SSInverter : سپهرصنعت تولید کننده و صاحب امتیاز اینورتر و...

اینورترSSInverter, اینورترSSIمدلSSI800, اینورترSSIمدلSSI80

اینورتر SSInverter

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

AC Drive SSInverter  

شرکت سپهرصنعت مفتخر است با تولید و واردات اینورتر باکیفیت با نام تجاری  SSInverter که ازSepehr Sanat Inverter  مخفف گردیده است بخش قابل توجهی از صنعت را پوشش دهد.

مدلهایی که تا کنون ارائه شده شامل : SSI1000 – SSI900 – SSI700 – SSI600 – SSP5800 – SSI5000 و اکنون جدیدترین نسل اینورتر SSInverter که با مدل SSI3000  در توان تکفاز و SSI3300  در توان سه فاز و تکفاز تولید میشود با دارا بودن مدهای کنترلی V/F Control  , Sensor les flax vector control , Open loop پاسخگوی بخشهای مختلف صنعتی می باشد.

دستگاه های SSInverter که تا توان 22kw دارای چاپر داخلی می باشدو همچنین از توان 9 کیلووات به بالا دارای قابل فلزی نسوز می باشد که این امر باعث استحکام دستگاه گردیده است.

یک دیگر از مزینت های ای دستگاه داشتن کیپد LCD چهار خط می باشد که امکان دیدن برنامه های دستگاه را برای کاربر بسیار راحت کرده است و این امکان بسیار کاربردی این اختیار را به کاربرهایی که فقط با یک صنعت در ارتباطند می دهد تا با داشتن یک کیپد مستقل حاوی برنامه های اصلی ,  برنامه ها را بر روی دستگای جدید  پیاده کنند.

علاوه برTorque control بسیار نرم و کاربردی برای جمع کن ها مد V/F Seperation آن جهت زمان هایی که نیاز به فرکانس ثابت و ولتاژ متغیر می باشد بسیار عالی عمل می کند.همینطور می توان از Wake up& slep بسیار دقیق آن جهت کنترل پمپ ها استفاده کرد.

اینورتر SSInverter  تنها اینورتر چینی موجود در بازار است که Aplication پذیر می باشد و بنا به درخواست مشتریان OEM امکان اضافه کردن Aplication مورد درخواست, به آن می باشد. در حال حاضر به دلیل استفاده زیاد در جرثقیل ها و کرین ها  Aplication مخصوص جرثقیل بر روی این دستگاه پیاده گردیده است.

اینورتر SSInverter بادارا بودن PLC داخلی امکان تنظیم برنامه در 16 مرحله را به کاربر می دهد همینطور کنترل همزنان چند Reference حتی به صورت ترکیبی قابل انجام می باشد.

اینورتر SSInverter با یکسال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش و پشتیبانی در تمام ایام سال قابل استفاده درتمامی صنایع مانند صنایع ذیل می باشد:

سیستم های آبرسانی- هواسازها- صنایع غذایی – کانوارهای صنعتی(صنعت جابه جایی و حمل و نقل) – خط نورد فلزات-پمپهای هیدرولیک-انواع آسیابها (مانندBull mill, Hamier mill,Roller mill) – میکسرها- صنعت معدن(قله بر,سیم برشی) – انواع حرکت جرثقیل و همینطور تاور کرین در هر تناژی- میکسرها – پرس ها – اکسترودرها – ویبراتورها...

Daynamic Braking Unit SSInverter

یونیت داینامیک برک یا همان به اصطلاح عامیانه چاپر SSInverter یکی دیگر از کالاهای ارائه داده شده توسط شرکت سپهرصنعت می باشد که با کیفیت و قیمت عالی در توان های 30kw,45kw,55kw,75kw,110kw,160kw,220kw  مناسب تمام برندهای آسیایی و اروپایی اینورتر می باشد.

  • برای آشنایی بیشتر اینورتر SSInverter به سایت این محصول مراجعه بفرمایید: ssinverter.ir
  • شماره های تماس سپهرصنعت : 02177614636 - 09199499792

 

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

SSInverter : سپهرصنعت تولید کننده و صاحب امتیاز اینورتر و...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، خدمات

خدمات/محصولات

اینورترSSInverter، اینورترSSIمدلSSI800، اینورترSSIمدلSSI80، چاپرSSInverter، خدمات پس از فروش اینورترSSInverter، راه اندازی اینورترSSInverter، نمایندگی اینورترSSInverter، فروش اینورترSSInverter با بهترین قیمت، منوال اینورترSSI800، منوال اینورترSSI80، راهنمای فنی اینورترSSI، خدمات پس از فروش اینورتر جیتک، اینورتر، اینورترجفران ایتالیا، ssinverter، ssi800

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات