تولیدی لباس زیر زنانه یلدیز

تولیدی لباس زیر زنانه, تولیدی لباس زیر مردانه, سوتین اسفنجی زنانه

رابطه زنان با لباس زیر در حال تغییر است. (پخش لباس زیر عمده یلدیز)

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

رابطه زنان با لباس زیر در حال تغییر است.

این اولین چیزی است که ما صبح می پوشیم و آخرین چیزی است که شب برمی داریم ، اما تفاوت غیرقابل انکاری در نحوه فروش لباس زیر زن و مرد وجود دارد.

لباس زیر برای آقایان کاربردی است. لباس زیر برای زنان این است و موارد دیگر.

طبق تعریف ، "لباس زیر" به سادگی لباس زیر زنانه است - از سوتین تی شرت لمسی گرفته تا کرست توری - و با این حال وقتی Google این کلمه را تصویر می کنید ، بیشتر با عکس های سنتی سکسی لباس زیر روبرو می شوید که مورد پسند لباس نگاه مستقیم مردانه.

حتی اگر لباس زیر زنانه به معنای لباس زیر زنانه در همه سبک های آن است ، درک ما بین این دو کلمه تمایز ایجاد می کند. لباس زیر زنانه خاص تر ، احساسی تر و از نظر جنسی هیجان انگیز است ، در حالی که لباس زیر اگر کمی کسل کننده باشد ، اساسی به نظر می رسد.

شارون وب ، مدیر خرید آن سامرز می گوید روابط زنان با لباس زیر "چند وجهی" و "پیچیده" است ، به شکلی که مردان چنین نیستند.

وی گفت: "ما برای چیزهای مختلف به لباس زیر نگاه می کنیم ،" و افزود: "این به احساس ما در آن زمان و بدنمان و احتمالاً در چه مرحله ای از زندگی ما بستگی دارد."

مواردی مانند تغییر وزن ، پریود بودن ، باردار شدن یا شروع یک رابطه جدید احتمالاً آنچه را که می خواهید بهم می زند.

این میزان انتخاب از برخی جهات یک چیز لوکس است - زنان این قدرت را دارند که ظاهری کاملاً متفاوت را براساس چیزهای شخصی مانند خلق و خوی آنها یا به اندازه لباس هایشان عملی بدست آورند.

با این حال ، این کار بازاریابی خوب است که این باور را می فروشد که زنان برای تقویت اعتماد به نفس خود به لباس زیر قرمز سکسی نیاز دارند.

به درستی یا نادرستی ، آن پیام ها کلاهبرداری را انجام می دهند. مردم برای افزایش اعتماد به نفس به رنگ ، بافت ، الگوها و برش ها نگاه می کنند - درست مانند بیشتر دسته های مد.

با دیدن اینکه زنان در لباس زیر زنانه انتخاب زیادی دارند ، امکان بیان خود وجود دارد.

برای اولونی ، سفیر لاوهونی ، "لباس زیر باید آخرین نامه عاشقانه به خود باشد" ، زیرا مارک ها به طور فزاینده ای سلامتی بدن زنان را در نحوه قرار دادن لباس زیر به فروش می رسانند.

وی افزود: "تعریف سکسی به طور قطع تکامل یافته است" ، و معتقد است که بیشتر مربوط به احساس لباس زیر است تا احساس.

در واقع ، ما شاهد این تکامل هستیم که در Victoria's Secret اکنون نجات یافته است ، که به دلیل عدم تنوع ، فراگیر بودن و تصویرهای قدیمی از جنسیت زن مورد انتقاد قرار گرفت.

در زمان مشابه ، پس از اولین نمایش (و به یاد ماندنی) باند ، Rhianna's Savage X Fenty به دلیل انتخاب مدل مورد ستایش قرار گرفت.

اولونی می گوید: "نگرش ها سریع تغییر می کنند ،" چند سال پیش احساس کردم که تصاویر در صنعت لباس زیر واقعا به جای من صحبت نمی کند.

"هنگامی که لباس زیر زنانه شگفت انگیز مربوط به قدرت ، نگرش ، خشنود کردن خود و احساس عالی بودن است ، اغلب احساس تنگی ، تسلیم و تمرکز بر لباس پوشیدن برای شخص دیگری می شود."

امروزه مارکها مسئولیت توانمندسازی مصرف کنندگان خود را دارند ، به طوری که نمایش زنان از هر شکل و قومیت در دستور کار قرار دارد.

کیارا مارکونی ، یکی از بنیانگذاران برند لباس زیر ایتالیایی Chitè ، می گوید: "مارک ها باید پیام مثبت سلامتی و پذیرش را تبلیغ کنند." او معتقد است مارک های مستقل در اینجا راه را هموار می کنند زیرا ارتباط نزدیکتری با مصرف کنندگان دارند.

یک خریدار در Lovehoney به ما گفت هنگامی که به دنبال لباس زیر می رود "از دیدن تصاویر زنانی که به نوع بدن من نزدیکتر هستند" سپاسگزار است. یکی دیگر از اعضای Chitè می گوید که او بدون اینکه نیازی به جلب رضایت شریک زندگی خود داشته باشد ، از احساس "قدرتمند" بودن در لباس زیر استفاده می کند.

با این حال ، هنوز راهی باقی مانده است. اولونی می گوید: ... شکی نیست که زنان همچنان برای خرید لباس زیر زنانه سکسی تحت فشار قرار می گیرند - فشارهایی که مردان با آن روبرو نیستند. این به ویژه هنگامی که ما به ولنتاین نزدیک می شویم "فروش لباس زیر زنانه در دوره بعدی افزایش می یابد."

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تولیدی لباس زیر زنانه یلدیز

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، صادر کننده

خدمات/محصولات

تولیدی لباس زیر زنانه، تولیدی لباس زیر مردانه، سوتین اسفنجی زنانه، شورت پشت چاپ نخی، جوراب زنانه، شورت مردانه فانتزی، زیرپوش مردانه درجه یک، شلوار خانگی ارزان، شلوار زنانه، تولید و پخش لباس زیر، تولیدی لباس زیر، تولیدی لباس زیر عمده، شورت زنانه عمده، تولیدی لباس زیر دخترانه، لباس زیر ارزان، تولیدی شورت زنانه

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات