ثبت شرکت پارسه

ثبت شرکت, ثبت برند, اخذ کارت بازرگانی

اخذ گرید چیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

اخذ گرید چیست؟ سوالی که ممکن است برای خیلی از اشخاص حقیقی یا حقوقی پیش بیاید. بهتر است درباره اخذ گرید و این که اخذ گرید چیست توضیحات کوتاهی داده شود تا بهتر اهمیت داشتن گرید درک شود. گرید در واقع یک ملاک تشخیص صلاحیت و سنجش میزان توانایی شرکت بر اساس تعداد نفرات، میزان سوابق کارکنان، توان مالی محاسبه شده شرکت بر اساس اظهارنامه مالیاتی آخرین سال کاری میباشد، لازم به ذکر است برای اخذ گرید شرکت های مشاور علاوه بر نیروی فنی و مهندسی شرکت، امکانات فنی و نرم افزاری شرکت نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. اخذ گرید و داشتن گواهی صلاحیت باعث امکان حضور در مناقصات دولتی و پروژه های بزرگ را امکانپذیر مینماید. جهت اخذ گرید، حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز در حد کارشناسی و بیشتر از اعضای هیات مدیره آن باشد . اخذ گرید یکی از تخصصی ترین کارهایی است که ما در موسسه انجام می دهیم. با اطمینان میتوانیم بگوییم قویترین مجموعه جهت اخذ گرید در ایران هستیم .
شرکتها برای عقد قرارداد با سازمان های دولتی باید دارای گرید باشند. شرکت‎ها‎‎ از نظر نوع فعالیت، در هنگام اخذ گرید در پنج طبقه دسته بندی می‎‎شوند که گرید هر یک از این دسته بندی ها توسط ارگان و نهاد خاصی تعیین می‎ گردد.
انواع گریدبندی:
- گریدبندی پیمانکاری
- گریدبندی مشاوران
- گریدبندی انبوه سازان
- گریدبندی شرکت ‎ها‎‎ی EPC
- گریدبندی شرکت‎ ها‎‎ی انفورماتیک
ملاک های مورد ارزیابی جهت اخذ گرید
• ملاک ارزیابی برای اخذ گرید و گرید بندی شرکت های پیمانکار، تعداد نیروی فنی و مهندسی هستند که عضو هیئت مدیره آن شرکت هستند، است ولی این در صورتی است که ملاک ارزیابی گریدبندی شرکت های مشاور علاوه بر نیروی فنی و مهندسی عضو هیئت مدیره، امکانات نرم افزاری و سخت افزاری، ابزارها و ادوات فنی هم می باشند که سنجیده خواهند شد.
• برای اخذ گرید شرکت پیمانکاری از ۵ به ۱ ارزش مالی و ریالی پروژه هایی که طی پانزده سال اخیر انجام شده است همچنین نیروهای فنی و مهندسی شرکت ارزیابی میگردند، چنانچه شرکت پیمانکار امتیاز قابل قبول را کسب کند و همچنین اظهارنامه مالیاتی داشته باشد می تواند گرید بالاتری را اخذ نماید.
• برای ارتقا گرید شرکت مشاور از پایه ۳ به پایه ۱ ارزش مالی و ریالی پروژه هایی که طی 30 سال اخیر انجام شده است و همچنین نیروهای فنی و مهندسی و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مورد بررسی قرار میگیرند.

جهت دریافت مشاوره و راهنمایی های بیشتر در خصوص اخذ گرید با همکاران تماس حاصل نمایید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ثبت شرکت پارسه

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

ثبت شرکت، ثبت برند، اخذ کارت بازرگانی، رتبه بندی، کد اقتصادی، ایزو، انفورماتیک، اخذ مجوز، ثبت علائم تجاری، تایید صلاحیت ایمنی، تایید صلاحیت پیمانکاران، تغییرات شرکت، اخذ مجوز، ثبت مادرید، اخذ رتبه، مشاوره حقوقی

دسته‌بندی خدمات