شرکت حمل و نقل بین المللی هوایی سامان اکسپرس

حمل و نقل بین المللی هوایی , حمل و نقل اکسپرس , حمل هوایی بار سنگین

شرکت حمل و نقل سریع داخلی و بین المللی سامان اکسپرس

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در دنیا امروزه با توجه به گستردگی خدمات در تمام حوزه ها، خصوصا در حوزه حمل و نقل، انتخاب سرویس دهنده ای که بهترین و سریع ترین سرویس را با بهترین قیمت و کیفیت به شما ارائه نماید و همچنین تمام امور آن به صورت آنلاین انجام گردد بسیار مشکل است . لذا از این رو ، سامان اکسپرس با افتخار اعلام می دارد تمام موارد فوق را یکجا به مشتریان عزیز با بهره گیری از تجربه ی سالهای متمادی فعالیت در حوزه حمل و نقل سریع و بین المللی در بستر فناوری اطلاعات ، ارائه می نماید. سامان اکسپرس با همکاری نزدیک با بهترین سرویس دهندگان حمل و نقل سریع در کل جهان و با بکارگیری فناوری اطلاعات بهترین سرویس را به مشتریان خود ارائه می نماید ، از سوی دیگر با توجه به حجم بالای بارهای خود می توانید از مزایای ویژه ی ما جهت حمل و نقل داخلی و بین المللی خود بهره مند شوید.

حمل و نقل هوایی

با استفاده از خطوط و ایرلاین‌های بین‌المللی جهان نظیر امارات ، قطر و ترکیش و .... و با استفاده از نمایندگی‌های عضو یاتا در سراسر جهان حملی سریع و مطمئن را به شما ارائه می‌دهد. ما همچنين با داشتن عوامل قدرتمند در فرودگاه امام خمینی خدمات ترخیص را در سريعترین زمان ممکن حتی برای محمولات خاص به شما ارائه میدهیم .

حمل و نقل دریایی

شرکت سامان اکسپرس با مشارکت برترین شرکت‌هاي کشتيرانی انواع خدمات حمل های دریایی ترکیبی را با انعطاف بالا ارائه می‌دهد.

حمل محمولات سنگین و فوق سنگین

باتوجه به رشد روزافزون صنايع مختلف و تأسيس شركتها و كارخانجات بزرگ ، نياز صنايع مادر به صنعت حمل و نقل روز به روز بيشتر مي شود. حمل قطعات فوق سنگين از جمله پرچالش ترين عمليات اين صنعت مي باشد كه نياز به تجهيزات پيشرفته، كارشناسان حرفه اي و محاسبات دقيق دارد ، این شرکت مفتخر است با بهره‌گیری از کادری مجرب و حرفه ای کلیه خدمات حمل و نقل کالا بصورت دریایی، هوایی، جاده‌ای ، ترانزیت و بار سنگین و فوق سنگین را مطابق با نیاز مشتریان ارائه نماید.

ارسال تخصصی مدارک و اسناد دانشجویی به تمام دانشگاههای دنیا

سامان اکسپرس با کادری مجرب به صورت تخصصی با رعایت کلیه موارد مورد نیاز ارسال بسته های دانشجویی مانند باز نشدن بسته تا مقصد ،چک کردن ادرس و رعایت تمام جزییات اماده ارائه خدمت به دانشجویان محترم کلیه دانشگاه های کشور با سرویس رایگان دریافت بسته میباشد .

سرویس کارگو

این نوع از خدمات اغلب مورد استفاده کسانی است که محموله هایی با ابعاد و وزن بالا ، به کشورهای دیگر ارسال و یا از سایر کشورها وارد می نمایند. در این سرویس که به نام Door to Airport مشهور است ، محموله شما از محل مورد نظر تحویل گرفته شده و در نزدیکترین فرودگاه دارای گمرک مقصد تحویل داده خواهد شد. زمان تحویل در این سرویس کمی طولانی تر از سرویس اکسپرس می باشد اما هزینه آن با اختلاف چشمگیری کمتر است.

خرید کالا از وبسایت های فروش آنلاین

در سال های اخیر، خرید اینترنتی طرفداران بسیاری را در کشور ما پیدا کرده است. در این راستا، شرکت سامان اکسپرس شرایطی را فراهم آورده است تا شما هموطنان عزیز، تنها با معرفی لینک مربوط به کالای مورد نظر خود، امکان خرید آن را داشته باشید. خدمات مربوط به عملیات خرید، حمل و تحویل بصورت یکپارچه در اختیار شما هموطنان عزیز قرار خواهد گرفت.

ترخیص کالا

برای حمل هر نوع کالا به داخل کشور ، انجام عملیات ترخیص گمرکی از مهمترین قسمت های این فرایند است ، تیم کار آزموده شرکت سامان اکسپرس با فراهم آوردن زمینه های همکاری با شرکت های اختصاصی ترخیص ، آماده ارائه خدمات ترخیص با پایین ترین قیمت ممکن به شما هموطنان است.

بسته بندی بار 

بسته بندی اصولی و کم هزینه وهمچنین ارسال هوایی کالا از نکات مهم و کلیدی در امر صادرات هوایی و مهاجرت به شمار آمده و نیازمند توجه می باشد ، شرکت سامان با بهرگیری از نیروهای متخصص دربخش بسته بندی انواع کالا، بسته بندی کالای خطرناک، بسته بندی لوازم منزل مهاجرین و پرسنل شرکتها و سفارتخانه های خارجی، بسته بندی کالای تجاری و ساخت بسته چوبی را ارائه نموده و بدین وسیله سالم رسیدن محموله ی شما را تضمین مینماید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت حمل و نقل بین المللی هوایی سامان اکسپرس

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

حمل و نقل بین المللی هوایی ، حمل و نقل اکسپرس ، حمل هوایی بار سنگین ، ترخیص گمرکی ، خرید تخصصی از چین ، واردات و صادرات ، مشاوره صادرات و واردات ، مشاوره ترخیص کالا، پست سریع ، حمل ترکیبی ، فریت بار مسافری

دسته‌بندی خدمات