تاپ لپ تاپ

لپ تاپ فوجیتسو, لپ تاپ ام اس آی , لپ تاپ سامسونگ

نوتبوک MSI GT683 - جدیدترین مدل گیمینگ

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

سریعترین نوت بوک MSI

 

کمپانیMSI  نوت بوک جدید خود با نامGT683DXرا معرفی کرد. این نوت بوک که از پردازنده 4 هسته‏ایCore i7 2630QMبهره می‏برد، سریعترین نوت بوک سریGamingکمپانیMSIمی باشد.

 

 

تراشه گرافیکی پرقدرتGeforce GTX 570MکمپانیnVidiaمجهز به 1.5 گیگابایت حافظه گرافیکیGDDR5، وظیفه پردازش تصاویر در این دستگاه را بر عهده دارد. این نوت‏ بوک موفق به کسب امتیازP12475در تست معتبر3DMark Vantage  شده است که رکورد بسیار بالایی برای یک نوت بوک محسوب می شود. این نوت بوک 15.6 اینچی دو خروجی تصویر از نوع  VGAو  HDMI  را پشتیبانی می‏کند.

کاربرانGT683DXمی‏توانند در صورت نیاز به سرعت بیشتر از قابلیت اورکلاک خودکار این دستگاه استفاده نمایند. این کار به سادگی فشردن یک کلید صورت گرفته و کارایی دستگاه را بطور چشمگیری افزایش می‏دهد. همچنین جهت دفع گرمای تولیدی در حالت اورکلاک و یا استفاده در روزهای گرم تابستان، کمپانیMSIفناوری دیگری به نام Cooler Boostرا در این دستگاه قرار داده است که کاربر می‏تواند با فشردن کلید مورد نظر، سرعت فن‏های دستگاه را افزایش داده و دمای قطعات را کاهش دهد.

همانند سایر نوت بوک‏های هم‏رده خود،GT683DXامکانات صوتی مناسبی را به کاربر عرضه می‏کند. بهره‏ مندی از فناوری های   Dynaudioو THXاین نوت‎بوک را قادر می‏سازد تا کیفیت صدای بسیار مناسبی را به کاربران خود که عمدتا گیمرها هستند، عرضه کند. این نوت بوک از چهار اسلات حافظهDDR3بهره می‏برد و با این اسلات‏ ها قادر است تا 32  گیگابایت حافظهDDR3با فرکانس 1333MHz  را پشتیبانی کند.

GT683DX  توانایی پشتیبانی هم زمان از دو هارد دیسک را دارا می باشد که می توانند به حالتRaid 0قرار گرفته و سرعت خواندن و نوشتن را تا 70% افزایش دهند.

 این نوت‏بوک دارای باطری9Cell  بوده و وزن آن معادل  3.5  کیلوگرم است.

 تاپ لپ تاپ نمایندگی رسمی محصولات ام اس آی با گارانتی ماتریکس بزودی این مدل از نوت بوک ها را در اختیار طرفداران این برند قدرتمند قرار خواهد داد.

علاقمندان به این مدل میتوانند از طریق تلفن با ما در تماس باشند.     66956574

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تاپ لپ تاپ

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

لپ تاپ فوجیتسو، لپ تاپ ام اس آی ، لپ تاپ سامسونگ، کامپیوتر بدون کیس

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات