ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

نکات مهم برای خرید مبلمان اداری

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

مبلمان اداری مفهوم گسترده ای است که علاوه بر انواع مبل، صندلی، میز و سایر تجهیزات اداری را نیز شامل می شود. در واقع تمامی تجهیزات موجود در یک دفتر کار مانند میز و صندلی مدیریت، میز و صندلی های کنفرانس، میز منشی، مبلمان پذیرایی و دکوراسیون مثل کتابخانه در دسته بندی مبلمان اداری قرار می گیرد.

بازار این تجهیزات بسیار متنوع است و لازم است در هنگام خرید هر یک بررسی و دقت زیادی به خرج دهید.

 

این مطلب را از دست ندهید: خرید صندلی مدیریتی طبی

برای خرید مبلمان اداری باید به چه نکاتی توجه کرد؟

برای پاسخ به سوال برای خرید مبلمان اداری باید به چه نکاتی توجه کرد؟ ابتدا به بیان نکات مهم در خرید یک صندلی اداری مناسب می پردازیم:

ساختار یک صندلی اداری باید به صورت ارگونومیک طراحی شده باشد تا از بروز آسیب های فیزیکی مثل کمر درد یا گردن درد جلوگیری نماید. به عنوان مثال پشتی صندلی باید حالت S مانند داشته باشد به طوری که گودی کمر را در زمان تکیه دادن کاملا پر کند.

همچنین لازم است در مکانیزم صندلی، اهرم هایی تعبیه شود تا کاربر بتواند بنا به نیاز تغییراتی در ارتفاع یا سایر تنظیمات صندلی ایجاد نماید.

مواد به کار رفته در قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه آن نیز باید از کیفیت لازم برخوردار باشند تا فرد بتواند بدون احساس ناراحتی در طولانی مدت از صندلی استفاده کند.

جنس روکش به کار رفته در صندلی باید مرغوب بوده و بهتر است خاصیت ضد تعریق داشته باشد. جنس و مدل چرخ ها نیز اهمیت دارد. چرخ های صندلی مدیریتی یا صندلی کارمندی باید محکم و مقاوم باشند و در عین حال به راحتی و بدون صدا جا جا شوند.

علاوه بر این در صندلی های اداری که پشت میز کامپیوتر قرار می گیرند، باید امکان خم شدن تکیه گاه به سمت عقب وجود داشته باشد.

کفی صندلی اداری از نوع مدیریتی، کارمندی، کارشناسی و یا حتی کنفرانسی باید نرم و راحت باشد. البته لازم است ابر فوم به کار رفته در قسمت کفی دانسیته استاندارد داشته باشد و باعث نشود که فرد هنگام نشستن، در  تشک صندلی فرو برود!

یکی دیگر از لوازم ضروری و مهم در یک شرکت و دفتر کار، میزهای اداری می باشد که در بخش های بعدی به توضیح آن خواهیم پرداخت.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات