تیردی کالا | فروش تجهیزات شیردوشی و خدمات دامپروری |

شیردوش سیار گاو, شیردوش سیار شتر, پلاک گوش گاو

هرگز فراموش نکنید که یک گاو، گاو است

نیازهای یک گاو در طی ۸ هزار سال گذشته بسیار کم تغییر کرده است. آنچه که تغییر کرده است فهم ما نسبت به گاو و نیازهایش است. گاهی اوقات فقط لازم است که ما به نیازهای اولیه یک گاو بنگریم تا راه حل مشکلات را پیدا کنیم. یک گاو همیشه گاو است و گاو خواهد ماند.این گاو هیچ وقت مانند مرغ قدقد نمیکند و یا مانند یک اردک راه نمی رود. گاو مومو می کند، علوفه میخورد و شیر میدهد.

دامداران خسته و مستاصل شده اند از تبلیغات روزانه شرکتهایی که به آنها پیشنهاد می دهند از محصولات شان استفاده کنند تا شیر تولیدی دام ها افزایش یابد. این پیشنهادات بسیار عالی به نظر می رسند اما سوال اینجاست که آیا این محصولات واقعا تاثیر مثبتی دارند؟ 

با نگاهی خوشبینانه این کالاها ممکن است تولید دام را افزایش دهند؛ اما آیا تا بحال از خود پرسیده اید که آیا واقعا به آن محصول نیاز دارید؟ آیا با افزایش تولید واقعا درآمد شما بیشتر می شود؟


لطقا خریدن شیر خودتان را متوقف کنید!

چرا شما باید پول زیادی برای خرید یک محصول خرج کنید اگر می توانید سودآوری خود را بدون آن نیز مدیریت کنید؟ 

ما باید بپذیریم که ما نرخ بالایی از کتوز، عفونت رحم، ورم پستان، جابجایی شیردان، تب شیر، مرگ گوساله نوزاد و گاوهای حذفی ناشی از خوردن اجسام خارجی و مشکلات قلبی را به واسطه تغذیه بیش از اندازه و خوراک پر انرژی ایجاد کرده ایم.

گاهی مشکل خود ماییم نه دام!


لطفا به نیازهای اولیه دامها توجه کنید و ببنید چه نیاز دارند. در بعضی شرایط ما میتوانیم بسیاری از مسایل را با تغییراتی ساده و کم هزینه مدیریت کنیم. برای مثال مشکل کتوز ناشی از جیره های بسیار غنی و جابجایی های زیاد دام هاست. مساله ای که بسیار ساده و بدون نیاز به هزینه و بلکه با کاهش هزینه ها می توان از بروز آن جلوگیری کرد. 

یادآوری می شود که نیازهای اولیه گاو تغییر نکرده است. از نظر ژنتیکی توانایی هایش پیشرفت کرده است اما نیازهای اولیه اش همان است. 

ساده است که با استفاده از تکنولوژیهای جدید شیر بیشتر و یا گوشت بیشتری به دست آوریم اما به خاطر داشته باشید اگر از تکنولوژیهای جدید استفاده می کنید (چه خوراک و چه ماشین آلات)، نیازهای اولیه گاو را فراموش نکنید.

لطفا قبل از آنکه فن آوری جدیدی را برای حل مشکل تهیه کنید از خود بپرسید آن مشکل چرا وجود دارد و من چگونه می توانم آن را برطرف کنم.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تیردی کالا | فروش تجهیزات شیردوشی و خدمات دامپروری |

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

شیردوش سیار گاو، شیردوش سیار شتر، پلاک گوش گاو، شماره گوش گوسفند، پلاک پا شترمرغ، شماره گوش بز، فروش لاینر شیردوشی، فروش شیلنگ شیردوشی، تعمیر و سرویس پمپ خلا، دستگاه شیردوش برقی، فروش تجهیزات شیردوش وستفالیا، ماژیک شماره گوش، پنس های پلاک زنی، شیردوش سیار گوسفند

دسته‌بندی محصولات