پلیمر طلایی یزد / تولید کننده ورق پلی کربنات

ورق پلی کربنات تخت, ورق پلی کربنات چند جداره, ورق پلی کربنات RFX

ورقهاي امنيتی پلیمر طلایی یزد

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

ورقهاي امنيتی:

شرکت پلیمر طلایی یزد با سابقه ای که در تولید ورق هاي پلي كربنات دارد و به علت استفاده از ماشین آلات پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا قادر به تولید صفحات تخت با کاربردهای ایمنی و امنیتی می باشد که همین مساله این شرکت را به یکی از پیشروان این صنعت تبدیل کرده است. این شرکت هر گونه تغییر رنگ بر اثر تابش نور خورشید و عدم پایداری روشنی و وضوح صفحات و تست های ایمنی و امنیتی را تضمین می کند. به واسطه ساختار منحصر به فرد و چند لایه این صفحات، قابلیت مقابله با هرگونه اصابت فیزیکی و تیراندازی از سلاح های دستی را دارند و امکان شکستن، خرد شدن یا لایه لایه شدن این صفحات به هیچ عنوان وجود ندارد. این محصول برای مصارف امنیتی در زندان ها، بانک ها، تجهیزات و ساختمانهای دولتی و مراکز اصلاح و تربیت مناسب هستند و اخیرا در ساخت انبار و اتاقک های محافظ کارمندان در ایستگاه های گاز و مکان های نقل و انتقال پول که به محافظت نیاز دارند کاربرد وسیعی پیدا کرده اند. از دیگر مکان هایی که این صفحات کاربرد دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد: بیمارستان های روانپزشکی، محل هایی که پتانسیل مواجهه با اصابت های فیزیکی را دارند، مدارس و سازمان ها، پنجره  حفاظ، شیشه های اتوبوس و قطار، اتاقک های پلیس یا جایگاه فروش بلیط
به طور کلی می توان ادعا کرد که متاسفانه به دلیل افزایش جرم و دیگر مسایل امنیتی، امروزه نیاز به استفاده از تجهیزاتی برای حفاظت و مصارف ایمنی احساس می شود. شرکت پلیمر طلایی یزد با شناخت این نیاز و با استفاده از دانش روز دنیا اقدام به تولید این محصول کرده است. مسلما استفاده از هر ماده دیگری سبکی و شفافیت صفحات پلی کربنات را نخواهد داشت. در این شرکت صفحات تخت پلی کربنات با    grade های خاص توسط چسب های مخصوص از جمله پلی اوره تان laminate می شوند. سبک بودن این محصول در مقایسه یا دیگر ابزار ایمنی باعث سهولت در حمل و نقل و ساخت و ساز آن شده که همین موضوع آن را در زمره محصولات پر کاربرد در صنایع ایمنی و امنیتی قرار داده است.

انواع تولیدات:
محصولات امنیتی تولیدی شرکت پلیمر طلایی یزد در دو گرید حفاظتی عمومی و حفاظتی نظامی تولید می شوند. از کاربردهای نوع عمومی می توان حفاظ و تجهیزات مرتبط، شیشه کاری بازداشتگاه و زندان ها، اتاقک و کیوسک های تجاری و نظامی، بیمارستان های روان پزشکی، تجهیزات ضد شورش، بانک و ... را نام برد. نوع نظامی آن در ساخت  حفاظ های ضد گلوله کاربرد وسیع و مطمئنی دارد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پلیمر طلایی یزد / تولید کننده ورق پلی کربنات

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ورق پلی کربنات تخت، ورق پلی کربنات چند جداره، ورق پلی کربنات RFX، ورق آکریلیک

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات