نیک لیزر تولید،فروش،اجاره دستگاههای لیزر،پوست،مو و زیبایی

محصولات پوست و مو, لیزر, زیبایی

كاربرد RF در زيبايي پوست

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

كاربرد RF در زيبايي پوست :

سيستم هاي RF زيبايي پوست داراي تجهيزات ايمن و موثر باتوان و عمق نفوذ قابل تنظيم بوده كه امواج را به داخل پوست هدايت ميكند.

جريان RF توسط الكترودهاي باي پولار (دوقطبي) يا مونوپولار (تك قطبي) ايجاد مي شوند.

(درپروب بای پولارد و الکترود مجاورهم و امواج در سطح موضع تماس جریان میابد لذا عمق نفوذ امواج کم و سطحی است. در RF باپروب مونوپولار 1الکترود در هندپیس و الکترود دیگر پلیتی است که با بدن در تماس است و امواج بین دو الکترود ناگزیر از فاصله بین دو الکترود رد و بدل میشود لذا عبور جریان و امواج از بافت اتفاق می افتد.)

عبور جریان از پوست باعث ایجاد گرما میشود که البته این گرما ناشی از حمل انرژی گرمایی نیست بلکه با تغییرات زیر باعث ایجاد گرما می شود :

  • نوسان مولکولی با فرکانس بالا در مقابل نوسان اعمال شده توسط امواج RF: که با توجه به محدوده فرکانسی تجهیزات RF (چند میلیون در ثانیه) گرمای موثر ایجاد میکند.
  • اصطحکاک و مقاومت ذاتی بافتها در برابر عبور جریان: مقاومت بافتها باعث ایجاد گرمایی قابل استفاده میگردد.
  • چرخش مولکولهای دوقطبی نظیر آب: مولکولهای آب درون بافت که دارای دو سر شارژ مثبت و منفی است جهت همسو شدن با میدان الکترومغناطیسی با نوسان بالا تغییر میکند و با چرخش مولکولی نیز باعث ایجاد گرما میشود.

از امواج رادیو فرکانسی توسط دستگاههای مختلف كاربردهاي متفاوتي براي توان بدست اورد:

-RFهاي جوانسازي (جهت تحريك و ساخت كلاژن و جوانسازي پوست استفاده ميشود)

-RFهاي لاغري (جهت حذف چربي هاي اضافي تجمع يافته در هيپودرم)

-RFهاي جراحي يا Surgery (جهت برش و جراحي هاي كوچك پوست استفاده ميشود)

  

عملکرد RF جوانسازی در پوست :

امواج الکترو مغناطیسی RF که در حین عبور از داخل پوست ایجاد حرارت می کند ( اگر دمای داخل درم به 45- 40 درجه برسد کلاژن سازی فعال و آغاز می گردد.) با افزایش جریان خون زیرپوستی و نیز ایجاد فعل و انفعالاتی در بافت باعث افزایش کلاژن سازی و جوانسازی و محکم شدن پوست می شود.

امواج رادیویی غیر قابل یونیزه بوده لذا استفاده از آن جهت زیبایی هیچ گونه آثار سوء قابل توجهی روی بافت های مجاور استفاده از رادیوفرکانسی ایجاد نمی شود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

نیک لیزر تولید،فروش،اجاره دستگاههای لیزر،پوست،مو و زیبایی

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

محصولات پوست و مو، لیزر، زیبایی، لیزر موهای زائد، اجاره الکس، دایود، پلاسما، کربوکسی تراپی، هایفو، آر اف، میکرونیدلینگ، میکرودرم، جوانسازی پوست، رنت الکس، رفع چین و چروک ، افتادگی پلک

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 6 روز پیش