آکادمی فیوژن فیتنس ایران

فیوژن فیتنس, تمرینات متنوع آمادگی جسمانی, اولین استایل ترکیبی رزمی و فیتنس در ایران

مهمترین فوائد تمرینات فیوژن فیتنس

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
کسب وزن ایده­آل :
در این سبک ورزشی، کم کردن وزن و یا افزایش حجم عضلانی، هر کدام به تنهایی مطرح نمیشوند بلکه آنچه در اولویت قرار دارد "کسب وزن مطلوب" هر شخص می­باشد. اهداف افراد مختلف از پرداختن به ورزش، مشابه یکدیگر نیست. در بحث شکل و تیپ بدنی باید اذعان داشت که بعضی از افراد بهمنظور افزایش تودهی عضلانی به ورزش روی میآورند و بعضی برای کاهش وزن و بعضی افراد نیز برای ثبات وزن خود و پیشگیری از افزایش وزن در آینده، و در عین­حال همهی گروهها تمایل به ارتقاء کیفیت فیزیکی در وزن مطلوب خود هستند. در رشتهي فيوژن، برای همه­ی افراد و با وجود اهداف متنوع، برنامههای تمرینی خاص به همراه رعایت رژیم غذایی صحیح توصیه می­شود و دستیابی به وزن ایدهآل و مناسب هر شخص با توجه به معیارهای پزشکی و سلیقهای افراد قابل حصول میباشد.
توجه به پیشرفت همه­جانبه :
همانطور که پیشتر گفته شد، در فيوژن فيتنس، رشد همهجانبهی توانایی ورزشکاران مدنظر است. به همین منظور تمرینهایی در نظر گرفته شده که شامل افزایش قدرت، استقامت، سرعت، دقت و هماهنگی، چابکی، انعطاف و مهارت میشوند. بهطور مثال از توپ مدیسین برای افزایش استقامت و قدرت عضلانی و از توپ تنیس برای افزایش سرعت و چابکی و بالابردن سرعت عکس­العمل و بهبود رفلکسهای عصبی-عضلانی استفاده میشود. درضمن علاقمندان به رشته­های مختلف ورزشی، به کمک تمرين­هاي فيوژن میتوانند علاوه بر توسعهی اصل تمرینی مورد نیاز برای رشته ی ورزشی خود (مثل سرعت یا استقامت)، در سایر اصول کیفیت فیزیکی نیز خود را ارتقاء دهند.
افزایش اعتماد به نفس :
این ورزش شامل بخش­هایی است که ورزشکار نیاز به کسب مهارت در انجام آنها دارد و نیل به این مهـارتها، اعتمـاد به نفس زیادی به ورزشـکار خواهد داد. ضمن اینکه کسب تناسـب انـدام مطلوب و به­خصوص یادگیری و تمرین فنون رزمی در کنار سایر تمرینها، باعث ارتقاء سطح خوشبینی و احساس امنیت و اعتماد به نفس بالا می گردد.
حفظ نشاط و دوری از یکنواختی :
تنوع تمرینی در این ورزش، مناسب هر نوع سلیقه و هدف در کسب آمادگی جسمانی است و همین تنوع یکی از مهمترین عوامل دور کردن ورزشکاران از حس تمرینزدگی و یکنواختی است. یکی دیگر از عوامل حفظ نشاط در این ورزش، تمرینهای منظم به همراه موسیقی میباشد که محیط کلاسهای آموزشی را مفرح و پویاتر می نماید.

 

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آکادمی فیوژن فیتنس ایران

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فیوژن فیتنس، تمرینات متنوع آمادگی جسمانی، اولین استایل ترکیبی رزمی و فیتنس در ایران، حرکات ریتمیک، آموزش فیتنس کیک بوکسینگ

دسته‌بندی محصولات و خدمات