شرکت نما سازان پارسا (نمایندگی رسمی ورق آلومینیوم کامپوزی...

طراحی نمای ساختمان, فروش انواع ورق های کامپوزیت, اجرای نمای اسپایدر

چگونگی روش نصب ورق الومینیوم کامپوزیت نما

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

نصب ورق الومینیوم کامپوزیت نما ثابت ، هنگ ، اچ و ال

1-نصب ورق کامپوزیت به روش فیکس (ثابت)

در این سیستم که رایج ترین نوع نصب در ایران است شبکه ای از پروفیل های فلزی (که عمدتا از قوطی های 40×40 و 20×40 می باشند) طبق نقشه اجرا شده و ورق‌های کامپوزیت پس از برش ، شیار ، خم و مونتاژ توسط نبشی آلومینیومی یا لبه برگشته خود ورق به صورت ثابت با پیچ یا پرچ بر روی زیر سازی آهنی متصل می شوند.

2-روش نصب به شیوه ینصب هنگی یا ریلی : سیستم نمای کامپوزیت هنگ، سوپر هنگینگ

در این سیستم که بهترین نوع استاندارد نصب می باشد پروفیل های اصلی که ناودانی آلومینیومی می باشند توسط نبشی هایی که دارای سوراخ های لوبیایی شکل می باشند به براکت های فلزی که روی صفحات پلیت (بولت) یا شاسی جوش شده اند، پیچ و مهره می شوند و ناودانی های کوچکی (بچه ناودانی) که دارای پین فلزی ضد زنگ می باشند ، درون ناودانی اصلی قرار می گیرند.

ورق ها طبق روش فیکس آماده می شوند اما به جای نبشی آلومینیومی روی لبه های خم خورده عمودی، چند جاسازی به شکل چکمه پانچ می شود.

ورق های کاست شده به صورت آویز بر روی پین بچه ناودانی قرار می گیرند. این روش هزینه بالاتری نسبت به روش فیکس دارد.

3-روش نصب به شیوه اچ وال 

سیستم اجرای نمای کامپوزیت H -نمای ساختمان پنل آلومینیومی

در این روش زیر سازی نما با استفاده از پروفیل های آهنی بر روی نمای ساختمان نصب شده، سپس با استفاده از پروفیل های آلومینیومی با سطح مقطع H، ورقهای بکار رفته در نمای کامپوزیت پانل آلومینیومی بدون نیاز به لبه های برگشتی در روش های قبل قاب می شوند . از مزیت های روش نمای کامپوزیت H می توان به حذف مشکلات مربوط به آب بندی نما ، صرفه جویی در هزینه ها و همچنین افزایش سرعت اجرای پروژه نما اشاره نمود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت نما سازان پارسا (نمایندگی رسمی ورق آلومینیوم کامپوزی...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

طراحی نمای ساختمان، فروش انواع ورق های کامپوزیت، اجرای نمای اسپایدر ، اجرای نمای کامپوزیت، شیشه دو جداره و فریملس، درو پنجره upvc، انواع سقف کاذب ، شیشه های میرال و سکوریت، انواع دیوار پوش PVC، ورق آلومی پیک ، اجرای تابلو های کامپوزیت، فروش و اجرای حروف چلنیوم، انواع درب اتوماتیک، ورق آلوتک ، حفاظ استیل بانکها و موئسسات، دیوار پوش های چوب و MDF

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات