پارس گارد

دوربین مداربسته, دزدگیر اماکن, درب های اتوماتیک پارکینگی

استفاده از دستگاه سی پی اس (CPS) برای پشتیبانی سیستم های دوربین مداربسته (CCTV) و درب کنترلی و روشنایی و ...

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

استفاده از دستگاه سی پی اس (CPS) برای پشتیبانی سیستم های دوربین مداربسته (CCTV) و درب کنترلی و روشنایی و ...
امروزه دوربین مداربسته (CCTV) و دربهای اتوماتیک و سیستم های حفاظتی و ... جزو لاینفک. فروشگاه های و شرکت های و منازل و... شده اند اما در صورت نبود برق تمامی این سیستم ها یا بلا استفاده اند و یا مشکل ساز ولی با داشتن یک دستگاه تامین کننده برق اضطراری (UPS - CPS) میتوان این گونه مشکلات را برطرف نمود.
دستگاه سی پس اس یکی از متداولترین دستگاه های پشتیبانی برق دائمی مورد نیاز سیستم های دوربین مدار بسته و درب کنترلی و روشنایی و... میباشند.
ساختار کاملا رومیزی (Desktop) که باعث اشتغال کمتر فضای مورد استفاده میشود تا قابلیت کارکرد با یک باطری 12 ولتی (مدل های – 600– 2000– 1000) که صرفه جویی موثری در هزینه های خرید و تعویض باطری دارد همگی جزو محاسن این سیستم می شود.
این دستگاه با کارکرد و طراحی مشتری پسند و پرهیز از علائم و لغات فنی و با کمترین آگاهی مشتری از مسائل فنی قابل کارکرد است.
قابلیت کار در شرایط سخت و طولانی و همین طور استارت اتوماتیک پس از اتمام باطری و کنترل هوشمند فن از ویژگی های بارز این دستگاه میباشد.
سی پی اس می تواند تا یک مجموعه 32 عددی از دوربین های مدار بسته (مدل 1000) را با کمترین هزینه نسبت به یو پی اس متداول که هزینه های بالاتری دارند را پشتیبانی بنمایند.
از دیگر استفاده های سی پی اس میتوان اتصال به سیستم های خانگی مانند تلویزیون، دی وی دی، پکیج، روشنایی، آنتن مرکزی، آیفون تصویری، مرکز تلفنی و... را ذکر کرد.
صفحه نمایش تمام ال سی دی (LCD) این دستگاه که به رنگ آبی شفاف است اعداد و علائم مربوطه را به طور کاملا واضح نمایش می دهد این اعداد که شامل ولتاژ ورودی و خروجی و میزان بار و مقدار باطری باقیمانده و همچنین نحوه کارکرد است را شامل می شود.
دو عدد پریزهای خروجی (OUT LET) از نوع عمومی (Universal) می باشد که می تواند تمامی دو شاخه ها و سه شاخه های استاندارد در تمامی دستگاه ها را سرویس دهد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پارس گارد

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، درب های اتوماتیک پارکینگی، کرکره برقی، کنترل تردد و اتوماسیون، کنترل دسترسی، گیت فروشگاهی، اعلام حریق، کابل، کانکتورها و اتصالات، هارددیسک، برق اضطراری(UPS)

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات