تسلا مگنت

انواع آهن ربا, خرید آهنربای قوی, خرید آهنربای نئودیمیوم

سیلیس و فرآوری آن

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

سیلیس و فرآوری آن
سیلیسیم و اکسیژن از نظر وزنی دو عنصر هستند که بیش از همه در پوسته زمین یافت می شوند و بیشتر به صورت ترکیب سیلیس( SiO2 ) با یکدیگر وجود دارند. سیلیس به صورت ماسه سنگ و ماسه سیلیسی، کوارتز و کوارتزیت ، کریستال کوارتز، تریپولی و نواکولیت، آمتیست، عمیق، جاسپر ، اپال، فلینت و سیلکس و دیاتومیت دیده می شود.منابع سیلیس، آذرین، رسوبی و دگرگونی هستند. سیلیس در مقیاس بزرگ (بیش از یک میلیون تن) علاوه بر ایران در ژاپن، کره جنوبی، هندوستان، استرالیا، جمهوری چک، اتریش ، آلمان، نروژ، بلژیک انگلستان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، ترکیه ، ارتیره، آفریقای جنوبی، برزیل، پرو ، پاراگوئه، مکزیک و کانادا تولید می شود ولی تولید کننده اصلی آن ایالات متحده آمریکا است.
فرآوری انواع کریستاله این ماده معدنی می تواند شامل شست و شو، سایش ، فلوتاسیون، خشک کردن و سرند کردن باشد. آهن با روش های مغناطیسی از سیلیس جدا می شود که جهت جداسازی بهتر و خلوص سازی بالاتر از میدان های مغناطیسی فوق شدت بالا استفاده می شود که امکان جداسازی موثر مواد پارا مغناطیس و فرو مغناطیس بوجود می آید. گروه صنعتی گرادیان تنها شرکت تولید کننده در ایران است که توانایی ساخت تجهیزی را داشته که آهن آزاد در سیلیس را به کمتر از نیم درصد میرساند .
فروشویی اسیدی نیز برای دستیابی به محصول با خلوص بالاتر یکی دیگر از روش های خلوص سازی سیلیس میباشد.
درخصوص شن و ماسه ای سیلیسی حذف ناخالصی های مثل میکا، رس، سیلت، و مواد آلی و غیره بسیار حائز اهمیت است که معمولاً به وسیله شست وشو ، سرندکردن و حتی جداسازی به کمک واسطه سنگین صورت می گیردکه البته مقدم بر آن خردایش قلوه سنگ هاو بولدرها مدنظر است. کوارتز توده ای و سیلیس نیازمند سرندکنی ، جدایش مغناطیسی، استفاده از جیگ یا میز، سایش، شست و شو، فلوتاسیون و یا فروشویی اسیدی هستند.مصارف صنعتی عمده سیلیس علاوه بر صنعت شیشه در محصولات کشاورزی، کاتالیزور شیمیایی، باتری ها، ضد کف ها، و مواد غذایی و بهداشتی است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تسلا مگنت

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

انواع آهن ربا، خرید آهنربای قوی، خرید آهنربای نئودیمیوم، خرید آهنربا، فروش آهنربا، فروش مگنت، آهنربای نئودیمیوم، قیمت آهنربا، آهنربای میله ای، لیفتر مغناطیسی، لیفتر مگنت دائم دستی PML، کابل جمع کن، سیم جمع کن، لیفت مگ، سپراتور اورباند دائم دستی، پنجره مغناطیسی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 هفته قبل