صنایع نساجی ساوالان

پارچه تنظیف, پارچه متقال, پارچه بیمارستانی

چه پارچه ای برای اپیلاسیون استفاده می شود؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

به نظر شما بهترین پارچه های مورد نیاز برای اپیلاسیون چیست و در سالن های آرایشی از کدام نوع بیشتر استفاده می شود که کیفیت بالایی نیز داشته باشد؟


پارچه های مختلفی برای اپیلاسیون استفاده می شود که هر کدام کیفیت و قیمتهای متفاوتی هم دارند، ولی باید دقت داشته باشید که از نظر بهداشتی هم تایید شده باشند.


به نظر شما چه فاکتورهایی در پارچه های مخصوص برای اپیلاسیون باید وجود داشته باشد تا از بهداشتی بودن آنها اطمینان کامل پیدا کنیم؟ پارچه های اپیلاسیون نه باید خیلی نازک باشند که در هنگام استفاده به راحتی پاره شوند و نه خیلی ضخیم، نکته قابل توجه اینجاست که جنس این نوع پارچه ها، به قدری اهمیت دارد که در سرعت کاری اپیلاسیون برای سالن های شلوغ آرایشی بسیار تاثیر گذار می باشد.
هرچه کیفیت این نوع پارچه ها بیشتر می شود

، مشتریان، به ویژه آرایشگران رغبت بیشتری به تهیه آنها دارند. در این صورت موم و سایر مواد به راحتی جذب بافت پارچه می شود و اپیلاسیون راحت تر صورت می گیرد.
آیا می دانید از طریق چه راه هایی می توان به تمامی منسوجات درجه یک بهداشتی و غیر بهداشتی با نرخ ارزان کارخانه ای دسترسی داشت؟ کارشناسان مجرب این سامانه به شما خواهند گفت که در این زمان چه پارچه هایی و با چه برندی بیشتر خریداری می شود و تمامی اطلاعات بازار را در اختیارتان قرار می دهند.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

صنایع نساجی ساوالان

اصفهان، خمینی شهر

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پارچه تنظیف، پارچه متقال، پارچه بیمارستانی، پارچه نخی، پارچه متقال اپیلاسیون ، تنظیف عرض ۹۰ ، تنظیف سفارش مخصوص، متقال240 گرم، سرنخ، متقال اپیلاسیون، پارچه فلامنت، پارچه پنبه فلامنت، ضایعات نساجی، بافندگی، تولیدی، فروش

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات