ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

پرینتر سه بعدی در صنعت طلا و جواهر

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

این روزها با پیشرفت تکنولوژی به راحتی توانستیم موفق به طراحی و ساخت جواهرات پیچیده با چاپگر سه بعدی بشویم به این صورت که ابتدا با نرم افزار مخصوص جواهرات به صورت دیجیتالی ساخته شده و سپس با پرینتر چاپ سه بعدی می شوند.

 

استفاده از پرینتر سه بعدی در صنعت طلا و جواهر

استفاده از این نرم افزارهای طراحی دیجیتال برای طراحی انواع مدلهای ساده و پیچیده طلا و جواهر بهترین گزینه است و باعث می شوند که علاوه بر ظرافت تمیز و عالی در طراحی، دقت و سرعت تولید هم به صورت چشمگیری بالا برود.

حتما بخوانید: کمک پرینترهای سه بعدی برای درمان سوختگی

 

با ادغام نمودن طراحی دیجیتالی و چاپ سه بعدی آنها به راحتی هر مدل دلخواهی را که حتی امکان ناپذیر هم به نظر برسد با سرعت بالا تبدیل به واقعیت نمود. تکنولوژی به کار رفته در این شیوه به کار رفته پرینتر سه بعدی DLP است به این دلیل که هم دقت بسیار بالایی دارد و هم مواد اولیه از طریق آن راحت تر قالب گیری می شوند.

با حضور پرینتر سه بعدی  در صنعتی طلا و جواهرات می توانیم هر روز شاهد مدلهای جدید تر و بهتر و حتی انقلابی باورنکردنی در این صنعت باشیم. از این دستگاه می توان به عنوان یک دستیار حرفه ای و دقیق برای تولید استفاده کرد.

حتما بخوانید: ساخت پیشرفته ترین کفش ورزشی دنیا با پرینتر سه بعدی

جواهرات ساخته شده ی این پرینتر از جنس رزین هستند که به راحتی در ریخته گری قابل استفاده هستند. حتی مراحل قالب گیری آنها سریعتر و راحت تر از قالب گیری با مواد موم می باشد.

 

با چاپگرهای سه بعدی مخصوص چاپ جواهر در بازه ی زمانی یک ساعته نمونه های موردنظر را با دقت و ظرافت بالا را پرینت سه بعدی کرده و برای ریخته گری با طلا و یا هر فلز دیگری اماده کنید.

بدون شک طراح هایی که به این شیوه  متفاوت و نو هستند هم جایگاه ویژه ای در بازار پیدا میکنند و هم با استقبال چشمگیری مواجه خواهند شد. بنابراین روز به روز عرصه برای طراح های تکراری تنگ تر و رقابت سخت تر می شود

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات