پرورش بلدرچین آیـــــــدین

مشاوره از ساعت 4-5, خریدار بلدرچین و کبک زنده, فروش تخم نطفه دار و خوراکی

نقش آب مصرفی در گله های تخمگذار بلدرچين

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

Selko-ph (محلول اسیدی کننده آب )

سلام امروز در رابطه با یک محصول جدید صحبت میکنیم که جهت پیشگیری از بیماری های ویروسی و باکتریایی موثر ميباشد و  مرغدار میتونه با آرامش بیشتر دوره پرورش رو پشت سر بذاره .  البته نوع خوراكي این محصول هم وجود داره که به نام جنکس مشهوره  و اثر خوبی نسبتا داشته .                                    

ترکیب : اسید فرمیک , اسید استیک ، آمونیوم فرمیات ، منو دی  گلیسیرید های اسید های چرب غیر اشباع ، استات مس و آب 

تعریف :

نقش آب مصرفی در گله های مرغداری به عنوان یک عامل مهم در ایجاد آلودگی در گله ها و انتقال آن از یک دوره به دوره بعد به اثبات رسیده . باکتری های ایجاد کننده بیو فیلم در خطوط انتقال آب سالن مرغداری ها و ظروف آبخوری ، یکی از مهمترین عوامل ایجاد بیماری و انتقال آن از یک دوره به دوره دیگر میباشند .selko ph محصولی منحصر به فرد میباشد که با تکنولوژی و فرمولاسیون انحصاری توسط یکی از معظم ترین کمپانی های اروپایی تولید گردیده است . این محصول باجلوگیری از رشد و نمو باکتری ها در آب مرغداری از شروع پرورش ، علاوه بر تامین آب کاملا بهداشتی برای جوجه ها باعث عدم ایجاد بیو فیلم در لوله ها و آبخوری ها تا پایان دوره میگردد.

فرمولاسیون منحصر به فرد selko ph به نحوی است که ph آب مصرفی در فارم را از درون تانکر و کلیه خطوط انتقال آب تا درون آبخوری ها حتی در حضور دان و مواد آلی در حدود 8/3 تا4 ثابت نگه میدارد که در چنین محیط اسیدی امکان رشد و تکثیر عوامل بیماریزا وجود نخواهد داشت .

تا کنون محصول مشابه selko ph که بتواند ph آب مصرفی را تحت شرایط فارم از تانکر آب تا آب درون آبخوری حتی در حضور دان کود و مواد آلی موجود در آب خوری در یک سطح نگه داشته و باعث از بین بردن عوامل بیماریزا گرددتولید نگردیده است . این خاصیت به دلیل فرمولاسیون پیچیده ترکیب اسید های آلی با یون مس در selko ph است .

1-     سلکو پی اچ با اسیدی کردن آب مصرفی طیور باعث کنترل و نابودی عوامل بیماریزا و ضد عفونی کردن آب آشامیدنی طیور میگردد.

2-      2 تنها محصول پایدار در سیستم آبخوری  سالن ها ی مرغداری میباشد که موجب جلوگیری از انتقال بیماری ها و عوامل عفونی در بین پرندگان میگردد.

3-     با ایجاد خاصیت اسیدی از تشکیل بیو فیلم در سیستم آبخوری جلوگیری نموده و در عمل مانع رشد باکتریها و عوامل عفونی در سیستم آبخوری میگردد .

4-     با رساندن ph  آب مصرفی به حدود 4 از رشد و تکثیر باکتریهای بیماریزا مخصوصا خانواده آنتروباکتریاسه ( اشرشیاکلی ، سالمونلا ) حتی در حضور مواد آلی جلوگیری کرده و موجب پیشگیری و درمان بسیاری از مشکلات گوارشی طیور میگردد .

5-     اسید های آلی فرموله شده در selko ph با ایجاد خاصیت اسیدی بیشتر در دستگاه گوارش ، موجب افزایش عملکرد باکتریها ی مفید روده ، افزایش ترشح و فعالی آنزیم های گوارشی ، هضم و جذب بهتر مواد غذایی و در نتیجه افزایش تولید و عملکرد گله میگردد.

6-     selko ph حتی با استفاده مداوم هیچگونه اثر خورندگی بر روی لوله های آبرسانی داخل سالن ندارد . بافر موجود در این محصول مانع خورندگی در اثر کاهش ph آب آشامیدنی شده و هیچگونه اثری بر روی طعم آّ ندارد .

تاثیر :

selko ph ترکیب غلیظ شده اسید های آلی است که با تداخل در چرخه تولید انرژِ و همانند سازی میکروارگانیسم ها موجب مرگ سلولی عوامل عفونی بیماریزا میگردد .

موارد مصرف :

1-     پیشگیری از تشکیل بیو فیلم در لوله های آبخوریو حذف یکی از منابع اصلی عفونت در مزارع پرورش

2-     ضد عفونی آب آشامیدنی ، حتی در حضور مواد آلی ( مواد خوراکی و باقی مانده مدفوع پرندگان )  در صورتی که در چنین شرایطی ضدعفونی کننده های رایج مانند کلرینه ها و پر اسید هیدروژن قادر به ضدعفونی نخواهند بود .

3-     کنترل رشد میکروب های خانواده آنترو باکتریاسه و کاهش بار آلودگی سالن

4-     کنترل عفونت های ثانویه به خصوص متعاقب استرس ها بیماری های ویروسی و مشکلات مربوط به مدیریت پرورش در مزارع

5-     جلوگیری از انتقال افقی بیماری ها و عوامل عفونی بین پرندگان

6-     کنترل و کاهش مصرف آنتی بیوتیک ها در طول دوره پرورش

7-     افزایش میزان رشد و تولید و بازدهی بهتر گله های گوشتی تخمگذار و مادر .

8-     افزایش تولید تخم مرغ و کاهش درصد تخم مذغ های کثیف

9-     بهبود وضعیت بستر سالن های پرورش .

10- درمان عفونت های باکتریایی دستگاه گوارش پرندگان                              

مقدار مصرف :

کنترل و پیشگیری :

1-     گله های گوشتی :2هفته اول پرورش به صورت دائمی و به نسبت 1 لیتر در 100 لیتر آب آشامیدنی . از هفته سوم تا پایان دوره روزانه فقط 6 الی 8 ساعت با همان نسبت قبلی .

2-     گله های مادر : سه روز در هفته به مدت 6-8 ساعت از زمان آبرسانی به گله و به نسبت یک لیتر در 1000 لیتر آب آشامیدنی یا دو روز در هفته به صورت مداوم با همان نسبت قبلی .

درمان

در موارد آلودگی بالای آب ،  استفاده از آبها ی سطحی و درگیری های کلی باسیلوزی و سالمونلایی جهت درمان به نسبت زیر مصرف گردد .

1-     گله های گوشتی : سه تا 5 روز به صورت تمام وقت به نسبت 2 در 1000 مصرف گردد .

2-     گله های تخمگذاز و مادر : پنج تا هفت روز به صورت تمام وقت به نسبت 2 در 1000 مصرف گردد.

موارد احتیاط :

توصیه میشود 12 ساعت قبل و بعد واکسن های آشامیدنی مصرف نشود .

در صورت تماس محلول با چشم و پوست ، محل را با آب پاکیزه و به دفعات  شستشو داده و به پزشک مراجعه نمایید

شرایط نگهداری :

درب ظرف را کاملا بسته و در محل خنک بدور از نور مستقیم آفتاب با تهویه مناسب نگهداری گردد طول مدت نگهداری 24 ماه

بسته بندی در پلی اتیلنی 10 و 25 لیتری و بشکه های 225 لیتری چ

              

  نوشته شده در  جمعه 1389/05/01ساعت 19:31  توسط مسعود

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پرورش بلدرچین آیـــــــدین

تهران، رباط کریم

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره از ساعت 4-5، خریدار بلدرچین و کبک زنده، فروش تخم نطفه دار و خوراکی، فروش گوشت بلدرچین وکبک، راه اندازی مزرعه، احداث سالن با پانل ضد حرارت

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات