طراحی روشن

نقاشی چهره یا کاریکاتور روی تیشرت, سفارش نقاشی چهره, سفارش کاریکاتور چهره

آموزش نقاشی چهره – فیلم طراحی چشم

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
نقاشی چهره بصورت قدم به قدم (این آموزش بخشی از دوره ۰ تا ۱۰۰ طراحی چهره می باشد):

پس از این که نسبت های طلایی چهره را در جلسه چهارم ۰ تا ۱۰۰ نقاشی چهره آموختید لازم است در طراحی اجزای کلیدی چهره به مهارت کافی برسید.

مهم ترین عضو در نقاشی چهره، چشم می‌باشد، چشم کلید توجه چهره است، همانطور که در جلسه پنجم دوره ۰ تا ۱۰۰ طراحی چهره نیز گفتیم اگر شما در طراحی چشم به مهارت بالا برسید همه محو تماشای آثار شما می‌شوند و حتی اگر در بخش های دیگر نقاشی چهره ایراداتی داشته باشید اصلا دیده نخواهد شد.

از توضیحات تکراری بگذریم، تمام مطالب مهم را در جلسات آموزشی گفته ایم، اما بخش پایانی جلسه پنجم نقاشی چهره بخش چشم را میخواهیم در این بخش بصورت قدم به قدم توضیح دهیم.

 همین الان در دوره آموزش ۰ تا ۱۰۰ طراحی چهره ثبت نام می‌کنم و تمرین‌ها را آغاز می‌کنم!اگر به ساختمان چشم و طراحی آن آشنا نیستید توصیه میکنم جلسه پنجم دوره ۰ تا ۱۰۰ طراحی چهره را مشاهده کنید.

 

در این فیلم آموزشی ما از وسایل نقاشی زیر استفاده کرده ایم؛(برای خرید وسایل طراحی مناسب در ایران، به جلسه دوم ۰ تا ۱۰۰ نقاشی چهره مراجعه کنید)مداد طراحی HB , B6 ,B8 , B9 پاک کن خمیری پاک کن مدادیراپید سفیدگوش پاک کن، محو کن متوسط، دستمال کاغذیکاغذ  طراحی اشتنباخ

برای مشاهده و دانلود فیلم و آموزش به آدرس:

http://roshandesign.com/آموزش-نقاشی-چهره-فیلم-طراحی-چشم/

مراجعه کنید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طراحی روشن

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

نقاشی چهره یا کاریکاتور روی تیشرت، سفارش نقاشی چهره، سفارش کاریکاتور چهره، آموزش طراحی چهره، آموزش نقاشی چهره

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات