چاپ دیجیتال آنلاین چاپاما

چاپ دیجیتال, چاپ تگ آویز, سفارش اینترنتی

ارايه دستگاه چاپ سه بعدي در نمايشگاه چاپ ديجيتال

جلال ذکایی، دبیر چهارمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات باشگاه خبری فارس «توانا»، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تاکنون چه تعداد از شرکت‌های داخلی و خارجی در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده است، بیان داشت: ظرفیت این نمایشگاه در حال پر شدن است یعنی 90 درصد ظرفیت مربوطه تکمیل و تنها 10 درصد بیشتر فضای خالی باقی نمانده است.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود 35 شرکت داخلی و خارجی برای حضور در چهارمین نمایشگاه چاپ دیجیتال، ثبت‌نام کرده‌اند، اضافه کرد: طبق روال گذشته همیشه برخی از شرکت‌های داخلی و خارجی بعد از تعطیلات عید نوروز، تازه به ثبت‌نام برای حضور در این نمایشگاه می‌پردازند.

ذکایی درباره نخستین سمینار چاپ دیجیتال، ادامه داد: این سمینار به صورت رایگان برگزار می‌شود و تا به امروز نیز حدود یکصد نفر برای حضور در این سمینار ثبت‌نام به عمل آورده‌اند.

وی افزود: ظرفیت سالن برپایی نخستین سمینار چاپ دیجیتال، بیش از 150 نفر نیست به همین منظور از حضور افراد بیشتر از ظرفیت درنظر گرفته شده، معذوریم.

دبیر چهارمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی گفت: خوشبختانه استقبال اهالی چاپ از نخستین سمینار چاپ دیجیتال بسیار خوب بوده است.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا چهارمین دوره نمایشگاه با دوره‌های گذشته متمایز خواهد بود، بیان کرد: برای اولین بار در نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی، دستگاه چاپ سه بعدی به نمایش گذاشته می‌شود، اما هنوز به صورت صددرصدی قطعی نشده است چراکه باید این دستگاه، از کمپانی‌های اروپایی به کشور ورود یابد.

ذکایی ادامه داد: دستگاه چاپ سه بعدی امکان تولید حجم‌های مختلف چاپ را دارد و در واقع چاپی است که به صورت سه بعدی کار را انجام می‌دهد و مورد مصرف آن در تمامی صنایع از جمله طراحی صنعتی، معماران و آرشیتکس‌ها برای تولید ماکت‌ها نیاز دارند و به نوعی کسانی که در حوزه‌های مختلف احتیاج به نمونه‌سازی دارند این دستگاه را مورد استفاده قرار می‌دهند که از جمله آنها می‌توان به سازندگان قطعات و یدکی خودرو و سایر قطعات صنعتی، اشاره کرد.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

چاپ دیجیتال آنلاین چاپاما

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

چاپ دیجیتال، چاپ تگ آویز، سفارش اینترنتی، پلات پوسترولمینیت، چاپ لیبل، چاپ cd، کارت ویزیت لمینت، کارت ویزیت کتان، چاپ کتاب، رول آپ، پاپ آپ، استند، چاپ کتاب کم تیراژ، کارت ویزیت، پرینت رنگی، پرینت رنگی ارزان

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات