نیک لیزر تولید،فروش،اجاره دستگاههای لیزر،پوست،مو و زیبایی

محصولات پوست و مو, لیزر, زیبایی

امواج راديو فركانسي RF چيست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

امواج راديو فركانسي RF :

امواج الكترومغناطيسي در طبيعت با طول موجهاي متفاوت ( نانومتر تا يكصد كيلومتر) موجود می باشد. که این امواج دارای اثرات مختلف و کاربردهای درمانی در پزشکی و زیبایی می باشد.

اين امواج توانايي برهمكنش بر اجسام پيرامون خود را دارند در علوم و صنايع مورد استفاده قرار گرفته اند و توسط تجهيزات مختلف قابل توليد مي باشد.

امواج الكترومغناطيسي با محدوده طول موج بلندتر از يك ميليمتر تا يكصد كيلومتر را امواج ماكروويو و راديويي ناميده اند و از آنجا كه اين امواج در ابتدا در برقراري ارتباطات راديويي مورد استفاده قرار گرفت آنرا امواج راديويي ناميدند.

 

امواج راديو فركانسي RF چيست؟

امواج الكترومغناطيسي با طول موج بلندتر از يک ميلي متر را امواج راديو فركانسي RF گويند. سيستمهاي RF با عبور دادن جريان الكتريكي از بافتها عمل ميكنند با اين تفاوت كه فركانس آنها در محدوده امواج راديويي است. (دامنه طول موج آن 5/30 سانتيمتر تا 6/1 كيلومتر است)

 

تاريخچه استفاده و شناخت امواج RF :

همانطور كه در قبل گفته شد ابتدا از اين امواج در رادارها و مراكز تجهيزات راديويي استفاده ميشد. تا اينكه براي اولين بار پرسي اسپنسر در سال 1946 در حين كار با ژنراتور راديويي متوجه شد كه شكلات موجود در جيبش آب شده است. وي بار ديگر با ذرت اين پديده را بررسي كرد و متوجه تبديل شدن انها به پاپ كورن شد. سپس محفظه هايي درب دار براي توليد امواج ساخت كه بعدها بصورت اجاق هاي ماكروويو عرضه شد.

تقريباً ساختار فني اجاقهاي ماكروويو ، دیاترمی فیزیوتراپی وRFها يكي است و شامل ژنراتور امواج ولي با فركانس، طول موج و توان متفاوتند. همچنين از نظر تجهيزات هم متفاوتند مثلاً به شكل محفظه يا الكترود. (مثلا در دستگاههاي RF جوانسازي، امواج توسط الكترودها هدايت ميشود و فركانس آن از ١ تا ٥٠ مگاهرتز قابل توليد است كه كارآيي آنرا متفاوت مي سازد.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

نیک لیزر تولید،فروش،اجاره دستگاههای لیزر،پوست،مو و زیبایی

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

محصولات پوست و مو، لیزر، زیبایی، لیزر موهای زائد، اجاره الکس، دایود، پلاسما، کربوکسی تراپی، هایفو، آر اف، میکرونیدلینگ، میکرودرم، جوانسازی پوست، رنت الکس، رفع چین و چروک ، افتادگی پلک

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 6 روز پیش