شرکت نما سازان پارسا (نمایندگی رسمی ورق آلومینیوم کامپوزی...

طراحی نمای ساختمان, فروش انواع ورق های کامپوزیت, اجرای نمای اسپایدر

انواع ورق کامپوزیت و تفاوت و کاربردهای آن چیست ؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

همانطور که ذکر شد ورق های کامپوزیت وزن کمی در حدود ۶-۵کیلوگرم درهر مترمربع دارند که در مقایسه با دیگر مصالح از قبیل سنگ، شیشه و سیمان دارای پایین ترین وزن ممکن است. با بررسی های به عمل آمده نمای کامپوزیت آلومینیوم حدود ۹۰% سبک تر از سنگ گرانیت، ۶۵ درصد سبک تر از سیمان و۵۰ درصد سبک تر از شیشه می باشند که این کاهش وزن در بحث فواید استفاده از این محصول بررسی می شود.
این محصول جزء مصالح آب بند محسوب می شود و همچنین خواص آکوستیکی داشته. ضمناً چنانچه به هر دلیلی نیاز به تعویض آنها باشد این کار به راحتی قابل انجام است که دیگر مصالح عموماً در همه موارد فوق ضعفهای فراوانی دارند.

- تقسیم بندی محصول از حیث کاربرد
بر خلاف مصالح ساختمانی موجود، از حیث بهینه نمودن زمان و همچنین طرح اقتصادی پروژه ها، بسته به سطح کیفی و کمی پروژه و همچنین سطح حساسیت آن در کنار نوع کاربری و محل نصب، ورقهای کامپوزیت آلومینیومی گستره وسیعی از انتخابها در مقابل دیدگان مصرف کننده قرار می دهد.
تفاوت های تأثیرگذار در قیمت و کیفیت این محصول عمدتاً در موارد زیر اتفاق می افتد:

  • تفاوت در آلیاژ آلومینیوم
  • تفاوت در نوع پلی اتیلن و یا همان لایه میانی
  • تفاوت در ضخامت لایه آلومینیوم و لایه میانی
  • پوشش سطح ورق
  • طرح ها و یا رنگ های خاص
  • انواع آلومینیوم کامپوزیت برحسب پوشش سطح ورق
  •  به طور کلی پلی اتیلن استفاده شد در لایه میانی این ورق ها در حالت کلی غیرقابل اشتعال است اما برحسب حساسیت پروژه و وجود مواد اشتعال زا در نزدیکی این ورق ها از لایه میانی A2 , B1 استفاده می شود. لازم به ذکر است استاندارد A1 در مواد ضدحریق مربوط به مواد هموژن (غیرکامپوزیت) می شود.

    • پلی اتیلن بازیافتی
    • پلی اتیلن نو
    • لایه میانی ضد حریق B1
    • لایه میانی ضد حریق A2 که معمولاً از هیدروکسید آلومینیوم و یا دیگر مواد معدنی ساخته می شود.

فواید استفاده از ورق کامپوزیت آلومینیوم
جدا از بحث زیبایی شناسی تنوع در اجرا و کیفیت متفاوت کامپوزیت آلومینیومی به طور خلاصه از ۲ منظر وجوه تمایز دیگری بین این محصول و سایر مصالح نماسازی وجود دارد.
اولین و مهمترین امتیاز این محصول وزن سبک آن و در نتیجه کمک قابل توجه به سبک سازی ساختمان می باشد.
چرا که بر همه اهل دانش و فن ساختمان پوشیده نیست که کاهش وزن لرزه ای ساختمان منجر به کاهش نیروی برش پایه و در نتیجه کاهش نیروی زلزله در محاسبات سازه ای می گردد. به طوری که در نتیجه این امر المانهای سازه ای ساختمان اقتصادی تر و بهینه تر طرح می شود که در واقع این امر جدا از مسئله خطر زلزله باعث سبکتر شدن مقاطع سازه ای می گردد .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت نما سازان پارسا (نمایندگی رسمی ورق آلومینیوم کامپوزی...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

طراحی نمای ساختمان، فروش انواع ورق های کامپوزیت، اجرای نمای اسپایدر ، اجرای نمای کامپوزیت، شیشه دو جداره و فریملس، درو پنجره upvc، انواع سقف کاذب ، شیشه های میرال و سکوریت، انواع دیوار پوش PVC، ورق آلومی پیک ، اجرای تابلو های کامپوزیت، فروش و اجرای حروف چلنیوم، انواع درب اتوماتیک، ورق آلوتک ، حفاظ استیل بانکها و موئسسات، دیوار پوش های چوب و MDF

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات