نیک لیزر تولید،فروش،اجاره دستگاههای لیزر،پوست،مو و زیبایی

محصولات پوست و مو, لیزر, زیبایی

انواع پسوریازیس

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

انواع پسوریازیس:

پلاکی، خالدار، معکوس، پوسچولار، اریترودرمیک که شایع ترین آن پسوریازیس پلاکی است.

  • پسوریازیس پلاکی : که به صورت تکه های برآمده قرمز، پوشش داده شده با یک لایه سفید نقره ای از سلول های پوست مرده به نظر می رسد. اغلب خارش دار و دردناک است. در پوست سر، زانو، آرنج و کمر ظاهر می شود.
  • پسوریازیس خالدار : به صورت ضایعات نقطه مانند است که می تواند توسط یک عفونت استرپتوکوکی ایجاد شود. اغلب در دوران کودکی یا جوانی شروع می شود و بعد از نوع پلاکی شایع ترین هستند.
  • پسوریازیس معکوس ( Inverse ) یا فلکسورال : بصورت ضایعات قرمز در روی بدن که ممکن است صاف و براق به نظر برسد.
  • پوسچولار ( pustular) یا چرک دانه ای : که با جوش های چرکی سفید (تاول چرک غیر عفونی) احاطه شده توسط پوست قرمز به نظر می رسد. چرک متشکل از سلول های سفید خون است و عفونی و مسری نمی باشد.
  • پسوریازیس اریترودرمیک : شکل التهابی پسوریازیس است و ممکن است در ارتباط با پوسچولار ایجاد گردد. این نوع پسوریازیس نادر است، ضایعات به وضوح تعریف نشده، گستردگی، قرمزی آتشین و لایه برداری از پوست همراه با خارش شدید و درد می باشد.

 

بیماری های همراه با پسوریازیس:

افراد مبتلا به پسوریازیس در معرض افزایش خطر ابتلا به دیگر بیماری های مزمن و جدی نیز هستند.

ورم مفاصل پسوریاتیک، بیماری های قلبی عروقی، افسردگی، انواع خاصی از سرطان، دیابت، چاقی، پوکی استخوان، بیماری کردن، سندروم متابولیک، بیماری کبد چرب غیرالکلی و نارسایی مزمن کلیه.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

نیک لیزر تولید،فروش،اجاره دستگاههای لیزر،پوست،مو و زیبایی

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

محصولات پوست و مو، لیزر، زیبایی، لیزر موهای زائد، اجاره الکس، دایود، پلاسما، کربوکسی تراپی، هایفو، آر اف، میکرونیدلینگ، میکرودرم، جوانسازی پوست، رنت الکس، رفع چین و چروک ، افتادگی پلک

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 6 روز پیش