امداد گستر نوین

phoenix- dvb server, ip tv s5000, طراحی مدارات الکترونیکی و مخابراتی

طراحی سایت بی تو بی B2B چیست و چگونه به رشد کسب و کار شما کمک می‌کند؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در گذشته فعالیت در دنیای دیجیتال تنها یک شکل داشت و هر کسب و کاری که تصمیم می‌گرفت از ظرفیت های موجود برای بهبود وضعیت خود استفاده کند، با طراحی سایت یک شعبه دیجیتالی برای خود ایجاد می‌کرد. اما امروز دیجیتال مارکتینگ شکل پیچیده‌ تری به خود گرفته و به همین دلیل تنها راه موفقیت در دنیای مجازی به روز ماندن و پیش رفتن با جدیدترین متدها و ترفندها است. در همین راستا بهتر است با طراحی سایت بی تو بی آشنا شوید.

تجارت الکترونیک امروز مدل های گوناگونی دارد که بی تو بی یا همان B2B یکی از همین مدل ها است. طراحی سایت بی تو بی در واقع ارتباط بین تعدادی سازمان (دو یا چند مورد)، موسسه مالی، تولیدکننده مواد اولیه، ارائه‌کننده انواع گوناگون خدمات و دیگر موارد را شامل می‌شود. این مدل با وجود تخصصی بودن امروز تبدیل به یکی از پرطرفدارترین مدل های تجارت الکترونیک شده است. اما مزیت طراحی سایت بی تو بی چیست؟ فراهم شدن امکان معرفی تامین‌کنندگان مواد اولیه و مصرف‌کنندگان و خریداران عمده به یکدیگر را می‌توان از جمله فواید این مدل در دیجیتال مارکتینگ دانست.

طراحی سایت بی تو بی به صورت مفصل‌تر

تجارت یا طراحی سایت بی تو بی مخفف عبارت Business to Business بوده و همانطور که از نامش پیداست به ارتباط بیزینس با بیزینس اشاره دارد. در واقع معنای آن تجارت شرکت با شرکت یا تاجر با تاجر است . فعالیت تجاری بین تاجران و فروشندگان عمده و همچنین فروشندگان عمده با خرده‌فروشان را می‌توان جزو این مدل در تجارت الکترونیک دانست. با اطلاع از یکی دیگر از مدل‌ ها شاید بهتر به مدل بی تو بی پی ببرید.

در تجارت عبارت بی تو سی مدل دیگری است که مخفف عبارت انگلیسی Business to Customer بوده و به معاملات تجاری بین تولیدکننده یا عرضه‌کننده با مصرف‌کننده نهایی اشاره دارد. پس همانطور که می‌بینید در بی تو بی بیزینس‌ ها با یکدیگر ارتباط دارند، به جای این که با مشتری نهایی و خریدار ارتباط داشته باشند. اما بین این دو مدل کدام بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

تجارت، معامله و طراحی سایت بی تو بی استفاده بیشتری در مقایسه با بی تو سی دارد، چون زنجیره تولید یک محصول در این دسته از معاملات در مواد اولیه و اجزای تولید شکل می‌گیرد، اما بی تو سی مرحله نهایی است و سبب می‌شود خدمت و یا محصولی که برای آن زحمت فراوانی کشیده شده است به دست مشتری برسد. با توجه به همین موضوع می‌توان به ضرورت طراحی سایت بی تو بی پی برد.

مطلب پیشنهادی: اهمیت فعالیت در تجارت الکترونیک با طراحی سایت

با طراحی وب سایت قادر خواهید بود ارتباطات خود با دیگر کسب و کارها را بهبود بخشیده و به این ترتیب بیشترین بهره وری ممکن را از مدل بی تو بی داشته باشید. مزیت طراحی سایت این است که در زمان نیاز به بی تو سی نیز می‌توانید از آن بهره ببرید، چون وب سایت یک شعبه مجازی است و هم کسب و کارها و هم کاربران عادی می‌توانند از طریق آن با شما در ارتباط باشند.

مطلب پیشنهادی: روش های بازاریابی اینترنتی در ایران برای تجارت الکترونیک چیست؟

دیجیتال مارکتینگ امروز به فعالیتی فوق العاده پیچیده تبدیل شده است، به طوری که با عدم در اختیار داشتن اطلاعات کافی، تلاش های شما در آن بی‌نتیجه باقی خواهد ماند. اگر به دریافت مشاوره تخصصی نیاز پیدا کردید، می‌توانید بر روی اینتن حساب باز کنید. مشاوران ما درخواست های شما را بررسی کرده و بهترین پیشنهادات را بر اساس تجربیات خود به شما ارائه می‌کنند.

dr.Mohammad zeinali

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

امداد گستر نوین

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

phoenix- dvb server، ip tv s5000، طراحی مدارات الکترونیکی و مخابراتی ، انجام پروژه های صنعتی و دانشجویی، • انجام پروژه های دانشجویی و مقالات علمی، پژوهشی، • برگزاری کلاس های آموزشی و مقاله نویسی، • چاپ مقاله در ژورنال های علمی معتبر داخلی و خارجی، • مشاوره و همکاری در انجام پایان نامه، • قبول سفارش پروژه ها و طرح های تولیدی و صنعتی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات