کالای خواب و حمام آلتین

کاور مبل, پیراهن مبل, رو تختی

تشک پرناسا، محصولی متفاوت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

 تشک پرناسا با ارائه تشک های طبی فنری و بهره گیری از آخرین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا مفتخر است که گامی بلند در راستای پیشرفت و ارتقای سطح کیفی تولید و ارائه تشک های طبی در ایران برداشته است تمامی مدل های تشک پرناسا  با استفاده از اسکلت فلزی و فنر های منفصل یا همان پاکت است.

صرف نظر مقاومت و راحتي جسم تشك كه با تامين فناوري فنر پاكتي در دسترس قرار گرفت،جهت زيبايي و دوام و راحتي ظاهر تشك نيز استفاده از بهترين كيفيت پارچه و الياف را مورد توجه قرار داده و با استفاده از لايه‌هاي فوم هوشمند(Memory foam)توانسته است محصولي بسيار زيبا بادوام و بسيار راحت در شكل‌ها و فرم‌هاي جديد و استثنايي ارايه دهد. بطوريكه خاصيت طبي بودن اين تشك‌ها مورد تاييد متخصصان بوده و شكل‌پذيري فنرهاي پاكتي به لحاظ ارتوپديك رضايت افرادي را كه با مشكل ستون فقرات مواجه مي‌باشند بر طرف مي‌سازد. امكان ايجاد مقاومت‌هاي متفاوت در نقاط مختلف تشك در اثر بكارگيري از فنرهايي با قدرت‌هاي متفاوت در طول تشك،سبب شكل‌پذيري تشك در امتداد طول بدن شخص مي‌گردد و به اين ترتيب شرايطي  صد در صد طبي را براي كاربر مهيا مي‌نمايد. ویژگی ها و برتری محصولات پرناسا نسبت به دیگر تشک های موجود در بازار چیست؟

تمامی مدل های تشک های پرناسا با استفاده از سیستم فنرهای منفصل (که به فنرهای پاکتی هم مشهورند) تولید می شود. با استفاده از این سیستم، فنرها دیگر به هم وصل نیستند و هرکدام به تنهایی می توانند گودی کمر را پر کرده و ستون فقرات را در یک راستا قرار دهند. این در حالی است که سایر تولیدات موجود در بازار با استفاده از سیستم فنرهای متصل تولید می شوند. سیستم فنرهای منفصل، تکنولوژی روز دنیاست و هم اکنون در اروپا از آن استفاده می شود. تشک پرناسا دارای نشان استاندارد ملی ایران و همچنین ایزو 10002 در زمینه مدیریت نظرسنجی مشتری می باشد.

مدل و قیمت تشک پرناسا:
پرناسا دارای 9 مدل تشک متفاوت می باشد. تمام این مدل ها باهم فرق می کنند و لایه بندی های متفاوتی دارند. برخی، سفت تر و برخی نرم ترهستند. برخی مدل ها هم پد هوشمند دارند. البته از آنجا که در همه این تشکها از سیستم فنرهای منفصل استفاده می شود، همه آنها طبی محسوب می گردند. در مورد قیمت هم باید گفت به هر حال محصول با کیفیت، قیمت بالاتری دارد اما این قیمت با کیفیت تشک ها کاملا متناسب است.

كالاى خواب آلتين نمايندگى انحصارى فروش و پخش تشك هاى پرناسا(روياى خواب شيرين) در استان اصفهان ارائه دهنده محصولات پرناسا به تمام نقاط کشور می باشد.
جهت دریافت مشاوره با شماره 09133190112 – 32369614-031 تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها : تشک پرناسا، تشک طبی، تشک فنر منفصل، تشک فنری، تشک استانداردت,راهنمای خرید یک تشک مناسب، ویژگیهای یک تشک خوب، چگونه تشک استاندارد انتخاب کنم، تعویض تشک، راهنمای نگهداری تشک، تشک یکنفره، تشک دونفره، تشک نرم بهتراست یاتشک سفت

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

کالای خواب و حمام آلتین

اصفهان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

کاور مبل، پیراهن مبل، رو تختی، سرویس ملحفه، رومیزی، حوله، بالش، محافظ تشک، لحاف، پتو، محافظ تشک، اکسسوری

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات