پلی ران - فروشگاه لوله و اتصالات کارنوز تأمین کننده محصول...

لوله و اتصالات ساختمانی پلی ران, سیستم فاضلاب ساختمانی پلی ران, پلی اتیلن جوشی پلی ران

آنچه درباره لوله های پلی اتیلن پلی ران نمی دانید!

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

پلیران اتصال از تولید کنندگان عمده لوله های پلیمری، اتصالات مختلف لوله های پلی اتیلن، انواع گوناگون دیریپر و بابلر است که تولیدات آن به پشتوانه ی سال ها تجربه، بهره گیری از مواد اولیه مرغوب و فناوری مناسب و همچنین برخوردداری از همکاری کارشناسان مجرب از کیفیت بالایی برخورددار می باشد. لوله پلی اتیلن شرکت پلیران منطبق با استاندارد DIN8074 میباشد. دارای نوار آبی در امتداد طول لوله می باشد.

موارد استفاد: آبیاری تحت فشار ( قطره ای و بارانی ) ، انتقال و توزیع آب با قطر خارجی ۱۶ تا ۱۶۰ میلی متر و در طول های استاندارد

توجه دائمی به ارتقاء کیفیت، نوآوری، توسعه مستمر امکانات تولید و بهره گیری از بهترین و مناسب ترین مواد اولیه و جدیدترین فن آوری ها در تولید انواع اتصالات و لوله های پلی اتیلن که مبتنی بر سالها تجربه می باشد. اینک پلی ران اتصال را در جایگاه تولید کننده برتر این محصولات قرار داده است.

پلی ران اتصال که مبانی مدیریت کیفیت و فرایندهای تولید آن بر اساس استاندارد بین المللی ISO 9001-2000 بازنگری سال ۲۰۰۰ طرح ریزی شده است علاوه بر تولیدات قبلی خود اکنون با استفاده از مدرن ترین فن آوری موجود در طراحی و ساخت، نسل جدیدی از لوله و اتصالات فاضلابی از نوع Push Fit به نام سیستم پوش فیت پلی ران را معرفی و ارائه می نماید.

برای اطلاع از شرایط فروش لوله پلی اتیلن و پوش فیت پلی ران در سال 99 می توانید

با شماره 6631599  ، 66304781 تماس بگیرید.

و یا لیست اقلام مورد درخواست خود را به شماره 09027004051 از طریق واتساپ یا تلگرام ارسال کنید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پلی ران - فروشگاه لوله و اتصالات کارنوز تأمین کننده محصول...

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

لوله و اتصالات ساختمانی پلی ران، سیستم فاضلاب ساختمانی پلی ران، پلی اتیلن جوشی پلی ران، پوش فیت پلی ران، لوله و اتصالات آبرسانی و آبیاری تحت فشار، محصولات ویژه آب سرد و گرم ساختمان، گرمایش کفی، لوله خرطومی سیم کشی برق، پوش فیت سایلنت پلی ران، اتصالات آبیاری قطره ای پلی ران، لیست قیمت پلی ران، قیمت لوله پلی اتیلن، مشاوره رایگان، تأمین کالا در اسرع وقت، تضمین کیفیت کالا، ارسال به سراسر کشور

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات