گردشگران می توانند از بین انواع ویلاها و با توجه به بودجه و سلیقه آنها اقامت در منطقه ساحلی یا جنگلی شهر بهترین گزینه است ، اما به دلیل محبوبیت ویلاهای ساحلی در بین گردشگران ، شما همیشه مجبورید هزینه اجاره روزانه ویلاهای ساحلی را بسیار بیشتر از ویلاهای جنگلی سبک بپردازید.

لازم به ذکر است که اگر می خواهید هزینه بسیار کمتری برای اقامت در نور بپردازید ، می توانید به سراغ انواع سوئیت های ارزان قیمت در شهر بروید و از سوی دیگر ، خوب است بدانید که در منطقه ساحلی شهر ، تعداد قابل توجهی آپارتمان مبله وجود دارد که آنها چند قدم با ساحل فاصله دارند.

اجاره ویلا با استخر سبک
در بین اقامتگاه های مختلف نور ، ویلاهای استخر یکی از اقامتگاه های بسیار مورد توجه در منطقه است. در این شهر ، گردشگران می توانند ویلاهایی با استخر در نور ، در بین انواع ویلاهای دارای استخر با امکانات مختلف مانند سیستم های صوتی ، میزهای دستی و بیلیارد ، چشم اندازهای زیبا از دریا و جنگل ، کلاه فرنگی با کباب در باغهای بزرگ و غیره اجاره کنند. . ، بهترین مورد را متناسب با بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید.

همیشه در نظر داشته باشید که ویلا با استخر در نور اجاره کنید. پرداخت هزینه اجاره روزانه ویلاهای ساحلی در مقایسه با ویلاهای جنگلی. گردشگران می توانند برای رزرو و اجاره ویلا با استخر در نور در طول روزهای خاصی از سال ، مانند تعطیلات چند روزه ، که تقاضای اجاره ویلا و محل اقامت به میزان قابل توجهی افزایش می یابد ، یک هفته زودتر با کارشناسان ویلاهای مجلل تماس بگیرند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

اجاره سوئیت، اجاره ویلا، اقامتگاه بومگردی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات