شرکت مدرن افروغ گستران انرژی (برق خورشیدی)

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراحی و اجراء برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

پمپ بنزین های خورشیدی در کویت راه اندازی می شود

شرکت ملی نفت کویت برای کاهش حجم استفاده از منابع سوختی طرح احداث و راه اندازی پمپ بنزین های جدید در این کشور که با انرژی خورشیدی فعالیت می کند، را در قالب برنامه 5 ساله آغاز کرد.

 «شکری المحروس» معاون امور بازاریابی شرکت ملی نفت کویت روزسه شنبه تاکید کرد : کویت طرحی را برای احداث 100 پمپ بنزین جدید که با انرژی خورشیدی فعالیت می کند آغاز کرده و در مدت 5 سال این طرح به طور کامل اجرایی می شود .
وی افزود: پمپ بنزین های جدید با فن آوری نوین منطبق با انرژی خورشیدی در کویت احداث و پمپ بنزین های کنونی نیز به فن آوری های جدید مجهز خواهند شد .
این مقام کویتی گفت: دولت کویت برنامه ریزی کرده که 15 درصد برق تولیدی خود را از راه انرژی خورشیدی تامین کند.
دولت کویت همچنین برای ارتقای شاخص زیست محیطی از سرمایه گذاری کلان 14 میلیارد دلاری خود در پروژه تولید سوخت پاک خبر داده است .
به گفته «بدر الرفاعی» معاون دبیرخانه امور برنامه ریزی کویت این کشور مرحله به مرحله برنامه های خود در این زمینه را پیش می برد و اکنون 800 بشکه نفت روزانه برای تحقق شاخص های مد نظر و تولید سوخت پاک تولید می شود .
وی افزود : دولت کویت 14 میلیارد دلار در زمینه پروژه تولید سوخت پاک هزینه می کند و اجرای این طرح ها علاوه بر بهبود شاخص های جوی فرصت های شغلی را نیز ایجاد می کند .
کویت به دلیل مشکلات ناشی از آلودگی هوا بویژه در فصل زمستان و پدیده وارونگی به خاطر فعالیت فراوان پالایشگاه های نفت در این کشور، تلاش می کند که با اتخاذ تدابیری برای تولید سوخت پاک اقدام کند.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی (برق خورشیدی)

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراحی و اجراء برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری(SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 روز پیش