پوشش پلاست شرق

رنگکاری پلاستیک, رنگ کاری پلاستیک, رنگ آمیزی پلاستیک

رنگ روی پلاستیک

رنگ ها در واقع امواج الکترومغناطیس پرانرژی با طول موج های قابل رویت هستند سلول هایی مخروطی شکل که در شبکیه چشم قرار دارند این امواج را به رنگ قابل تشخیص در ذهن تبدیل می کنند. این سلول ها به سه دسته تقسیم می شوند. گروهی برای تحریک شدن توسط رنگ آبی، گروهی برای رنگ سبز و گروهی دیگر برای رنگ قرمز، میزان یا شدت تحریک هر یک از آنها در آن واحد می تواند رنگ های مختلفی را در ذهن ما تداعی کند.

فرآیند تصمیم گیری مشتری ۲ قسمت می باشد: خود فرایند و عوامل موثر در فرایند، فرایند تصمیم گیری ۶ مرحله دارد: انگیزش، آگاهی از مشکلات، جستجوی اطلاعات، ارزیابی جایگزین ها، خرید، رفتار پس از خرید. عوامل اثر گذار در فرآیند، جمعیت شناختی و چرخه ی زندگی مشتری می باشد که با مطالعه ی این امر می توان شخصیت و نیازهای او را تعیین کرد. تعیین جمعیت شناختی راحتتر و قابل اندازه گیری می باشد منظور از چرخه ی زندگی راه هایی که مشتری زمان و پول را صرف می کند (funk&Ndubisi,2006). این اطلاعات از رفتار مصرف کننده و انتخاب او که چه چیز، کجا، چگونه و از چه کسی کالا یا خدمات را خرید می کند لازم می باشد (Ibid) تأثیر رنگ در انتخاب برند در تعدادی از تحقیقات تشخیص داده شده است گزارش شده که رنگ یکی از موارد انگیزاننده در انتخاب برند می باشد. (Ibid)

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پوشش پلاست شرق

تهران

نوع فعالیت

صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

رنگکاری پلاستیک، رنگ کاری پلاستیک، رنگ آمیزی پلاستیک، رنگکاری پلیمر، رنگ روی پلاستیک، رنگ کوره ای پلاستیک، رنگ کوره ای، رنگ مخصوص پلاستیک

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات