تولیدی لباس زیر زنانه یلدیز

تولیدی لباس زیر زنانه, تولیدی لباس زیر مردانه, سوتین اسفنجی زنانه

لباس زیر: ابزاری برای ایجاد هویت زنانه؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

دکتر کریستینا تساوسی از دانشکده مدیریت دانشگاه لستر بررسی می کند که نحوه انتخاب لباس زیر زن بسیار فراتر از مواد است و در واقع بخشی از هویت زنانه او را تشکیل می دهد.
لباس زیر: ابزاری برای ایجاد هویت زنانه؟
فکر کردن در مورد لباس زیر زنانه می تواند تصاویر متفاوتی را در ذهن فرد ایجاد کند. این می تواند یکی از آن تبلیغات سکسی باشد که در مجلات یا ویترین های خیابان های بالا با مدل های زیبا و مجسمه مانند به تصویر کشیده می شود. این می تواند آن مجموعه گران قیمت لباس زیر توری باشد که آخرین باری که برای خرید رفته بودید دیدید. یا ممکن است آن سوتین نخی سفید و راحتی باشد که درست در زیر لباس کار احساس می کند وقتی روز سختی پیش رو دارید. لباس زیر زنانه می تواند انواع ، اشکال ، رنگ و مواد مختلفی داشته باشد و در طول روز نقش های مختلفی داشته باشد. این می تواند یک زندگی روزمره پیش پا افتاده باشد و یا اینکه می تواند معنای بیشتری داشته باشد ، به عنوان مثال توسط شخصی در هر ساعت از روز مشاهده می شود. بنابراین به نظر می رسد لباس زیر از نظر چگونگی شکل دادن به بدن زن ، ظاهر کلی و احساس او نسبت به خودش اهمیت کمتری دارد. وقتی صحبت از پوشیدن لباس زیر "مناسب" به مناسبت "مناسب" می شود ، به نظر می رسد که لباس زیر ارتباط تنگاتنگی با پروژه های هویت زنانه زنان دارد و از لباس زیر به عنوان منبع در این پروژه ها استفاده می شود.

به عنوان بخشی از لباس ، از لباس زیر به طور تاریخی برای شکل دادن به بدن زن به صورت شبح "مناسب" ، خرید قطعات بدن زن و به طور کلی به عنوان راهی برای تمایز جنسیتی استفاده می شده است. در واقع ، مجاورت لباس زیر با بدن باعث شده است که از نظر تاریخی آن یک نشانگر مهم تمایزات اجتماعی و فرهنگی باشد. برخی از اولین نشانه های مرتبط بودن لباس زیر با تمایز طبقاتی یا جنسیتی به دوران قرون وسطی برمی گردد. با این حال ، از آن زمان ، لباس زیر زنان به طور موازی با تغییر در لباس و مد به طور کلی ، در طراحی و عملکرد تغییر کرد. این تغییرات به دنبال تغییرات اجتماعی بزرگتر در زندگی زنان رخ داد ، به عنوان مثال استفاده از کرست ویکتوریا که به طور غیر طبیعی تنگ بود به منظور تمایز زنان طبقه متوسط ​​از زنان طبقه کارگر و نشانگر کمبود کار دستی برای زنان سابق (که امروزه نیز استفاده می شود یا در اوایل قرن بیستم دوچرخه سواری که به لباس زیر ساده تری نیاز دارد یا ظهور لباس زیر تولید انبوه با مواد جدید مانند نایلون که لباس زیر را ارزان می کند.

در مورد لباس زیر به عنوان نوعی لباس و چگونگی ارتباط آن با موضوعات مربوط به مصرف و هویت در مطالعات مصرف ، و حتی در رشته های وابسته مانند جامعه شناسی و مطالعات فرهنگی ، بسیار محدود ادبیات وجود دارد. داده های تجربی برخی تحقیقات مربوطه نشان می دهد که لباس زیر ارتباط نزدیکی با هویت زنان دارد زیرا هم به عنوان ساپورت لباس خارجی و هم بدن عمل می کند ، اما همچنین به دلیل احساسات شدیدی که می تواند ایجاد کند ، ابزاری برای خودآرایی و خودسازی است. . رسانه ها و فرهنگ عامه مانند برنامه های نمایشی واقعیت نیز در پیوند لباس زیر با هویت زنانه نقش داشته اند ، زیرا تأکید بر این است که چگونه لباس زیر می تواند بدن را "به نظر بهتر" برساند و شکل دهد ، که به نظر می رسد تأثیرات فوق العاده ای در احساس زنان دارد درباره خودشان.

زنان "یاد می گیرند" که چگونه لباس های زیر "مناسب" را با توجه به شرایط ، زمینه ها یا مرحله زندگی مختلفی که در آن هستند بپوشند. داده های تجربی همچنین نشان می دهد که زنان به دلیل پنهان بودن یا قابل مشاهده بودن لباس زیر ، از اهمیت بالایی برخوردار هستند. لباسهای زیر احساسات جسمی و روانی برای آنها ایجاد می کند ، به عنوان مثال احساس راحتی در محل کار خود یا هنگام ورزش یا احساس اعتماد به نفس و "سکسی" هنگام پوشیدن لباس زیر خاص. این نشان می دهد که حتی اشکال پیش پا افتاده کار بدن مانند پوشیدن لباس زیر می تواند عناصر ساخت پروژه هویت پیچیده زنان باشد.

توسط دکتر کریستینا تساوسی - دانشکده مدیریت دانشگاه لستر

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تولیدی لباس زیر زنانه یلدیز

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، صادر کننده

خدمات/محصولات

تولیدی لباس زیر زنانه، تولیدی لباس زیر مردانه، سوتین اسفنجی زنانه، شورت پشت چاپ نخی، جوراب زنانه، شورت مردانه فانتزی، زیرپوش مردانه درجه یک، شلوار خانگی ارزان، شلوار زنانه، تولید و پخش لباس زیر، تولیدی لباس زیر، تولیدی لباس زیر عمده، شورت زنانه عمده، تولیدی لباس زیر دخترانه، لباس زیر ارزان، تولیدی شورت زنانه

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات