سقف استخر پاسارگاد پوشش (pei)

سقف استخر, سقف متحرک, پوشش سقف متحرک

انواع سقف پاسیو و حیاط خلوت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

انواع سقف پاسیو و حیاط خلوت

انواع سقف پاسیو و حیاط خلوت

طراحی و ساخت و اجراء سقف های پاسیو و حیاط خلوت معمولا به دو شکل زیر قابل اجراء میباشد .

1- سقف های ثابت 

2- سقف های متحرک

--------------------------

1-سقف های ثابت پاسیو و حیاط خلوت :

معمولا در این نوع سیستم سقف ثابت پاسیو و حیاط خلوت طراحی و ساخت و اجراء بصورت یک سقف ثابت انجام میگیرد و پروفیل ها بصورت رولپلاک به دیوار های پاسیو نصب و مهار میگردد که از استقامت بالا برخوردار میباشد و قادر به تحمل فشار بارهای سنگین  واردشده بر زوی سقف میباشد . در حدی که میتوان بر روی سقف ایستاد و اقدام به نظافت سقف نمود. بطوری که حین نصب ورق های پوشش 2 نفر از کادر نصاب به راحتی بر روی سقف قرار میگیرند .

سقف های ثابت نسبت به طول و عرض تعریف شده پاسیو و حیاط خلوت بصورت مشبک و مربع شکل هم اندازه با اتصالات اختصاصی کلاف بندی شده  و بوسیله رولپلاک های صنعتی 13 سانت به دیوارهای جانبی نصب میگردد .

 این نوع سقف ثابت از یک شیب دوطرفه ملایم برخوردار بوده و در انتهای شیب پایین ,  گوشه یا کنج سقف پاسیو و حیاط خلوت بوسیله2 عدد کف خواب اختصاصی برای سقف پاسیو و حیاط خلوت مجرای خروجی آب برای انتقال آب رو سقف مجهز میگردد . در مواردی هم یک شیب ملایم یک طرفه آب روی سقف به خارج از محیط پاسیو ( حیاط ظلع شمالی و یا فضای پشت دیوار های پاسیو ) هدایت میگردد.

سقف های ثابت پاسیو و حیاط خلوت  دارای یک پنجره 60 در 60 سانت با توری تمام آلومینیومی کاور دار  مدل سقفی با قفل بر روی سقف جهت تهویه هوا و ورودی به روی سقف میباشد.

از مزایای سقف های ثابت پاسیو و حیاط خلوت , آب بندی و هوا بندی کامل میگردد و از استحکام بالایی برخوردار میباشد . و از همه مهمتر نسبت به سقف های متحرک از امنیت ورود به داخل پاسیو و حیاط خلوت کاملی  میباشد .

پاسیو و حیاط خلوت های که به تکنیک و مدل  سقف ثابت پوشانده شده اند میتوان بعنوان یک اتاق خواب و یا از یک آشپزخانه  و .. ده ها کاربرد مفید چند منظوره  استفاد نمود . 

سقف های ثابت پاسیو و حیاط خلوت یک مدل به شکل تخت شیب دار قابل اجراء میباشد . مدل های دیگر مانند قوسی و یا هلالی و یا هشتی برای سقف پاسیو و حیاط خلوت ایده ال و کار آمد نمیباشد . 

 کارشناسان ما شرکت پاسارگاد پوشش ایرانیان (pei) با اجراء بیش از صدها پوشش سقف پاسیو و حیاط خلوت و با دو دهه تجربه عملی و فنی ,  نوع پوشش سقف تابت پاسیو و حیاط خلوت را به شما پیشنهاد میکنند .

2- سقف های متحرک پاسیو و حیاط خلوت : 

در این نوع سقف های متحرک , نسبت به طول  پاسیو وحیاط خلوت تعریف شده . فضا و محیط  سقف از دو قسمت مساوی مجزاء تشکیل و طراحی . ساخت و نصب میگردد . یک قسمت بصورت ثابت به روش سقف ثابت ساخته و نصب میشود و قسمت دوم  بصورت متحرک که بشکل کشویی متحرک  بر روی قسمت  ثابت  و فضای باز پاسیو جمع و باز میشود .

بطور مثال اگر پاسیو شما به طول 4 متر باشد . 2 متر آن ثابت خواهد بود و 2 متر دیگر متحرک بر روی قسمت ثابت جمع خواهد شد . پس نصف سقف پاسیو را میتوان در آن واحد باز و از هوای آزاد لذت برد و میتوان در آن واحد مسقف نمود .

حرکت این نوع سقف ها روان و راحت بوده و بوسیله میله بلند و یا بصورت تکنیک حرکت لورداپه (پرده لورداپه) باز و جمع میگردد .

این نوع سقفها از آب بندی  کامل برخوردار نبوده . و معمولا کاربردی  گلخانه و یا فضای سبز و یا یک پاسیو برای ٰبه فضایی مطبوع برای گذراندن بعد از ظهر ها، استراحت و صرف صبحانه و عصرانه ایده ال میباشد . 

باز و جمع شدن سقف های متحرک را میتوان بوسیله ریموت هوشمتد( موتور دار ) انجام داد . نیاز به هزینه زیادی میباشد . و قابل اجراست .

سقف های متحرک نسبت به سقف های ثابت پاسیو و حیاط خلوت از امنیت نسبی برخوردار میباشد . و پنل متحرک از روی سقف براحتی قابل بلند کردن میباشد . 

 سقف های متحرک پاسیو و حیاط خلوت  را میتوان در مدل های مختلف . هلالی . قوسی . شکسته  و ..... طراحی و ساخت و نصب کرد . بهترین و ایده ال ترین  مدل تخت شیب دار کشویی میباشد . 

توجه داشته باشیم با سفارش و یا خرید از محصولات این شرکت , چندین روز امراء معاش و اشتغال تعدادی از زندگی جوانان این مرز و بوم را بدست آورده اید . شما چه فکر میکنید ؟؟؟؟

باسپاس از زمانی که به مطالعه این مقاله گذاشتید .

---------------------

ٰبا کلیک بر روی لینک زیر میتوانید از بهترین مجموعه عکس  و پروژه های اجراء شده  ساخت تخصصی سقف پاسیو و حیاط خلوت در سطح کشور توسط شرکت پاسارگاد پوشش ایرانیان (pei)بازدید نمایید . 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

سقف استخر پاسارگاد پوشش (pei)

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سقف استخر، سقف متحرک، پوشش سقف متحرک، اجراء سقف نورگیر و پوشش نورگیر سقفی و سقف کاذب، اجراء سقف سالن و سقف استخر عمومی شناء و اجراء سقف، اجراء سقف متحرک تالارباغ و پوشش سقف تالار باغ، و اجراء پوشش سقف استخر شنا ء و سقف ثابت استخر، اجراء نورگیر حیاط خلوت و سقف حیاط خلوت، اجراء سقف متحرک استخر شناء موتوردار خصوصی و عمومی، اجراء و پوشش سقف استخر شناء هوشمند اتوماتیک، اجراء سقف حیاط مسجد و اجراء پوشش حیاط، ..... ارتباط از طریق واتس آپ: 09379442273

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 5 هفته قبل