شرکت تولیدی ، صنعتی و ریخته گری چدن ریزان پیشرو

بست داربست, بست چهارپیچ, بست چهارپیچ داربست

برای نصب داربست چه نکات ایمنی را باید رعایت کنید؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

 تصویر داربست‌های ساختمانی این روز‌ها یکی از عادی‌ترین مواجهات ما با دنیای بیرون از خانه است. تا همین چند وقت قبل، حتی پیاده رو‌های شهری مملو از تیر‌های فلزی بود که مسیر عبور و مرور را سخت کرده بود و اگر نبود سخت گیری‌های ناظران مدیریت شهری، شاید حالا خیابان‌های ماشین رو هم اسیر همین هجوم بی سابقه داربست‌ها می‌شد. در کنار این زشتی ظاهری، داربست‌ها فوایدی هم دارند و مهمترینش بالا بردن سطح ایمنی برای ساخت یک سازه است.

ساختمانی که قرار است با کمک این داربست‌ها ساخته شود می‌تواند ایمن‌ترین محل برای زندگی خود ما لقب بگیرد به شرطی که داربست در جای مناسب، شکل نصب مناسب و کاربری مناسب طراحی و ساخته شود. این قسمت از «زندگی ایمن» شما را با مقوله ساده، اما مهمی به نام داربست و نصب و ایمنی آن آشنا می‌کند.

اگر اهل قدم زدن در خیابان‌های شهر هستید، به عنوان شهروند ناظر از شما یک درخواست داریم. به جز لذت بردن از آب و هوا و کیف کردن از تماشای مغازه‌ها و چراغانی شهر، نیم نگاهی هم به داربست‌هایی داشته باشید که در گوشه و کنار خیابان سر به فلک کشدیه اند. اگر به هر دلیلی (که آن‌ها را در این گزارش با شما در میان می‌گذاریم) احساس کردید این داربست‌ها نمی‌توانند سازه‌ای ایمن و مفید باشند، کارشناسان آتش نشانی را در جریان بگذارید تا فرشته نجات همشهریان تان باشید.

داربست، مفید و لازم است اگر...

برای کار کردن در ارتفاع‌های بیشتر از دو متر نسبت به سطح کار، باید از داربست استفاده شود. داربست‌ها ساختار‌های موقتی هستند که شامل اتصال‌ها و تکیه گاه‌ها و چند جایگاه اجرایی می‌باشند. برخی عملیات‌هایی که بر روی ساختمان انجام می‌شوند مانند نما ساختن، تعمیرات، رنگ آمیزی و… به دلیل زیاد بودن ارتفاع محل کار، نیاز به داربست دارد.

نصب داربست نکات فنی و ایمنی زیادی دارد. به همین دلیل لازم است که برای اجاره و برپایی داربست از افراد متخصص کمک بگیرید.

نکات فنی و ایمنی برای نصب داربست

پهنای جایگاهی که برای کار تعبیه شده، نباید کمتر از ۰.۵ متر باشد.

تیر‌های افقی داربست باید حداقل به ۳ پایه عمودی متصل بوده و محکم شده باشند.

میزان فاصله عمودی موجود بین تیر‌های افقی نباید بیشتر از ۲ متر باشد.

بین پایه‌های عمودی برای کار‌های سنگین نباید بیشتر از ۱.۸ متر فاصله وجود داشته باشد. این میزان برای کار‌های سبک به ۲.۳ متر میرسد.

الوار‌هایی که برای جایگاه استفاده می‌شوند، باید دارای عرض ۲۵ سانتی متر و بیشتر باشند.

لطفا جهت نصب داربست استفاده از ملزومات داربستی استاندارد را در دستور کار خود قرار دهید .

برای آشنایی با تجهیزات داربست فلزی استاندارد از لینک زیر استفاده کنید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت تولیدی ، صنعتی و ریخته گری چدن ریزان پیشرو

تهران، ری

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

بست داربست، بست چهارپیچ، بست چهارپیچ داربست، بست استاندارد، بست گردان دارکوب، بست چهارپیچ گردان، بست داربست استاندارد، بست چهارپیچ استاندارد، بست اهنگیر، بست دارکوب استاندارد، بست دوپیچ دارکوب، بست چهارپیچ دارکوب، بست دارکوب، داربست فلزی، بست داربست فلزی، لوله داربست

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 5 روز پیش